Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Σε ποιες λέξεις κλειδιά εμφανίζεται η ιστοσελίδα μου στην 1η σελίδα της Google;

Όταν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας «εξαρτώνται» κατά κάποιο τρόπο από την Google, τότε οφείλουμε να γνωρίζουμε πολύ καλά:

  1. Σε ποιες λέξεις κλειδιά εμφανιζόμαστε στην 1η σελίδα, και
  2. Σε ποιες λέξεις είμαστε σε χαμηλή κατάταξη.

Το πιο ολοκληρωμένο εργαλείο παρακολούθησης αυτής της Αγοράς στις αναζητήσεις Google, είναι φυσικά το Google Analytics.

image

Πως μπορώ να μάθω σε ποιες λέξεις κλειδιά εμφανίζεται η ιστοσελίδα μου στην 1η σελίδα της Google;

Αν θέλουμε να μάθουμε για παράδειγμα, τις λέξεις κλειδιά για την ιστοσελίδα www.towebsitemou.gr τότε:

  1. lexeis-kleidia-google-analyticsΑνοίγουμε στον browser το Google Analytics πηγαίνοντας στη διεύθυνση google.com/analytics
  2. Επιλέγουμε την ιστοσελίδα που θέλουμε να αναλύσουμε.
  3. Πηγαίνουμε στο Απόκτηση (αγγλικά Aquisition)
  4. Πηγαίνουμε στο Search Console και
  5. Πηγαίνουμε στο Ερωτήματα (αγγλικά Querries)

Αν δεν σας εμφανίζονται τα ερωτήματα, είναι γιατί η ιστοσελίδα σας δεν έχει καταχωρηθεί στο Google webmasters ή απλά δεν έχει συνδεθεί με αυτό.

Αν σας ενδιαφέρει η σωστή σύνδεση με το Google webmasters μέσω επαγγελματικής υποστήριξης και φιλοξενίας ιστοσελίδας, τότε επικοινωνήστε μαζί μας.

Ερωτήματα = Λέξεις κλειδιά που εμφανίζεται η ιστοσελίδα μας

Εκεί βλέπουμε έναν πίνακα ο οποίος ουσιαστικά είναι όλη η αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας μας με μια ματιά.

Μπορείτε να κάνετε κλικ κάτω δεξιά στην προβολή, ώστε να επιλέξετε περισσότερες γραμμές. Επιλέξτε πχ 5000 για να τις δείτε όλες.

seo-ga2

Εμφανίσεις

Η 1η στήλη μας δείχνει τον αριθμό των αναζητήσεων και πόσες φορές εμφανίστηκε η ιστοσελίδα μας σε αυτές τις αναζητήσεις.

seo-ga3

Παράδειγμα: Αν το ερώτημα είναι «ξυλοκαρβουνα» και οι εμφανίσεις είναι 45, αυτό σημαίνει πως για το χρονικό διάστημα που έχετε επιλέξει πάνω δεξιά, η ιστοσελίδα σας έχει εμφανιστεί 46 φορές στην Google στις αναζητήσεις για «ξυλοκαρβουνα».

– Σε πια σελίδα αποτελεσμάτων εμφανίστηκε η ιστοσελίδα μου;

Θα το δείτε παρακάτω.

Κλικ

Η στήλη κλικ μας δείχνει το πόσοι έκαναν κλικ στην ιστοσελίδα μας στις αναζητήσεις «ξυλοκαρβουνα» .

Παράδειγμα: Αν στο ερώτημα «ξυλοκαρβουνα» βλέπουμε τον αριθμό 0 στη στήλη Κλικ, τότε αυτό σημαίνει πως από τις 46 αναζητήσεις που έγιναν, δεν έκανε κανένας κλικ.

– Για ποιο λόγο δεν έκαναν κλικ στη ιστοσελίδα μου; Σε ποια σελίδα εμφανίστηκε η ιστοσελίδα μου στην αναζήτησή «ξυλοκαρβουνα» ;

Όλες οι απορίες λύνονται στην επόμενη στήλη.

Μέση θέση

Εδώ βλέπουμε την θέση της ιστοσελίδας μας στις σχετικές αναζητήσεις του εκάστοτε ερωτήματος.

Παράδειγμα: Αν το ερώτημα στην αναζήτηση είναι «ξυλοκαρβουνα» και η μέση θέση της ιστοσελίδας μας είναι 10, τότε αυτό σημαίνει πως η ιστοσελίδα μας εμφανίζεται 10ο αποτέλεσμα, δηλαδή στη 1η σελίδα της Google στην δέκατη θέση κάτω κάτω.

Συμβουλές και τεχνικές:

  • Αν κάνετε κλικ στο Μέση θέση, βλέπετε πολύ απλά σε ποιες λέξεις εμφανίζεται η ιστοσελίδα σας στην πρώτη θέση αλλά και σε ποιες είναι τελευταία.
  • Αν κάνετε κλικ στη στήλη Κλικ, τότε βλέπετε με ποιες λέξεις έρχονται οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας,
  • Αν κάνετε κλικ στο Εμφανίσεις, τότε βλέπετε κατά κάποιο τρόπο την φυσική ζήτηση της αγοράς το ΤΙ και πως αναζητεί ο κόσμος.

Αν δεν γνωρίζετε πως να ενεργοποιήσετε τα Ερωτήματα, τότε μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στα:

 

Πακέτα Φιλοξενίας

 

Όπου προσφέρουμε Managed Φιλοξενία, και περιλαμβάνει την ολιστική σύνδεση του Google Analytics με την ιστοσελίδα σας.

 

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: