Scroll Top

Διαχείριση παραγγελιών του eshop με ένα κλικ

Όλα τα eshop χρειάζονται άμεση επεξεργασία παραγγελιών με ένα κλικ. Όταν δηλαδή επιλέγουμε στην κατάσταση παραγγελίας λ.χ. το “Επιβεβαιωμένη“, τότε πρέπει όχι μόνο να αλλάζει η κατάσταση της παραγγελίας, αλλά να ενημερώνεται και ο πελάτης στο email του άμεσα.

Ίσως είναι το σημαντικότερο πράγμα για τον πελάτη σας, να γνωρίζει το που ακριβώς βρίσκονται τα προϊόντα του. Ειδικά αν τα έχει προπληρώσει.

BLB.gr experience

Κατάσταση παραγγελίας

Με το που ολοκληρωθεί μια παραγγελία σε ένα οποιοδήποτε eshop, τότε ο πελάτης απαιτεί να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή την κατάσταση της παραγγελίας του. Έχει παραληφθεί; Απεστάλη; ακυρώθηκε; άλλαξε κάτι για κάποιο τεμάχιο;

Το πρώτο βήμα είναι να θέσετε τις Καταστάσεις μιας παραγγελίας. Λ.χ. η αρχική προκαθορισμένη κατάσταση όλων των νέων παραγγελιών που δημιουργούνται είναι η “Καταχωρήθηκε”. Έπειτα μπορείτε να θέσετε τις καταστάσεις:

  • Επιβεβαιώθηκε
  • Απεστάλη
  • Ακυρώθηκε
  • Εν αναμονή παραλαβής, κοκ

Ενημέρωση στο email του πελατη

Όταν ο πελάτης έχει ολοκληρώσει την παραγγελία του, ή και την Online πληρωμή του, περιμένει αμέσως μετά, να ενημερωθεί για την κατάσταση της παραγγελίας του.

Άρα στο παράδειγμα μας, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας ο πελάτης πρέπει να λάβει το αρχικό email κατάστασης παραγγελίας “Επιβεβαιώθηκε”.

Το σημαντικότερο email που περιμένει ο πελάτης είναι το email με θέμα “Η παραγγελία σας απεστάλη“.

BLB.gr experience

Δικαιούται να γνωρίζει που ακριβώς βρίσκονται τα προϊόντα του, για αυτό το λόγο, όσες περισσότερες πληροφορίες δώσετε για την θέση των προϊόντων, τόσο το καλύτερο για το κύρος και τη φήμη του eshop σας.

Ενημέρωση στον πίνακα του στο eshop

Αρκετοί από τους καλούς πελάτες, είναι και καλοί χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι αξιοποιούν όλες τις νέες λειτουργίες σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα, γιατί βλέπουν μπροστά, και κυρίως διακρίνουν το όφελος από τις νέες λειτουργίες που προσφέρονται.

Σχεδόν σε όλα τα σύγχρονα eshop παρέχονται στον πελάτη – χρήστη (ο οποίος είναι και εγγεγραμμένο μέλος) το ιστορικό παραγγελιών, τα στοιχεία του λογαριασμού του, κι το σημαντικότερο: η Κατάσταση της παραγγελίας του.

Πρακτικά δηλαδή, όταν συνδεθεί ο χρήστης στο eshop σας, του παρέχεται η εικόνα της κατάστασης της παραγγελίας του.

Πως επιτυγχάνονται αυτά;

Με Ανοικτό Λογισμικό και κατασκευή eshop από την BLB.gr

Επιλέξτε μια από τις πιο ανταγωνιστικές προσφορές στην Ελλάδα: Κατασκευή eshop από 29€/μήνα ή κατασκευή eshop με WooCoomerce.

Related Posts