Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Email Marketing: 7 Βήματα για Καλύτερη απόδοση!

Το περιεχόμενο ενός email που ετοιμάζεις για τη νέα σου εκστρατεία newsletter, σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο. Αλλά να ξέρεις πως το design είναι το πρωτεύον στοιχείο που θα «τραβήξει» βλέμματα και clicks!

Αν θέλεις ο παραλήπτης να ανοίξει και να δει το email σου και να μην το προσπεράσει, είναι απαραίτητο να δει ένα όμορφο οπτικό θέαμα  που θα τον ευχαριστήσει ιδιαίτερα και θα κεντρίσει το ενδιαφέρον του περισσότερο.

Παρακάτω θα βρεις μερικά «κλειδιά» της επιτυχίας που θα χρησιμοποιείς από εδώ και πέρα για το design των email σου:

1. Mobile Friendly

Μήπως τα δύο στα τρία email που έστειλες ανοίχτηκαν από κάποια συσκευή κινητού τηλεφώνου; Σιγουρέψου πως το design του email σου, υποστηρίζει όλα τα απαραίτητα τεχνικά στοιχεία, ώστε να εμφανίζεται σωστά σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Προαπαιτούμενα: μεγάλα γράμματα, μικρού μεγέθους φωτογραφίες και CTA buttons, ιδιαίτερα «φιλικά» στην αφή. Επίσης, εάν χρησιμοποιείς μια εικόνα που περιέχεται η επικεφαλίδα, τότε φρόντισε η εικόνα αυτή να πληροί τις κατάλληλες προϋποθέσεις στον σχεδιασμό της, ώστε να παρουσιάζεται σωστά σε όλα τα μεγέθη οθονών.

Με Responsive Design καταφέρνεις τα πάντα!

2. Μη βασίζεσαι μόνο στις Εικόνες

Ορισμένες εικόνες, φορτώνουν αυτόματα. Πολλοί από τους παραλήπτες σου όμως, δεν θα δουν εικόνες. Εκτός και αν το επιλέξει συνειδητά και τις εμφανίσει. Αυτοί οι αναγνώστες λοιπόν, θα δουν, ένα λευκό κενό μέρος.

Να χρησιμοποιείς παντού και πάντα ετικέτες και σχετικούς τίτλους, έτσι ώστε να εξασφαλίζεις την περιγραφή, ακόμα και όταν οι εικόνες αρνούνται πεισματικά να ανοίξουν. Τέλος, διάβασε το κείμενο μόνο του, απλά και μόνο για να βεβαιωθείς ότι περνάει ένα σαφές μήνυμα στον αναγνώστη.

3. Χρησιμοποίησε απλά links

Δεν θα ήθελες να κουράσεις τους αναγνώστες σου, κάνοντάς τους να ψάχνουν να βρουν ένα link που να μην είναι ευδιάκριτο και κατανοητό. Τουλάχιστον, προσπάθησε να το προσαρμόσεις χρησιμοποιώντας ένα χρώμα αντίθεσης. Επίσης, έλεγξε να υπάρχει κατάλληλη μορφοποίηση υπογράμμισης σε κάθε link, αλλά και η γραμματοσειρά να είναι bold, ώστε να γίνεται εύκολα αντιληπτό. Χρησιμοποίησε εικόνες συνδεδεμένες με link ή κείμενο επίσης συνδεδεμένο κατάλληλα, ώστε να οδηγεί στο site σου. Το να συνδυάζεις σε όλο το email σου σχετικές συνδέσεις, καθιστά ευκολότερη την επίτευξη του στόχου σου.

4. Το …Unsubscribe!

Έχει παρατηρηθεί πολύ έντονα, το φαινόμενο κάποιος να μη θέλει πια να λαμβάνει το newsletter σου και να σε κατηγορεί ως …spammer.  Λοιπόν, για όλου εσάς που «κλαίτε» καθημερινά για το email που συνεχίζετε να λαμβάνεται και δεν επιθυμείτε, υπάρχει μια μαγική ανακάλυψη, το μαγικό κουμπί! Κάτω-κάτω, στο τέλος του email, υπάρχουν σαφείς οδηγίες που επιτρέπουν στον παραλήπτη να διαγραφεί αυτόματα από τη λίστα των newsletter και να μη λαμβάνει πια εκείνο το ενοχλητικό email. Αν δε διαθέτεις αυτή την επιλογή, θα επισημανθεί ως spam.

5. Κράτησε το περιεχόμενο υπό έλεγχο και επί του θέματος

Προσπάθησε όταν φτιάχνεις ένα email για το newsletter σου, να το αναπτύσσεις σε λιγότερες από 300 λέξεις. Οι αναγνώστες, φαίνεται να μη συμπαθούν τα μεγάλα emails και να τα διαγράφουν πριν καν τα διαβάσουν. Πέρασε το μήνυμά σου όσο το δυνατόν συντομότερα, ενώ χρησιμοποίησε επικεφαλίδες, bullets και έντονη γραφή, για να γίνει περισσότερο ευανάγνωστο και κατανοητό.

6. Περιόρισε τις ανεπιθύμητες λέξεις

Τα φίλτρα των spam, συχνά σκανάρουν το κείμενο για να βρουν συγκεκριμένες λέξεις οι οποίες καθορίζουν εάν ένα email θα πάει στα Εισερχόμενα ή όχι. Μερικές από αυτές τις λέξεις, είναι:

  • $$$, Μετρητά, Φθηνό, Χρήμα
  • Ευκαιρία Τώρα, Δούλεψε από το σπίτι, Κέρδισε χρήματα
  • Αγόρασε, δάνειο, Παράγγειλε, Αγόρασε
  • Δωρεάν, Δ ω ρ ε ά ν, Χωρίς Κόστος

Είναι αρκετά δύσκολο να αποφύγεις την κάθε λέξη spam, απλά ελαχιστοποίησέ τις όσο μπορείς περισσότερο. Γίνε δημιουργικός και χρησιμοποίησε νέες και πρωτότυπες λέξεις για το newletter σου.

7. Κάνε έναν έλεγχο αποστολής

Ωραία, ετοίμασες το email σου, έκανες τις διορθώσεις σου. Τώρα ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις την αποστολή του. Πριν όμως, κάνε έναν έλεγχο, στέλνοντάς το σε μια μικρή συγκεκριμένη λίστα παραληπτών, ώστε να δεις το αποτέλεσμα! Άνοιξέ το και από το PC σου, αλλά και απ;o το κινητό ή το tablet σου. Σιγουρέψου πως εμφανίζεται και δουλεύει κανονικά σε όλα τα μεγέθη οθονών.

Μπερδεμένα emails με παράξενες αλλαγές γραμμών και «σπασμένες» εικόνες, δεν κάνουν καλή εντύπωση στον παραλήπτη. Σιγουρέψου πως ξεκινάς με επαγγελματικό ύφος από την αρχή.

Ένα newsletter, είναι ένα από τα ποιο αποτελεσματικά εργαλεία στο Marketing του Διαδικτύου. Ωστόσο, ένα ευχάριστος και διαδραστικός σχεδιασμός, είναι ζωτικής σημασίας.

Βεβαιώσου για όλα τα παραπάνω και να είσαι σίγουρος πως θα λάβεις περισσότερα clicks, μεγαλύτερο ποσοστό ανοιγμάτων και χαρούμενους παραλήπτες που θα παραμένουν στις λίστες σου!

Ποια είναι τα 14 Βασικά στοιχεία για ένα επιτυχημένο newsletter;

Αποστολή Newsletter εύχρηστα, οικονομικά, αποτελεσματικά, με ασφάλεια!

bacy newsletter
bacy newsletter

πηγή: entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: