Scroll Top

Μήπως το website σας… “τρομάζει” τον κόσμο;

horror-website

Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε ένας online επιχειρηματίας, είναι το εταιρικό του website να… “τρομάζει” τον κόσμο. Και πώς μπορεί άραγε ένα website να τρομάξει κάποιον;

Όλα αφορούν αποκλειστικά και μόνο το design της ιστοσελίδας σας. Μάθετε να αποφεύγετε σοβαρά λάθη κατά τον σχεδιασμό της. Πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις δε γνωρίζουν καλά ή και καθόλου θέματα που αφορούν το Διαδίκτυο και την προώθηση της επιχείρησής τους μέσα από αυτό, αλλά το πιο άσχημο είναι πως δεν τους παρέχετε μια ειδική εκπαίδευση.

Πολλοί από εσάς, ίσως χρησιμοποιήσετε ένα έτοιμο template, γλιτώνοντας χρόνο και χρήμα αγνοώντας τις παγίδες που κρύβονται στο design και όχι μόνο, αποδίδοντας τελικά πολύ λιγότερα από εκείνα που προσδοκούσατε.

Διαβάστε: Website – Tο δίλημμα του λογισμικού, ανοικτό ή custom;

Ας δούμε πιο αναλυτικά, ποια είναι εκείνα τα σοβαρά λάθη που συμβαίνουν στο Διαδίκτυο και που μπορεί να συμβαίνουν και στο δικό σας website αυτή την στιγμή που μιλάμε:

Το design της ιστοσελίδας σας, εξαρτάται αποκλειστικά από το είδος της επιχείρησής σας

Όσο πιο εκκεντρική είναι η επιχείρησή σας, τόσο πιο εκκεντρικές θα είναι και οι δυνατότητες σχεδιασμού του website σας. Οι χρήστες του διαδικτύου, περιμένουν να δουν ανατρεπτικές ιδέες από ορισμένες επιχειρήσεις, αλλά δεν θα τους αρέσει αν μια παραδοσιακή επιχείρηση τολμήσει κάτι ιδιαίτερα μοντέρνο και αντισυμβατικό με τα έως τώρα δεδομένα της.

Δυστυχώς, πολλοί αναγνώστες δεν είναι πάντα υπομονετικοί. Δεν υπάρχει περίπτωση να ψάχνουν να βρουν τις πληροφορίες που θέλουν στο website σας, εάν δεν είναι εύκολα και άμεσα προσβάσιμες. Για τον λόγο αυτό, αποφύγετε 3 βασικά λάθη:

  • Αδυναμία ανάγνωσης: Μπορεί να φταίει το background, μπορεί το κείμενο, ίσως να φταίνε και τα δύο! Το design απασχολεί έναν αναγνώστη περισσότερο από όσο νομίζετε.
  • Άχρηστες πληροφορίες: Πολλές φορές, ένα website δεν παρέχει αρκετές σχετικές πληροφορίες με το τι κάνει η επιχείρηση. Κάτι τέτοιο, μπορεί να αποτρέψει τον αναγνώστη και να εγκαταλείψει το site σας και να μην εμβαθύνει περισσότερο.
  • Αξιόπιστη πηγή περιεχομένου: Φανταχτερές και τεράστιες φωτογραφίες, δεν πρόκειται να ωφελήσουν σε τίποτα έναν αναγνώστη που ψάχνει απεγνωσμένα στο Διαδίκτυο για μια πηγή αξιόλογου και αξιόπιστου περιεχομένου. Όσο το κείμενο, τόσο και οι εικόνες πρέπει να παρέχουν αξιοποιήσιμες και πρακτικές πληροφορίες.

Αν κάποιο από τα τρία παραπάνω λάθη ή και τα τρία τυγχάνει να συμβαίνουν στην ιστοσελίδα σας, τότε ήρθε η ώρα να επανεξετάσετε την κατασκευή της.

Γνωρίζετε τον τρόπο για ακόμη πιο ελκυστικό περιεχόμενο;

Προβλήματα με δυνατότητα βελτίωσης

1. Το website σας μπορεί να είναι δυσανάγνωστο, γιατί ίσως οι πολλές φωτογραφίες σας να μην διαχωρίζονται με κάποιο περίγραμμα ή να μην υπάρχει κενό μεταξύ τους. Η γραμματοσειρά, πρέπει να είναι η ίδια σε όλες τις σελίδες. Δεν πρέπει να αλλάζει κάθε φορά. Επίσης, πρέπει να είναι ευανάγνωστη και ευδιάκριτη.

2. Το καταλληλότερο σημείο για να… συστηθείτε, δεν είναι η αρχική σελίδα. Φυσικά και ο αναγνώστης θα το εκτιμήσει ιδιαίτερα, αλλά το καταλληλότερο μέρος είναι μια σελίδα “Σχετικά με εμάς” ή “Ποιοι Είμαστε” κοκ. Στην αρχική σελίδα, παρουσιάστε το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας. Κάπως έτσι, θα ξέρει το κοινό σας με την πρώτη ματιά, τι ακριβώς προσφέρετε.

3. Προσοχή στα χρώματα της γραμματοσειράς και του background! Για παράδειγμα, μην χρησιμοποιήσετε ένα μαύρο φόντο και κίτρινα γράμματα… Ακόμη χειρότερο θα γίνει αν αναβοσβήνουν και διάφορα στοιχεία από κάτω. Αποφύγετε τόση αντίθεση.

Ένας επαγγελματίας webdesigner μπορεί να σας βοηθήσει

Αναλαμβάνοντας το website της επιχείρησής σας η κατάλληλη εταιρεία Κατασκευής Ιστοσελίδων, μπορεί να σας σώσει και να σας γλιτώσει πραγματικά από χρήμα και χρόνο. Σας αποτρέπει από λάθος χειρισμούς και σας παρέχει Υποστήριξη.

Διαβάστε επίσης: Πώς θα πετύχετε το καλύτερο Design για το Website της επιχείρησής σας;

Related Posts