Scroll Top

Μπορώ να ξεκινήσω τη νέα μου επιχείρηση μέσω του blogging;

Πολλοί πιστεύουν ότι το blogging από μόνο του δεν είναι μια πραγματική επιχείρηση. Στο διαδίκτυο δημοσιεύονται πάνω από 2 εκατομμύρια blog posts καθημερινά. Η πιθανότητα να εμφανίζεται το blog σας ανάμεσα σε όλο αυτό το νέο περιεχόμενο είναι εξαιρετικά μικρή. Αν αποφασίσατε τελικά να εγκαταλείψετε τη δουλειά σας και όλα αυτά που έχετε πετύχει μέχρι σήμερα μέσω του blogging ή να μην ξεκινήσετε καν, καλό είναι να εξετάσετε το πώς έχει η κατάσταση στην πραγματικότητα.

Το blogging μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια βιώσιμη επιχείρηση που μπορεί να δυσκολεύεστε να ξεκινήσετε διαφορετικά ή να μην είναι εύκολο να προωθήσετε το brand σας διαφορετικά. Παρακάτω θα βρείτε έναν οδηγό που θα σας βοηθήσει κατά τη διαδικασία εκκίνησης μιας πραγματικά βιώσιμης επιχείρησης μέσω του blogging.

Γιατί το Blogging δε μπορεί πάντα να ανταγωνιστεί μια πραγματική επιχείρηση;

Υπάρχουν διάφορα διάσημα πρόσωπα,  όπως οι influcers που έχουν κάνει την τύχη τους μέσω των blogs και πουλάνε τις υπηρεσίες/προϊόντα τους. Το πρόβλημα με το blogging ως κύρια επιχείρηση σήμερα, είναι ότι ανταγωνίζεστε όχι μόνο τους συναδέλφους bloggers αλλά και τις επιχειρήσεις που επενδύουν χιλιάδες ευρώ κάθε μήνα σε καμπάνιες content marketing.

Αυτό δεν σημαίνει ότι το blogging ως μια ανεξάρτητη επιχείρηση δεν μπορεί να λειτουργήσει. Το θέμα εδώ είναι απλά ότι γίνεται όλο και πιο δύσκολο να το καταφέρουμε. Εάν ξεκινάτε την επιχείρησή σας, βρείτε νέους τρόπους να δημιουργήσετε μια βιώσιμη επιχείρηση μέσω των blogs σας.

Βήμα Πρώτο: Αξιολογήστε

Πριν ξεκινήσετε την online επιχείρηση σας μέσω του blog σας, είναι σημαντικό να κάνετε ένα βήμα πίσω και να αξιολογήσετε το πού βρίσκεστε σήμερα. Υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσετε στον εαυτό σας.

Έχετε ήδη ένα καταξιωμένο – αναγνωρισμένο blog;

Η στρατηγική ανάπτυξης μιας επιχείρησης μέσω του blogging, διαφέρει ανάλογα με το είδος του blog σας. Υπάρχουν τρία πιθανά σενάρια:

  • Το πρώτο είναι ότι μπορεί να διατηρείτε ένα blog για λίγο χρόνο. Στην περίπτωση αυτή, ίσως έχετε ήδη πολλές δημοσιεύσεις στην ιστοσελίδα και εάν είστε τυχεροί θα έχετε ήδη έναν επιθυμητό αριθμό επισκεπτών που επισκέπτονται το site σας κάθε μήνα μέσω των αναζητήσεων της Google και των κοινωνικών μέσων.
  • Το δεύτερο σενάριο είναι ένα στάσιμο blog. Μπορεί στο παρελθόν να έχετε καταβάλλει πολλές προσπάθειες για το blog σας, αλλά πλέον να μην μπορείτε να το ενημερώνετε. Στο σενάριο αυτό, μπορεί να έχετε έναν μεγάλο αριθμό δημοσιεύσεων στο blog σας, αλλά να μην έχετε σχεδόν καθόλου επισκεψιμότητα.
  • Το τρίτο σενάριο είναι να ξεκινάτε τώρα το blogging. Έχετε βρει το είδος του περιεχομένου που θέλετε να απεικονίσετε, αλλά δεν έχετε πολύ περιεχόμενο ακόμα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα έχετε και την ιδανική επισκεψιμότητα.

Έχετε καθιερώσει ένα θέμα για την ιστοσελίδα σας;

Εάν το blog σας ανήκει σε ένα από τα δύο πρώτα σενάρια που αναφέρονται παραπάνω, τότε έχετε καθιερώσει ήδη ένα θέμα στο blog σας.

Αν όμως ξεκινάτε τώρα, καλό είναι να προγραμματίζετε τα πάντα εκ των προτέρων και να κάνετε μια καλή έρευνα μέχρι τελικά να επιλέξετε ένα αξιόπιστο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου και ανοιχτού λογισμικού (wordpress, Joomla) και μια καλή φιλοξενία ιστοσελίδας.

Επιλέξτε Ολοκληρωμένο πακέτο Φιλοξενίας.

Τι είδους “κίνηση” έχετε στο blog σας;

Τέλος, πρέπει να αναρωτιέστε για το είδος της κυκλοφορίας που λαμβάνει το ιστολόγιό σας. Αν έχετε συνδέσει το blog σας με το Google Analytics, θα έχετε σίγουρα μια γενική ιδέα για τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι επισκέπτες σας καταλήγοντας στο blog σας.

ΧρήσιμοΠώς να εγκαταστήσεις το Google Analytics στο WordPress Blog σου.

Βήμα Δεύτερο: Προσδιορίστε τις δυνατότητές σας

Τώρα έχετε μια δίκαιη αίσθηση του πού στέκεστε με το τρέχον ιστολόγιό σας. Τώρα είναι καιρός να προσδιορίσετε τις δυνάμεις σας. Είναι πιθανό ότι παρόλο που δεν έχετε πολλούς επισκέπτες στον ιστότοπό σας, έχετε μια μεγάλη ποικιλία χρήσιμου περιεχομένου που έχει ανιχνευθεί και ευρετηριωθεί στο Google.

Από την άλλη πλευρά, μπορείτε να πάρετε μια σταθερή ροή των επισκεπτών σε μια “χούφτα” σελίδες. Εφόσον γνωρίζετε ήδη την πρόθεση αναζήτησης αυτών των επισκεπτών, θα μπορούσατε ενδεχομένως να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες κατά τη δημιουργία μιας επιχειρηματικής στρατηγικής για το ιστολόγιό σας.

Το ιστολόγιό σας μπορεί να πέσει σε έναν από αυτούς τους διάφορους κλάδους:

  • Ποιότητα περιεχομένου με ποιοτική εισερχόμενη κίνηση
  • Ποιότητα περιεχομένου αλλά χωρίς σημαντική κυκλοφορία
  • Απλό περιεχόμενο με σταθερή κίνηση
  • Απλό περιεχόμενο χωρίς σημαντική κυκλοφορία

Εάν έχετε ένα blog που εμπίπτει στην τελευταία κατηγορία παραπάνω, είναι δίκαιο να υποθέσουμε ότι αυτό δεν έχει καμία πιθανότητα. Μπορείτε είτε να περιστρέψετε και να εργαστείτε για ποιοτικό περιεχόμενο και κυκλοφορία, είτε να απορρίψετε το blog και να ξεκινήσετε ένα νέο από την αρχή.

Related Posts