Scroll Top

Newsletter – Πότε γίνεται μεσσίας και πότε καταστροφέας;

newsletter-for-business

Η αποστολή ομαδικών email μέσω newsletter ήταν, είναι, και από ότι φαίνεται θα συνεχίσει να είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο πώλησης μέσω Internet. Φυσικά… μόνο αν χρησιμοποιηθεί σωστά.

Θα σας αφηγηθώ την ιστορία του κ Βασίλη (εμπορικός διευθυντής) στην εταιρεία Ρυθμός (www.rithmos.gr)

Η αρχική λάθος μέθοδος αποστολής ομαδικών email

Πριν γνωρίσουν τη μέθοδο του newsletter, τα στελέχη της εταιρείας, έστελναν κατά καιρούς διάφορα ομαδικά email, είτε σε υφιστάμενους πελάτες για να τους γνωστοποιήσουν μια νέα προσφορά είτε σε μια λίστα δυνητικών – lead πελατών.

Σε κάθε περίπτωση, η αποστολή γινόταν μέσα από Outlook ή Gmail με αποτέλεσμα, σχεδόν όλα τα emails τους να καταλήγουν στο φάκελο spam των παραληπτών, και σαν να μην έφτανε αυτό, ο server τους, τους μπλόκαρε γενικά τις αποστολές τους για μερικές ώρες.

Αφήστε που αρκετές φορές το email που φαινόταν ως αποστολέας, έμπαινε σε spam list, με αποτέλεσμα για μερικές ημέρες τα εταιρικά τους email γενικά τα καταλήγουν στα ανεπιθύμητα των προμηθευτών και των πελατών τους.

Η δυναμική επάνοδος με το Bacy Newsletter

Την λύση σε όλα αυτά τα προβλήματα (όπως και σε κάθε πρόβλημα στην internetική τους παρουσία) την έφερε η εταιρεία που φιλοξενεί την ιστοσελίδα τους, η BLB.gr

Με πανελλαδικά το πιο ανταγωνιστικό κόστος αποστολής, και με υπηρεσία – όπως θα δείτε – υψηλής αξίας, το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μας τους μεταβίβασε από την παραδοσιακή (επικίνδυνη) χειροκίνητη αποστολή email μέσω Outolook, Gmail κλπ στην αποστολή newsletter μέσω του Bacy.

Μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι:

  • Ανήκει στον πελάτη
  • Χαμηλό κόστος εγκατάστασης (55€ εφάπαξ, δωρεάν για ιστοσελίδες που φιλοξενούνται στην BLB.gr)
  • Κόστος αποστολής το χαμηλότερο στην Ελληνική αγορά.
  • Παρέχεται εκπαίδευση και τεχνική υποστήριξη.
  • Εκμηδενίζονται οι αποστολές Spam και Bounces.

 

Με το Bacy, η εταιρεία Ρυθμός απόκτησε μια εύχρηστη πλατφόρμα αποστολής Newsletter μέσα στην υπάρχουσα διαχείριση της ιστοσελίδας τους.

Με την βοήθεια της εταιρείας BLB.gr:

  • έγινε ο καθαρισμός της λίστας παραληπτών,
  • επαλήθευση του email αποστολέα ώστε να εκμηδενιστούν οι spam αποστολές και τα bounces,
  • δημιουργία του πρώτου newsletter και εκπαίδευση διαχείρισης,
  • καθοδήγηση και υπόδειξη στρατηγικής καμπάνιας.

Φυσικά, όχι μόνο λύθηκαν όλα τα προβλήματα με τις spam αποστολές, αλλά και η εταιρεία πια πουλάει. Έχει τις στοχευμένες λίστες παραληπτών της, τις συντηρεί και τις αναπτύσσει, και πάνω από όλα οι πελάτες και οι υποψήφιοι πελάτες της ενημερώνονται όποτε και όταν πρέπει με τον πιο αξιόπιστο τρόπο.

Ζητήστε πληροφορίες

 

Related Posts