15
Απρ

Ο “Χρυσός Κανόνας” για επιτυχημένο Content Marketing

  • Γιατί πρέπει να επικεντρώνεσαι στο ΓΙΑΤΙ;

Στο ερώτημα “γιατί;”  που καλείσαι να απαντήσεις, δεν πρόκειται για το προϊόν σου ή την υπηρεσία σου. Πρόκειται για ένα ήδη υπάρχον ζήτημα του πελάτη, που θα το επιλύσει η υπηρεσία σου!

Δημιούργησε ένα καλό περιεχόμενο στα posts σου, το οποίο να προσδίδει αξία στον αναγνώστη σου. Αυτό το ανεξέλεγκτο φαινόμενο αυτοπροβολής μέσα από τα άρθρα, πλέον είναι αναποτελεσματικό και κυρίως κουραστικό. Αντιθέτως, δημιούργησε ένα περιεχόμενο που θα οδηγεί το κοινό σου στους οργανικούς στόχους της επιχείρησής σου. Χρειάζεται να προσεγγίσεις περισσότερο στα θέλω και τις ανάγκες του. Για ακόμα πιο επιτυχημένο marketing περιεχομένου, πρέπει:

Να θυμάσαι και να μην ξεχνάς, το ΓΙΑΤΙ τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σου βρίσκονται στην πρώτη θέση. Αν το κάνεις αυτό, τότε θα παράγεις πάντα περιεχόμενο αφιερωμένο στις ανάγκες του κοινού σου και στις λύσεις των προβλημάτων του.

Παρακάτω, θα ανακαλύψεις το πώς η εξήγηση του “γιατί” κάνεις το οτιδήποτε, έχει τρομερή δύναμη στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει και οδηγεί το κοινό να δράσει και να συμπεριφερθεί ανάλογα, με το περιεχόμενό σου.

Οι Άνθρωποι δεν αγοράζουν αυτό που προσφέρεις, αλλά αγοράζουν το γιατί το κάνεις, τον λόγο που το κάνεις και το προσφέρεις — Simon Sinek

ΤΙ δεν πρέπει να είναι το περιεχόμενό σου: “Ο τύπος που περιαυτολογεί”

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα το content marketing, είναι ότι επικεντρώνονται περισσότερο στην αυτοπροβολή μιας επιχείρησης, δίνοντας υπερβολική σημασία στο brand ή το προϊόν και όχι στο στοχευμένο εκείνο κοινό που χρειάζεται να προσεγγίσουν. Όπως συμβαίνει σε ένα πρώτο ραντεβού ή σε οποιαδήποτε πρώτη επαφή-συνάντηση με άλλους ανθρώπους, κανείς δε θέλει να σε ακούει να μιλάς ασταμάτητα για εσένα… Μην κάνεις το ίδιο και στο περιεχόμενο του άρθρου σου που ετοιμάζεις.

Ένα υπερβολικά προωθητικό και διαφημιστικό περιεχόμενο, θεωρείται απρόσωπο πλέον, ενώ οι επισκέπτες σου θα αποχωρήσουν την ίδια κιόλας στιγμή και το πιθανότερο, δεν θα επιστρέψουν ξανά…

Παρακάτω θα βρεις μερικές χρήσιμες συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις στο βασικό σου στοιχείο, το “Γιατί” και την επεξήγηση του, ενώ παράλληλα θα μάθεις να φτιάχνεις ένα πιο ουσιαστικό περιεχόμενο για το κοινό σου.

Μάθε για τη Σπουδαιότητα του Προϊόντος, της Διαδικασίας και των Ανθρώπων σου.

Πρώτα το Κοινό σου, μετά η επιχείρηση

Ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του Content Marketing είναι να κατανοείς το κοινό σου και να γράφεις ειδικά για αυτό.

Δε μπορείς να φτάσεις τον επιχειρηματικό σου στόχο, χωρίς πρώτα να έχεις εξυπηρετήσει τις ανάγκες του κοινού σου — Marcus Sheridan 

Φυσικά και δεν θα απορρίψεις τους στόχους της εταιρείας σου, αλλά δεν μπορείς να απαιτείς το ενδιαφέρον των πελατών, αν αρχικά δεν έχεις χτίσει μια σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσά σας. Ένα περιεχόμενο που παρουσιάζει αποκλειστικά μια επιχείρηση και θέτει το κοινό σε δεύτερη μοίρα είναι απρόσωπο, ποντάρει στην αυτοπροβολή και πραγματικά δεν θα σε πάει ούτε ένα βήμα παραπέρα. Το ιδανικό σενάριο είναι να έχει εκπαιδευτικό τύπο και να έχει ως στόχο να βοηθήσει την εργασιακή καθημερινότητα και τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των αναγνωστών. Έτσι, θα αρχίσει μια νέα πορεία επίτευξης των στόχων σου ως επιχείρηση.

Ένας Οδηγός επικοινωνίας με τους πελάτες σου, σε μια εποχή που επικρατεί το Content Marketing.

Ανακάλυψε τι είναι αυτό που θέλει το κοινό σου

Ως προς την αναζήτηση του “πολύτιμουπεριεχομένου για το κοινό σου, πρέπει να έχεις ως θεμελιώδη στόχο τον προσδιορισμό των αναγκών του και εκείνα τα αδύναμα σημεία του, ώστε να του υποδείξεις λύσεις και απαντήσεις. Για να το καταφέρεις αυτό ως ένα ικανοποιητικό σημείο, πρέπει να γίνεις … ο “ντεντέκτιβ” του και να αγγίξεις ένα ψυχολογικό του κομμάτι.

Η απόλυτη στρατηγική περιεχομένου, είναι να “ακούς” — The Sales Lion

Μίλησέ τους: Τι καλύτερο και αποδοτικότερο, από το να προσεγγίσεις άμεσα το κοινό-στόχο σου και να το κατανοήσεις μέσα από την επικοινωνία σας; Αυτό σημαίνει μιλάω με ένα πρόσωπο, το εντοπίζω τοπογεωγραφικά, παρακολουθώ τα social media που διατηρεί και τις κοινότητες που λαμβάνει μέρος, μαθαίνοντας τις πιο συχνές ερωτήσεις του και τις προκλήσεις που θέτει.

Άκουσέ τους: Ένα καλό περιεχόμενο, βασίζεται στο πόσο χρόνο θα δώσεις αρχικά στο κοινό σου, στο να το ακούσεις και να μάθεις τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα σήμερα, είναι πως μιλάς περισσότερο κ ακούς λιγότερο.

Απάντησε στις ερωτήσεις τους: Η βάση του περιεχομένου σου, είναι να ακούσεις το προσεκτικά και να αντιμετωπίσεις ζωτικής σημασίας αναπάντητα ερωτήματά και ανησυχίες του.

Διάβασε, Πώς να προσδώσεις επιπλέον αξία στον πελάτη σου.

Δημιούργησε μια δήλωση αποστολής, στην οποία θα βασιστεί η ροή και ο σκοπός του περιεχομένου σου.

Συχνό λάθος που κάνουν οι πωλητές των επιχειρήσεων, είναι ότι ξεκινούν να φτιάχνουν το περιεχόμενό τους χωρίς να έχουν σαφείς και αντικειμενικούς στόχους. Το Content Marketing, είναι ένας επαναλαμβανόμενος κύκλος, ο οποίος ξεκινά με στρατηγική. Ακόμα και η δική σου πρόθεση είναι να “κρατάς” συνεχώς το κοινό σου ως την “καρδιά” του περιεχομένου σου, είναι πολύ εύκολο να το παραβλέψεις και να αρχίσεις να προωθείς το προϊόν και τις υπηρεσίες σου, χωρίς να έχεις την κατάλληλη στρατηγική εξ’ αρχής.

Πρώτο βήμα, να δημιουργήσεις μια δήλωση αποστολής που προτεραιότητά της θα είναι οι ανάγκες του πελάτη και κατόπιν θα εξηγείς το πώς μπορεί το προϊόν σου να αντεπεξέλθει. Έπειτα, “ράψε” το περιεχόμενό σου, ακριβώς πάνω στα μέτρα και τον χαρακτήρα του κοινού σου.

Παρουσιάσου! μη είσαι μόνο λόγια

Αν έκανες την έρευνά σου λοιπόν, ως ένας νέος …Sherlock Holmes και ανακάλυψες αυτά τα σημαντικά και μεγάλα προβλήματα του κοινού σου, τότε μπράβο σου! Τώρα πρέπει να ενώσεις τα κομμάτια του puzzle και να του δείξεις πώς το προϊόν σου θα τους εξυπηρετήσει. Λέγοντας  στους πελάτες σου απλά και μόνο ότι μπορείς να τους βοηθήσεις, χωρίς να τους δείξεις πώς θα επηρεάσει άμεσα την καθημερινότητά τους και θα την βελτιώσει, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.billionphotos-1675669

Παρακολούθησε την απόδοση του περιεχομένου σου, με Analytics

Για να εξασφαλίσεις το γεγονός το περιεχόμενό σου να είναι πάντα σχετικό και συμβατό με το κοινό σου, θα πρέπει να μην ξεχνάς να παρακολουθείς την απόδοσή του, συχνά.  Ένα μέσο ανάλυσης του Content Marketing, σίγουρα έχει να σου προσφέρει πολλά και πάνω απ’ όλα να σου δείχνει τι λειτουργεί καλύτερα και τι δεν έχει την κατάλληλη απήχηση, ώστε να βελτιώνεσαι σταδιακά.

Να μην ξεχνάς, πως ένα καλό περιεχόμενο προσδίδει επιπλέον αξία στον πελάτη σου και όχι μόνο. Να προσπαθείς να εξηγείς το “γιατί” οι υπηρεσίες ή το προϊόν σου μπορούν να κάνουν καλύτερη την καθημερινή ζωή του κοινού σου, δείχνοντάς τους τον τρόπο απλά και ανθρώπινα!

πηγή: blog.scoop.it

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;