Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Ο «Χρυσός Κανόνας» για επιτυχημένο Content Marketing

Δημιούργησε καλό περιεχόμενο στα post σου που να προσδίδει αξία στον αναγνώστη.

Το φαινόμενο αυτοπροβολής μέσα από τα άρθρα είναι κουραστικό και αναποτελεσματικό. Δημιούργησε ένα περιεχόμενο που θα οδηγεί το κοινό σου στην επιχείρησή σου. Χρειάζεται να προσεγγίσεις τα θέλω και τις ανάγκες του.

Βασικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν το Content Marketing της επιχείρησής σας.

Για ακόμα πιο επιτυχημένο marketing περιεχομένου:

Να θυμάσαι και να μην ξεχνάς, το γιατί τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σου βρίσκονται στην πρώτη θέση. Αν το κάνεις αυτό, θα δημιουργείς πάντα περιεχόμενο που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινού σου και θα δίνει λύσεις στα προβλήματά του.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζει το content marketing, είναι ότι μεγαλύτερο μέρος του περιεχομένου στο διαδίκτυο επικεντρώνεται στην αυτοπροβολή της επιχείρησης. Κανείς δε θέλει να σε ακούει να μιλάς ασταμάτητα για τον εαυτό σου… Μην κάνεις το ίδιο και στο περιεχόμενο σου.

Επίσης, ένα διαφημιστικό περιεχόμενο θεωρείται πλέον απρόσωπο και χωρίς αξία.

Παρακάτω θα βρεις μερικές χρήσιμες συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις ένα πιο ουσιαστικό περιεχόμενο για το κοινό σου.

Μάθε για τη Σπουδαιότητα του Προϊόντος, της Διαδικασίας και των Ανθρώπων σου.

Κοινό και Επιχείρηση

Ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του Content Marketing είναι να κατανοείς το κοινό σου και να γράφεις ειδικά για αυτό.

Δε μπορείς να φτάσεις τον επιχειρηματικό σου στόχο, χωρίς πρώτα να έχεις εξυπηρετήσει τις ανάγκες του κοινού — Marcus Sheridan 

Δεν θα απορρίψεις τους στόχους της εταιρείας σου, αλλά θα χτίσεις μια σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό σου.

Ένα περιεχόμενο που παρουσιάζει αποκλειστικά και μόνο την επιχείρηση και θέτει το κοινό σε δεύτερη μοίρα είναι απρόσωπο, έχει ως κύριο στόχο την αυτοπροβολή και δεν πάει βήμα παραπέρα. Το ιδανικό είναι να έχει εκπαιδευτικό τύπο και να έχει ως στόχο να βοηθήσει την εργασιακή καθημερινότητα και τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των αναγνωστών.

Ένας Οδηγός επικοινωνίας με τους πελάτες σου, σε μια εποχή που επικρατεί το Content Marketing.

Τι είναι αυτό που θέλει το κοινό

Θεμελιώδης στόχος, ο προσδιορισμός των αναγκών του κοινού, ώστε να υποδείξεις λύσεις και απαντήσεις.

Η απόλυτη στρατηγική περιεχομένου, είναι να «ακούς» — The Sales Lion

Μίλησέ τους: Τι καλύτερο και αποδοτικότερο, από το να προσεγγίσεις άμεσα το κοινό-στόχο σου και να το κατανοήσεις μέσα από την επικοινωνία σας; Αυτό σημαίνει μιλάω με ένα πρόσωπο, το εντοπίζω τοπογεωγραφικά, παρακολουθώ τα social media που διατηρεί και τις κοινότητες που λαμβάνει μέρος, μαθαίνοντας τις πιο συχνές ερωτήσεις του και τις προκλήσεις που θέτει.

Άκουσέ τους: Ένα καλό περιεχόμενο, βασίζεται στο να ακούσεις και να μάθεις τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει το κοινό σου, δίνοντας λύσεις.

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα σήμερα, είναι πως μιλάς περισσότερο κ ακούς λιγότερο.

Απάντησε στις ερωτήσεις τους: Η βάση του περιεχομένου σου, είναι να ακούσεις προσεκτικά και να αντιμετωπίσεις ζωτικής σημασίας αναπάντητα ερωτήματά και ανησυχίες του.

Διάβασε, Πώς να προσδώσεις επιπλέον αξία στον πελάτη σου.

Σκοπός του Περιεχομένου

Συχνό λάθος που κάνουν οι πωλητές των επιχειρήσεων, είναι ότι ξεκινούν να φτιάχνουν το περιεχόμενό τους χωρίς να έχουν σαφείς και αντικειμενικούς στόχους.

Το Content Marketing ξεκινά με στρατηγική. Ο στόχος είναι να κρατάς το κοινό σου ως το επίκεντρο του περιεχομένου σου. Προσοχή, είναι εύκολο να το παραβλέψεις και να αρχίσεις να προωθείς το προϊόν και τις υπηρεσίες σου.

Πρώτο βήμα, να δώσεις προτεραιότητά στις ανάγκες του πελάτη και κατόπιν να εξηγείς πώς μπορεί το προϊόν σου να αντεπεξέλθει σε αυτές. Έπειτα, «ράψε» το περιεχόμενό σου, ακριβώς πάνω στα μέτρα και τον χαρακτήρα του κοινού σου.

Παρουσιάσου!

Αν έκανες την έρευνά σου λοιπόν, ως ένας νέος …Sherlock Holmes και ανακάλυψες αυτά τα σημαντικά και μεγάλα προβλήματα του κοινού σου, τότε μπράβο σου!

Τώρα πρέπει να ενώσεις τα κομμάτια του puzzle και να του δείξεις με ποιον τρόπο το προϊόν σου θα τους εξυπηρετήσει. Λέγοντας  στους πελάτες σου απλά και μόνο ότι μπορείς να τους βοηθήσεις, χωρίς να τους δείξεις πώς θα επηρεάσει άμεσα την καθημερινότητά τους και θα την βελτιώσει, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.

billionphotos-1675669

Παρακολούθησε την απόδοση του περιεχομένου σου

Για να εξασφαλίσεις το γεγονός το περιεχόμενό σου να είναι πάντα σχετικό και συμβατό με το κοινό σου, θα πρέπει να μην ξεχνάς να παρακολουθείς συχνά την απόδοσή του.  Ένα μέσο ανάλυσης του Content Marketing, σίγουρα έχει να σου προσφέρει πολλά. Ανακαλύπτεις τι λειτουργεί καλύτερα και τι δεν έχει απήχηση και βελτιώνεσαι σημαντικά.

Ένα καλό περιεχόμενο προσδίδει αξία στον πελάτη. Να εξηγείς γιατί οι υπηρεσίες ή/και το προϊόν σου μπορούν να κάνουν ευκολότερη τη ζωή των πελατών σου, δείχνοντάς τους τον τρόπο απλά και πάνω από όλα, ανθρώπινα!

πηγή: blog.scoop.it

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: