24
Μαρ

Οδηγός επικοινωνίας με τους πελάτες σου, σε μια εποχή που επικρατεί το Content Marketing

Content Marketing” : Πολλά ακούγονται  τον τελευταίο καιρό γύρω από αυτό τον όρο στον κόσμο των Επιχειρήσεων και του Marketing.

Φαινομενικά, η ιδέα είναι απλή: Μπορείς να χρησιμοποιείς τη “φωνή” της εξουσίας και της σιγουριάς στον κλάδο σου, προκειμένου να φανείς χρήσιμος. Με σχετικό περιεχόμενο που παρέχει κάποια αξία και μια ιδέα, ώστε να κρατάς τους πελάτες σου … “κολλημένους” μαζί σου, αλλά και με το brand σου! (engagement).

Έτσι, γράφεις κάνα δυο καλά post στο blog σου, καταφέρνοντας το πολυπόθητο engagement των πελατών. Γίνονται πιστοί θαμώνες στην επιχείρησή σου και θα κοινοποιούν συνεχώς τα posts σου στα social media.

Σωστά…;

Στην πράξη όμως, το Content Marketing δεν είναι τόσο απλή διαδικασία. Χρειάζεται πολλή προσπάθεια, να χτίσεις και να διατηρήσεις το σωστό είδος του κοινού, που θα σε ακολουθεί. Η γενική φιλοσοφία είναι ότι ο μέσος άνθρωπος, βομβαρδίζεται σε καθημερινή βάση από διαφόρων λογιών πληροφορίες και έχει κουραστεί να προσπαθεί να αποκωδικοποιεί το μήνυμα που θέλουν να του περάσουν κάθε φορά.

Με την κατάλληλη στρατηγική όμως, μπορείς να περιορίσεις αυτόν τον κορεσμό άχρηστου περιεχομένου. Παρακάτω, θα βρεις πέντε χρήσιμα tips,  ώστε να μπορείς να διαπερνάς όλον αυτό το “θόρυβο” που προκαλείται στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων.

1. Μάθε το κοινό σου

Συνήθως, αυτό το βήμα παραβλέπεται σαν να πρόκειται γιακάτι απλό.

Μη γράφεις λες και απευθύνεσαι σε άλλους επαγγελματίες του Marketing τους οποίους θέλεις να εντυπωσιάσεις.

Πρέπει να συνειδητοποιήσεις, ότι έχεις να προσφέρεις κάτι χρήσιμο και πλήρως ενημερωτικό στον πυρήνα τον αναγνωστών σου, που δεν είναι άλλοι από τους μικρούς ή και μεγάλους επιχειρηματίες.

2. Ακολούθησε πιστά μια τακτική

Δε μπορείς τη μια στιγμή να δημοσιεύεις ένα σπουδαίο άρθρο και την άλλη στιγμή να αφήνεσαι και να μην ενδιαφέρεσαι για την εικόνα σου.

Το κλειδί για να αποκτήσεις και να διατηρήσεις το κοινό σου και μια βάση για μελλοντικούς πελάτες, είναι να τους προκαλείς ενδιαφέρον και να επιστρέφουν συχνά στο site σου, για να ανακαλύψουν νέο υλικό.

Γνωρίζοντας ότι πρόκειται να προκαλέσεις, ας πούμε πως δύο άρθρα την εβδομάδα, θα ενθαρρύνουν ένα αναγνωστικό κοινό που ασχολείται με το brand name σου.

Διάβασε για το Blog: 5 tips για να ποστάρεις σε λιγότερο χρόνο!

3. Γίνε Ξεχωριστός

Εάν εργάζεσαι σε έναν ιδιαίτερα παραγωγικό κλάδο, η διορατικότητα, είναι η μόνη που μπορεί να σε κάνει να ξεπεράσεις τον εαυτό σου και τους ανταγωνιστές σου. Για να αντιμετωπιστεί όλο αυτό, είναι απαραίτητο να δημιουργήσεις μία μοναδική δική σου “φωνή” ή προοπτική. Γίνε πνευματώδης, γίνε δημιουργικός!

Όταν θα έχεις θεσπίσει πλέον αυτή την ξεχωριστή “φωνή” μόνο για τους αναγνώστες σου, θα ανταμειφθείς για αυτή τη μοναδική προοπτική σου.

4. Επωφελήσου από Εμπειρογνώμονες

Προσπάθησε να επικοινωνήσεις με έναν ειδικό, εμπειρογνώμονα του κλάδου σου. Συνήθως, αυτοί έχουν μια μοναδική προοπτική, η οποία προσθέτει ένα είδος ελκυστικότητας όσον αφορά την τακτική συντήρησης του περιεχομένου σου.

5. Μην ξεχνάς το οπτικό υλικό

Σε μια εποχή που κυριαρχούν τα social media, είναι σημαντικό να παραδεχτούμε μια θλιβερή πραγματικότητα. Η χρονική διάρκεια που μπορεί ένας αναγνώστης να παραμείνει προσηλωμένος σε κάτι που διαβάζει, είναι μηδαμινή ή και ανύπαρκτη. Περισσότερο τον ενδιαφέρει να απορροφήσει ένα σύντομο, σημαντικό και στοχευμένο μήνυμα, από το να διαβάσει λεπτομερώς το ο,τιδήποτε. Μην ξεχνάς να συμπεριλαμβάνεις videos, διάφορες φωτογραφίες ή και ινφογραφήματα από εδώ και πέρα στις αναρτήσεις σου. Μετατρέπουν μια μάζα αφηρημένης θεωρίας, σε μια φιλτραρισμένη περίληψη!

Σε αυτή τη νέα εποχή που το Marketing Περιεχομένου (Content Marketing) παίζει το σημαντικότερο ρόλο και επικρατεί οπουδήποτε στο διαδίκτυο, το “εμπόριο των ιδεών” μπορεί να είναι αμείλικτο.

Βεβαιώσου, ότι παρέχεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο, με έναν μοναδικό, δικό σου “χρωματισμό” στον αναγνώστη, ενώ το brand engagement, να είσαι σίγουρος πως θα ακολουθήσει…

Μάθε επίσης ποιο είναι Το μυστικό για επιτυχημένα post στο Blog σου!

Χρειάζεσαι ολοκληρωμένη Υποστήριξη για την εταιρική σου ιστοσελίδα; Ρώτησέ μας.

πηγή: entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: