Scroll Top

Οι πωλήσεις των eshop αυξήθηκαν κατά 10% σε σχέση με το περσινό καλοκαίρι

holiday-retailer-mobile-ss-1920-800x515

Με βάση τα εννέα έτη συγκεντρωτικών δεδομένων από μεσαίου μεγέθους και μεγάλους διαδικτυακούς εμπόρους λιανικής πώλησης (e-shop), η NetElixir προβλέπει ότι οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου για τις διακοπές αυτής της χρονιάς θα σημειώσουν ρυθμό αύξησης 10% σε ετήσια βάση.

Η προβλεπόμενη αύξηση 10% του marketing αναζήτησης λιανικής πώλησης είναι μια μικρή πτώση σε σύγκριση με τον ρυθμό αύξησης του περασμένου έτους κατά 11%.

Σε ένα δελτίο τύπου που αναγγέλλει την έκθεση 2017 Holiday Forecasts, η NetElixir παραθέτει τρεις ειδικούς λόγους για τους οποίους η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών επιβραδύνεται: η αυξανόμενη βάση χρηστών του Amazon μαζί με τις αγορές της Prime Day. Χαμηλότερες τιμές-σημεία σε απευθείας σύνδεση? Και μια γενική πτώση στις πωλήσεις στο διαδίκτυο καθώς τα περισσότερα καταστήματα λιανικής βρίσκονται κοντά.

“Φέτος, έχουμε δει μια συνολική επιβράδυνση των πωλήσεων και την πτώση των λιανικών πωλήσεων με περισσότερα καταστήματα κλεισίματος”, ισχυρίζεται η NetElixir στο δελτίο ειδήσεών της, “Συγκρίναμε τα έσοδα, τις παραγγελίες και τη μέση αξία παραγγελιών (AOV) για τους πελάτες μας πέρυσι. Είδαμε μια σημαντική πτώση για όλα αυτά με έσοδα κάτω δέκα τοις εκατό, παραγγελίες κάτω εννέα τοις εκατό και AOV κάτω ένα τοις εκατό. ”

Η NetElixir προβλέπει επίσης ότι το μερίδιο της Amazon στις πωλήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου των διακοπών θα φθάσει το 34%, σε σχέση με το 30% που κατείχε πέρυσι.

Οι προβλέψεις του NetElixir γύρω από το Amazon είναι στην πραγματικότητα χαμηλότερες από τις αναφορές που καλύψαμε προηγουμένως από τα δεδομένα Slice Intelligence. Ενώ η NetElixir έχει το μερίδιο αγοράς της Amazon στις πωλήσεις στο διαδίκτυο κατά 30% κατά τη διάρκεια της περσινής περιόδου διακοπών, η Slice Intelligence ανέφερε ότι η Amazon κατείχε το 38% της αγοράς των διακοπών – και το μερίδιο αγοράς της αυξήθηκε στο 40,9%

Η διαφορά των αριθμών των μεριδίων αγοράς μπορεί να αποδοθεί στη μεθοδολογία έκθεσης κάθε εταιρείας. Οι προβλέψεις του NetElixir βασίζονται σε σύνολα δεδομένων που έχουν τραβηχτεί από την πελατειακή βάση των διαδικτυακών λιανοπωλητών. Το Slice Intelligence συλλέγει τα δεδομένα αναφοράς του από μια ομάδα περισσότερων από πέντε εκατομμυρίων αγοραστών στο διαδίκτυο.

Είτε έτσι είτε αλλιώς – δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Amazon θα κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου διακοπών. Η NetElixir αναφέρει ότι η λήψη της Amazon θα είναι ίση με 28,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις διακοπών – μέχρι 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια από πέρυσι.

«Με την Amazon να συνεχίζει να διαδραματίζει τεράστιο ρόλο στην ενοποίηση του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι έμποροι λιανικής πώλησης πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο προκειμένου να παραμείνουν ανταγωνιστικές κατά τη διάρκεια της εποχής των διακοπών», λέει ο διευθύνων σύμβουλος της NetElixir, Udayan Bose.

Επιπλέον, η αύξηση των λιανικών πωλήσεων στο διαδίκτυο και το μερίδιο αγοράς της Amazon, η NetElixer προβλέπει επίσης αύξηση των αγορών κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια των διακοπών. Η εταιρεία εκτιμά ότι το 35 τοις εκατό όλων των online αγορών θα πραγματοποιηθεί σε έξυπνα τηλέφωνα.

Θα θέλατε και εσείς ένα πλήρες λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα;

Δείτε τις υπηρεσίες μας

Related Posts