Scroll Top

Πως να οδηγήσετε τον πελάτη στο online ταμείο σας

e-commerce

Στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ένας από τους μεγαλύτερους φόβους των επιχειρηματιών είναι να εγκαταλείψει ο πελάτης το καλάθι του και να μην ολοκληρώσει ποτέ την online αγορά του. Πράγμα απίθανο να συμβεί στον πραγματικό κόσμο: Περπατάτε σε ένα πολυκατάστημα κάνοντας τα ψώνια σας, γεμίζετε το καλάθι σας και μετά το παρατάτε και φεύγετε χωρίς τελικά να αγοράσετε αυτά που επιλέξατε;

Όμως, πόσες φορές οι πελάτες σας άφησαν το καλαθάκι κάπου στη μέση της περιήγησής τους στο website τους και δεν έφτασαν ποτέ στο Online… ταμείο σας πραγματοποιώντας την αγορά τους;

Τα καλά νέα, είναι πως υπάρχουν ισχυρές στρατηγικές που μπορείτε να υλοποιήσετε ως επιχειρηματίες στο δικό σας e-shop, ενδυναμώνοντας το με το στοιχείο: “εμπιστοσύνη συναλλαγής“.

Παρακάτω θα βρείτε αυτές τις 4 ισχυρές στρατηγικές, που εφαρμόζοντάς τες θα παρατηρήσετε την σημαντική αύξηση των πωλήσεων μέσω του e-shop σας, ενώ το καλάθι των πελατών θα γεμίζει και θα αδειάζει πλέον στο Online ταμείο σας και όχι νωρίτερα…

Ποια είναι τα 3 κλειδιά της επιτυχίας για το νέο σας Website;

1. Εμπιστοσύνη, με τα στοιχεία ασφάλειας

Ένας πλήρης σχεδιασμός και μια ισχυρή στρατηγική Marketing, θα βοηθήσουν στο να προσελκύσετε πελάτες. Το σημαντικότερο όμως είναι να φτάσουν στο ταμείο και να πραγματοποιήσουν την online αγορά τους. Ενσωματώστε στο website σας στοιχεία ασφάλειας, κατά τη διάρκεια ολοκλήρωσης της online αγοράς τους, ώστε να πραγματοποιηθεί με ασφάλεια και σιγουριά.

Κάτι τέτοιο, θα εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη των χρηστών πως οι τεχνολογίες ασφάλειας στο website σας είναι σε πλήρη ισχύ και οι προσωπικές τους πληροφορίες προστατεύονται.

Διαβάστε: Ενισχύστε τις πωλήσεις σας, με έξυπνες στρατηγικές Marketing.

2. Κατάλληλη εμπειρία χρήστη και ιδανικό Web design

Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας, επηρεάζει άμεσα τον τρόπο αλληλεπίδρασης των πελατών. Η εμπειρία χρηστών, είναι συνώνυμο του πώς θα πράξουν – αν θα αγοράσουν ή αν θα εγκαταλείψουν το καλάθι τους στα μισά…

Αυτή η μοναδική εμπειρία που μοιράζονται οι χρήστες καθόλη τη διάρκεια της περιήγησής τους στο website σας ψωνίζοντας, είναι εξαιρετικά σημαντική και πρόκειται για την στρατηγική που θα αυξήσει τις online αγορές.

3. Κερδίστε τους χαμένους πελάτες, μέσα από νέες στοχευμένες διαφημίσεις

Ένας μέσος αγοραστής θα δει τα προϊόντα και δέκα φορές πριν προχωρήσει στην αγορά τους.

Ο πελάτης που θα αφήσει το καλάθι του και θα φύγει από το website σας, φροντίστε πριν να σας έχει αφήσει το email του ή να έχει συνδεθεί με τα social media της επιχείρησής σας. Με τον τρόπο αυτό, θα έχετε τη δυνατότητα να του υπενθυμίζεται το brand σας και τα προϊόντα σας, ανά πάσα στιγμή. Μέσω κοινοποιήσεων στη σελίδα σας στο facebook και στα social γενικά και μέσω της αποστολής Newsletter.

Διαβάστε επίσης: Είμαι εξωστρεφής; Τι ακριβώς χρειάζομαι;

4. Απλοποίηση και Βελτίωση της διαδικασίας παραγγελίας

Πολλοί πελάτες, εγκαταλείπουν το καλάθι τους ενώ έχουν φτάσει στο ταμείο σας και δεν ολοκληρώνουν την αγορά τους.

Πολλές φορές συμβαίνει αυτό, γιατί προκειμένου να φτάσουν στο στάδιο ολοκλήρωσης της παραγγελίας τους  πρέπει να ολοκληρώσουν πολλά extra προαπαιτούμενα στοιχεία. Εάν λοιπόν όλη αυτή η διαδικασία χρειάζεται πολύ περισσότερο χρόνο και από μια πληρωμή μέσω PayPal, τότε λογικό επακόλουθο είναι οι πελάτες να εγκαταλείψουν όχι μόνο το γεμάτο καλάθι τους στα μισά, αλλά και το website σας.

Μια καλή στρατηγική λοιπόν, είναι να επιτρέπετε στο website σας να αποθηκεύει τα cookies για τους πελάτες που έχουν επισκεφθεί ξανά το online μαγαζί σας και έχουν κάνει τις αγορές τους. Έτσι θα ολοκληρώνουν σε ελάχιστο χρόνο τη διαδικασία της παραγγελίας τους, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά να συμπληρώνουν κενά πεδία απ’ την αρχή.

Ένα Online Κατάστημα, απαιτεί εξ’ αρχής την καλύτερη δυνατή κατασκευή, γι’ αυτό θα πρέπει να απευθυνθείτε σε μια ομάδα κατασκευαστών με εγγυημένη επιτυχία και εμπειρία. Το Α και το Ω είναι μια άριστη φιλοξενία σε ανεξάρτητο VPS Server και άμεση τεχνική υποστήριξη. Αν θέλετε εγγυημένα αποτελέσματα από το Online μαγαζί σας, ποτέ μην τα παραμελήσετε αυτά τα δύο.

Επικοινωνήστε μαζί μας, για μια ολοκληρωμένη προσφορά.

Online Πώληση: Τέχνη, Επιστήμη ή απλά σκληρή δουλειά;

Related Posts