Scroll Top

Πώς θα αυξήσω τις πωλήσεις μέσω του eshop μου;

Το να χτίσεις μια προσοδοφόρα επιχείρηση στο διαδίκτυο, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αποφασίζετε λοιπόν να κατασκευάσετε το eshop σας και να λειτουργεί με τον τρόπο που θέλετε, να το προωθήσετε σε όλα τα social και να έχει καθημερινά κίνηση. Η αλήθεια είναι πως επειδή καταφέρατε οι άνθρωποι να επισκέπτονται το eshop σας σε καθημερινή βάση, δε σημαίνει ότι θα αγοράσουν και τα προϊόντα σας.

Στην πραγματικότητα, αφού αρχίσει να λειτουργεί το eshop σας, αρχίζει και η πραγματική δουλειά.

Δείτε μερικές συμβουλές για να εκτινάξετε τις πωλήσεις σας στα ύψη:

1. Εμπιστοσύνη

Όλοι όσοι επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας, βρίσκονται στο σωστό δρόμο για να γίνουν πελάτες σας. Υπάρχει όμως και η πιθανότητα να επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας για πρώτη φορά και να διστάζουν να πραγματοποιήσουν την αγορά τους. Αυτός είναι ο λόγος που η εμπιστοσύνη είναι το κλειδί για να κινηθούν οι επισκέπτες σας που βρίσκονται στα πρώτα στάδια του κύκλου των αγορών τους και σκέφτονται αν θα αγοράσουν τελικά.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους να γίνει αυτό, είναι να ζητήσετε από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τη διεύθυνσή e-mail, στη μορφή ενός διακριτικού subcription pop up, το οποίο θα κάνει για παράδειγμα -30% έκπτωση στην πρώτη τους αγορά ή θα θα τους προσφέρει οποιαδήποτε άλλη προσφορά.

subscription e-shop popup

Έτσι, ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να σας εμπιστευτούν και να παρέχουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Αργότερα, στέλνοντας τις καμπάνιες σας μέσω newsletter, μπορείτε να πείσετε όσους δεν είναι σίγουροι να αγοράσουν από το eshop σας.

2. Ποιοτικές Εικόνες

Οι χρήστες που κάνουν online αγορές, εξαρτώνται από τις φωτογραφίες του eshop σας για να αποφασίσουν να προχωρήσουν σε αγορά. Σαφώς, δε μπορούν φυσικά να δουν ή να αγγίξουν τα προϊόντα σας. Σίγουρα όμως θέλουν να ξέρουν ότι τα χρήματα που πρόκειται να ξοδέψουν αξίζουν τον κόπο. Επίσης, προσπαθήστε να δίνετε περιγραφές και όσο περισσότερα χαρακτηριστικά των προϊόντων μπορείτε.

Για παράδειγμα η IKEA, κάνει σπουδαία δουλειά ώστε να δίνει στους online  αγοραστές μια πιο εμπεριστατωμένη ματιά σε αυτό που πουλάει:

e-shop and product page

Αξιοποιήστε λοιπόν τη δύναμη των φωτογραφιών υψηλής ποιότητας, στο δικό σας eshop για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Βεβαιωθείτε είναι αρκετά μεγάλες για να εμφανίζουν λεπτομέρειες, ελκυστικές και σαφείς και ότι έχουν καλές περιγραφές, που αντικαθιστούν τη φωτογραφία.

3. Εξαλείψτε τον κίνδυνο

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι αποφεύγουν να οριστικοποιήσουν μια ηλεκτρονική αγορά τους, είναι ο φόβος ότι δεν θα τους κάνει, δεν θα είναι αυτό που περίμεναν, θα το παραλάβουν με κάποια ζημιά από το ταχυδρομείο ή οτιδήποτε άλλο.

Εάν όμως εξαλείψετε αυτούς τους κινδύνους, οι πελάτες σας θα προχωρήσουν πιο άνετα σε μια αγορά από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Για παράδειγμα, κάνετε τις επιστροφές εύκολες και δωρεάν.

Προσφέρετε δωρεάν αποστολή και εγγυήσεις προϊόντων.

Επίσης, φροντίστε να ενημερώνετε τους πελάτες σας για ασφαλείς αγορές και να χρησιμοποιείτε https με SSL.

free Shipping returns

Οι πελάτες σας πλέον, είναι βέβαιο πως θα εκτιμήσουν ότι η αγορά από εσάς δεν θα τους “προδώσει”.

4. Μαρτυρίες Πελατών στο εshop σας

Οι πελάτες σας θέλουν να γνωρίζουν ότι άλλοι πριν από αυτούς έκαναν παρόμοιες αγορές και ήταν ευχαριστημένοι με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να υπάρχει η κοινωνική απόδειξη, για παράδειγμα μέσω social media στο eshop σας. Είναι μια καλή στρατηγική για την ενίσχυση των πωλήσεων. Σας βοηθάει να αποκτήσετε αξιοπιστία.

Σχεδόν το 84% των ανθρώπων εμπιστεύονται τα online σχόλια και τις μαρτυρίες άλλων ανθρώπων, σαν να ήταν μια προσωπική σύσταση.

Οι κριτικές αυτές μπορούν να προστεθούν στο eshop σας με πολλαπλούς τρόπους:

  • Μαρτυρίες
  • Κριτικές ικανοποιημένων χρηστών, πελατών
  • Αξιολογήσεις με αστέρια
  • Ο αριθμός των ικανοποιημένων χρηστών
  • Κριτικές στα social
  • Κοινοποιήσεις στα social

Βρείτε το είδος που ταιριάζει στην επιχείρησή σας και αφορά το κοινό-στόχο σας και

…Εκμεταλλευτείτε το 😉

5. Εύκολη διαδικασία πληρωμής

Πολλοί άνθρωποι εγκαταλείπουν το καλάθι τους κατά τη διαδικασία πληρωμής, λόγω απρόβλεπτων εξόδων αποστολής, της απαραίτητης δημιουργίας λογαριασμού, των ανησυχιών τους σχετικά με την ασφάλεια και κυρίως, μιας περίπλοκης διαδικασίας πληρωμής.

Μπορεί το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να χρειάζεται πολλαπλά βήματα κατά τη διαδικασία πληρωμής. Κάνοντας όμως τα πράγματα όσο πιο εύκολα μπορείτε, κάνετε τους πελάτες σας να μένουν και να ολοκληρώνουν τις αγορές τους.

Για παράδειγμα, συμπεριλάβετε στη διαδικασία πληρωμής σας την επιλογή: “ολοκληρώστε τις αγορές σας ως επισκέπτης” και όχι ως εγγεγραμμένος χρήστης απαραίτητα.

Διαβάστε επίσης: Αυξήστε τις πωλήσεις σας μέσω eshop.

Απλά να θυμάστε

Δεν έχει σημασία τι πουλάτε, πώς το προωθείτε ή πόση επισκεψιμότητα έχει το eshop σας αν δεν αγοράζει κανείς. Εφαρμόσετε μερικά από τα παραπάνω tips, ώστε να αυξήσετε τα έσοδά σας και να αναπτύξετε την ηλεκτρονική σας επιχείρηση.

Ξεκινώντας το νέο σας eshop!

Αν χρειάζεστε ένα ολοκληρωμένο eshop από όπου θα μπορείτε να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας στο διαδίκτυο με επιτυχία, επικοινωνήστε μαζί μας:

Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts