Scroll Top

Πώς θα αρχίσετε να εμφανίζεστε στις αναζητήσεις των τοπικών επιχειρήσεων;

Όσον αφορά τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, οι κορυφαίες κατατάξεις στο Google My Business, αποκτώνται με βέλτιστες πρακτικές SEO. Η Google επιλέγει αυτές τις κατατάξεις με βάση:

topikes-anazhthseis-google

Αν διατηρείτε ένα φυσικό κατάστημα  στη γειτονιά σας, όπως ένα μανάβικο ή ένα γραφείο, αν είστε οδοντίατρος ή λογιστής θα πρέπει να δώσετε μεγάλη προσοχή όταν πρόκειται για την παρουσία της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Εμφανίζεται στις τοπικές αναζητήσεις; Δεν έχει σημασία αν κάποιος στη Θεσσαλονίκη βρίσκει την επιχείρησή σας στο Internet, όταν εσείς βρίσκεστε στην Κρήτη.

Χρειάζεστε εκείνους τους ανθρώπους που ζουν, εργάζονται και αλληλεπιδρούν στην αγορά όπου βρίσκεται η φυσική τοποθεσία της επιχείρησής σας. Έτσι, θα μπορούν να ψάξουν και να βρουν και τη δική σας επιχείρηση.

Πώς θα αρχίσετε να εμφανίζεστε στις αναζητήσεις των τοπικών επιχειρήσεων;

Όσον αφορά τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, οι κορυφαίες κατατάξεις στο Google My Business, αποκτώνται με βέλτιστες πρακτικές SEO. Η Google επιλέγει αυτές τις κατατάξεις με βάση:

  • τη Σχετικότητα
  • την Απόσταση
  • την Προβολή

Μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο, έτσι ώστε να είναι πιο σχετική και εμφανής.

  • Δημιουργήστε μια σελίδα επιχείρησης στο Google My Business.
  • Βελτιστοποιήστε τη σελίδα της επιχείρησής σας στο Google My Business.
  • Προσθέστε την επιχείρησή σας σε σχετικούς ηλεκτρονικούς καταλόγους επιχειρήσεων.
  • Συμπεριλάβετε τη φυσική διεύθυνση της επιχείρησής σας στην ιστοσελίδα σας.
  • Βεβαιωθείτε ότι το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου της επιχείρησής σας που έχετε χρησιμοποιήσει, είναι τα ίδια σε ολόκληρο το διαδίκτυο.

Τι είναι η τοπική αναζήτηση επιχειρήσεων

Οι αλγόριθμοι της Google έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχουν στους χρήστες του διαδικτύου όσο το δυνατόν πιο χρήσιμα και σχετικά αποτελέσματα. Όπως εσείς δεν θέλετε η επιχείρησή σας στην Κρήτη να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης στη Θεσσαλονίκη, έτσι και η Google δεν θέλει ένας χρήστης του διαδικτύου από τη Θεσσαλονίκη, να δει αποτελέσματα για επιχειρήσεις στην Κρήτη. Για το λόγο αυτό, η Google έχει σχεδιάσει τον συγκεκριμένο αλγόριθμο αναζήτησης για να εμφανίσει τοπικά αποτελέσματα σε χρήστες που αναζητούν με βάση την τοποθεσία τους.

Οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης

Τα αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης είναι απλήρωτες καταχωρήσεις που εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERPs), επειδή η ιστοσελίδα τους έχει ισχυρό SEO.

“Google My Business” αποτελέσματα αναζήτησης

Τα “Google My Business” αποτελέσματα εμφανίζονται ως προτεινόμενα αποτελέσματα αναζήτησης που επισημαίνουν τις επιχειρήσεις εκείνες που κατέχουν Google My Business σελίδες. Χαρακτηριστικός είναι ο χάρτης που εμφανίζεται αρχικά και ακολουθούν οι Google MyBusiness καταχωρήσεις τοπικών επιχειρήσεων.

Εάν θέλετε και η δική σας επιχείρηση να αρχίσει να εμφανίζεται σε τοπικές αναζητήσεις, θα πρέπει πρώτα να εμφανιστεί σε μία ή περισσότερες από αυτές τις γεωγραφικές τοποθεσίες.

Εμφάνιση επιχείρησης στις τοπικές αναζητήσεις

Πώς θα το πετύχετε;

1.  Δημιουργήστε σελίδα “Google My Business”

Το πρώτο βήμα για την εμφάνιση σας σε τοπικές αναζητήσεις είναι να δημιουργήσετε μία Google My Business σελίδα. Θα αυξηθούν κατακόρυφα οι πιθανότητές να εμφανιστείτε ως κορυφαίο αποτέλεσμα αναζήτησης στο Google My Business. Βασική προϋπόθεση είναι να έχετε μια επαληθευμένη σελίδα Google My Business για προβολή στα προτεινόμενα κορυφαία αποτελέσματα. Με τον τρόπο αυτό, θα ενισχύσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο και θα αυξήσετε τις πιθανότητες εμφάνισής σας στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης (αναζητήσεις μέσω google).

Google My Business: Είναι ενημερωμένη και ενεργή η καταχώρησή σας;

2. Βελτιστοποιήστε τη σελίδα σας στο Google My Business

Δεν αρκεί μόνο να ρυθμίσετε τη σελίδα σας στο Google My Business για να εμφανίζεστε στις κορυφαίες αναζητήσεις τοπικών επιχειρήσεων. Για να βελτιώσετε τις πιθανότητες εμφάνισης της επιχείρησής σας στα κορυφαία αποτελέσματα, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε και να ενημερώνετε τακτικά την επιχειρηματική σας σελίδα.

  • Προσθέστε φωτογραφίες και αναρτήσεις από την ιστοσελίδα σας.
  • Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να σας κάνουν κριτικές στο Google My Business.
  • Προσθέστε συχνές ερωτήσεις στην Google My Business σελίδα σας.

Διαβάστε επίσης: Γιατί πρέπει να ποστάρω στο Google My Business;

3. Προσθέστε την επιχείρησή σας σε ηλεκτρονικούς επαγγελματικούς καταλόγους

Το Google My Business δεν είναι η μοναδική τοπική καταχώρηση επιχείρησης που πρέπει να κάνετε για την προώθηση της επιχείρησής σας.

Δημιουργήστε καταχωρήσεις της επιχείρησής σας σε ηλεκτρονικούς καταλόγους επιχειρήσεων.

Το ξέρατε πως κάθε καταχώρηση επιχείρησης στο διαδίκτυο, στέλνει μήνυμα στην Google ότι η επιχείρησή σας είναι αξιόπιστη;

Άρα θα εμφανίζεται και ως κορυφαίο αποτέλεσμα τοπικής αναζήτησης.

Διαβάστε: 5 Λόγοι για τους οποίους πρέπει να καταχωρήσετε την επιχείρησή σας σε έναν ηλεκτρονικό κατάλογο επιχειρήσεων.

4. Συμπεριλάβετε τη φυσική διεύθυνση της επιχείρησής σας στην Ιστοσελίδα σας

Ένας άλλος τρόπος να βοηθήσετε το brand σας να εμφανιστεί στις τοπικές αναζητήσεις επιχειρήσεων, είναι να αναφέρετε ξεκάθαρα το πού βρίσκεται η επιχείρησή σας.

Εμφανίστε τη φυσική διεύθυνση της επιχείρησής σας στην ιστοσελίδα σας, προσθέτοντάς την στο footer, αλλά και στη σελίδα επικοινωνίας. Εάν διαθέτετε περισσότερες από μία γεωγραφικές τοποθεσίες, δημιουργήστε μια σελίδα με τις διευθύνσεις για κάθε τοποθεσία ξεχωριστά. Δεν πρέπει φορτώσετε το footer ή και την ιστοσελίδα σας με το όνομα κάθε μίας πόλης που έχετε υποκαταστήματα κοκ. Αυτή η απαρχαιωμένη τεχνική μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.

5. Βεβαιωθείτε ότι το Όνομα, η Διεύθυνση και το Τηλέφωνο είναι άρτια σε οποιαδήποτε καταχώρηση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο

Εφόσον δημιουργείτε επιχειρησιακούς λογαριασμούς σε επαγγελματικούς καταλόγους και σε διάφορα προφίλ στα social, βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες που δίνετε για την επιχείρησή σας είναι ακριβείς. Οι 3 βασικές πληροφορίες είναι:

  • Όνομα
  • Διεύθυνση
  • Τηλέφωνο

Μην χρησιμοποιείτε διάφορες παραλλαγές του ονόματος της επιχείρησής σας ή διαφορετικούς αριθμούς κινητών τηλεφώνων σε κάποιες από τις καταχωρήσεις σας.

Διατηρήστε τις παραπάνω πληροφορίες όσο το δυνατόν πιο ακριβείς ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες εμφάνισης της ιστοσελίδας σας στις τοπικές αναζητήσεις επιχειρήσεων.

6. Βελτιστοποιήστε τα meta tittle και meta Περιγραφή της αρχικής σας σελίδας

Ένας meta τίτλος και meta περιγραφή είναι γραμμές κώδικα που προστίθενται στην backend διαχείριση της ιστοσελίδας σας. Χρησιμοποιείτε meta-tags για να ενημερώσετε περισσότερο και πιο σχετικά τις μηχανές αναζήτησης για την ιστοσελίδα.

Είναι πληροφορίες που βλέπουν οι χρήστες όταν η ιστοσελίδα σας εμφανιστεί στις τοπικές αναζητήσεις επιχειρήσεων.

Βελτιστοποιήστε τον τίτλο της μεταγραφής όσο και την περιγραφή στην αρχική σας σελίδα, για να στοχεύσετε λέξεις-κλειδιά για την επιχείρησή σας και την πόλη στην οποία βρίσκεστε.

Meta description - meta title

7. Βεβαιωθείτε ότι εφαρμόζονται όλες οι βασικές SEO Τεχνικές

Όσες τακτικές και αν υπάρχουν για να βοηθήσετε την ιστοσελίδα σας να βελτιώσει την εμφάνισή της στο τοπικό SEO, δεν πρέπει να ξεχνάτε όλα τα άλλα πολύ σημαντικά SEO στοιχεία. Ένα ισχυρό On-site και Off-site SEO είναι το κλειδί της επιτυχίας για το brand σας, ώστε να εμφανίζεται στις τοπικές αναζητήσεις επιχειρήσεων. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία seo friendly περιεχομένου, στη σύνδεση με την ιστοσελίδα σας και στις επιτυχημένες SEO τεχνικές ώστε να βελτιώσετε την κατάταξή σας στις τοπικές αναζητήσεις.

OnSite vs. OffSite SEO: Τι είναι και πώς μπορούν να βοηθήσουν την ιστοσελίδα σας.

Εμφανίστε την επιχείρησή σας στις τοπικές αναζητήσεις και προσελκύστε περισσότερους πελάτες

Η εμφάνιση σας στις τοπικές αναζητήσεις πρέπει να αποτελεί νούμερο ένα προτεραιότητα, αν έχετε και εσείς μια επιχείρηση που βασίζεται στις τοποθεσίες και στην προσέγγιση των πελατών που βρίσκονται κοντά σας. Χρησιμοποιήστε τις παραπάνω συμβουλές μας και ξεκινήστε τη βελτιστοποίηση της παρουσίας σας στο διαδίκτυο και εμφανίστε την επιχείρησή σας στα κορυφαία αποτελέσματα όταν οι ενδιαφερόμενοι τοπικοί πελάτες πραγματοποιούν αναζητήσεις που σχετίζονται με εσάς.

Διαβάστε ακόμη: Πώς θα βελτιώσετε την κατάταξή σας στους χάρτες της Google.

Related Posts