20
Απρ

Πουλήστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με στυλ!

Ακόμα και οι πιο επιτυχημένοι πωλητές στον κόσμο, δε συστήνονται ως πωλητές. Γίνονται εμπειρογνώμονες του κλάδου τους και επιλύουν βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν καθημερινά. Εάν για κάποιο λόγο βρίσκεστε και εσείς στη θέση του πωλητή, γνωρίστε τις προοπτικές σας και πουλήστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με στυλ.

Προσφέρετε μια πολύτιμη άποψη για τις τρέχουσες τάσεις σε ολόκληρο τον κλάδο σας. Φροντίστε να μην παρουσιάζεστε στους πελάτες σας ως ψυχρός πωλητής, αλλά ως ειδικός που θα δώσετε λύσεις στα προβλήματα τους.

Τα παρακάτω tips θα σας βοηθήσουν να καθιερώσετε τη φήμη του ειδικού σε ό, τι πουλάτε, ώστε να κερδίζετε την εμπιστοσύνη τους και να κατακτήσετε τους στόχους σας:

1. Μη σκέφτεστε σαν πωλητής

Όταν σκέφτεστε σαν πωλητής, ψάχνετε κάθε φορά την ευκαιρία να προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Χαλαρώστε και ακούστε. Προσπαθήστε να προσδιορίσετε εάν οι προσδοκίες και οι προϋποθέσεις σας είναι οι κατάλληλες. Το να αφουγκραστείτε το κοινό σας, είναι το πρώτο βήμα για να φανείτε στα μάτια των πελατών σας ως εμπειρογνώμονας.

2. Υιοθετήστε τη νοοτροπία του γιατρού

Δοκιμάστε να υιοθετήσετε τη νοοτροπία του γιατρού. Οι σωστοί γιατροί, κάνουν κρίσιμες ερωτήσεις για να κατανοήσουν πραγματικά τον πόνο σας πριν κάνουν την διάγνωση. Μιμηθείτε την προσέγγιση αυτή, καθιστώντας ως κύριο στόχο σας να κατανοήσετε πλήρως τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις των προοπτικών σας, προτού προτείνετε μια λύση.

3. Το τρίπτυχο της Αποτυχίας

Πειθώ – Ενθουσιασμός – Πλασάρισμα. Οι περισσότεροι πωλητές, πιστεύουν πως αυτό είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας, όμως αυτό δεν ισχύει. Υιοθετήστε μια πραγματική προσέγγιση που θα κατανοήσει και θα διαγνώσει βασικές προκλήσεις. Όταν το κάνετε αυτό, οι πελάτες σας θα σας δουν ως τον εμπειρογνώμονα που μπορούν να εμπιστευτούν.

4. Ρωτήστε για τις προκλήσεις – εμπειρίες τους

Αν μπορείτε να βρείτε κάποιον που θα διατυπώσει για πρώτη φορά σε εσάς μια εμπειρία που δεν έχει μοιραστεί με κανέναν άλλον, θα αποκτήσετε ιδιαίτερη αξία στον κλάδο σας, και ως εκ τούτου να αξιοποιήσετε και τελικά να επιλύσετε μεγάλα προβλήματα.

5. Να ξέρετε πότε πρέπει να αποχωρήσετε

Αν μια προοπτική σας δεν έχει τις προκλήσεις που μπορείτε να επιλύσετε, τότε πιθανότατα δεν είναι καλή. Απομακρυνθείτε από αυτήν, ώστε να επενδύσετε το χρόνο σας σε πιο εξειδικευμένες προοπτικές. Οι πελάτες σας σέβονται και σας εμπιστεύονται περισσότερο όταν παρατηρήσουν ότι δεν προσπαθείτε να προωθήσετε ένα προϊόν που δεν τους ενδιαφέρει.

6. Εστιάστε στο μέλλον

Μη μένετε στο παρόν. Εστιάστε στο μέλλον και σκεφτείτε την επερχόμενη ανάπτυξη στον κλάδο σας. Οι επιτυχημένοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μελετούν τις τάσεις και ξέρουν πότε έρχεται μια πτώση στον κλάδο. Αυτό τους επιτρέπει να προσαρμόζονται και να εξελίσσονται συνεχώς.

Μείνετε ενημερωμένοι για όλα τα επρχόμενα ζητήματα στον τομέα σας, διαβάζοντας εμπορικά βιβλία και ιστοσελίδες. Προσπαθήστε να πιάνετε τον παλμό των πελατών σας, αλλά και το πώς κατευθύνεται κάθε φορά  ο ανταγωνισμός σας.

Εάν χρειάζεστε ένα e-shop για να ολοκληρώσετε επιτυχημένα τις πωλήσεις σας, διαβάστε περισσότερα για την Κατασκευή eshop εδώ. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: