Scroll Top

Πώς να Κερδίσεις Πελάτες, χωρίς να Ξοδέψεις για το Marketing (Μέρος Δεύτερο)

billionphotos-1653997

Στο Πρώτο Μέρος του Πώς να Κερδίσεις Πελάτες, χωρίς να Ξοδέψεις για το Marketing, βρήκες ήδη ορισμένες σημαντικές τεχνικές Marketing. Παρακάτω θα βρεις μερικές ακόμη:

1. Γνωστοποίησε το προϊόν στον κοινωνικό σου περίγυρο, όσο περισσότερο μπορείς

Εξάπλωσε το δίκτυό σου σε φίλους, οικογένεια, συναδέλφους και μέσω social media ή κάνε το προϊόν και τις υπηρεσίες σου ευρέως γνωστά, π.χ. μέσω διαφημιστικών ειδών, όπως ένα ημερολόγιο, ένα μπρελόκ, ένα στυλό, κ.ά..

network

2. Marketing μέσω E-mail

  • Είναι ένας φανταστικός τρόπος για να παρέχεται συγκεκριμένο περιεχόμενο και να κρατάτε ενήμερους ανθρώπους με τους οποίους έχετε ήδη επαγγελματικές σχέσεις αλλά και για να αναπτύξετε ακόμα περισσότερες.
  • Σκέψου την ιδέα να  προσφέρεις το προϊόν σου σε αυτούς, πριν βγει στην αγορά, έτσι τους κάνεις να ξεχωρίζουν και ενισχύεις περισσότερο τις σχέσεις και την εμπιστοσύνη τους απέναντί σου. Επιπλέον μπορείς να στέλνεις newsletter ανά συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, έτσι ώστε να τους κρατάς σε επαφή και να είσαι στο μυαλό τους, χωρίς να γίνεσαι πιεστικός.

Πλεονεκτήματα ενός Newsletter

  • Έχουν χαμηλό κόστος.
  • Δείχνουν ότι δεν μένετε στα ίδια, αλλά ενδιαφέρεστε για το αντικείμενό σας και συνεχώς ανακαλύπτετε κάτι νέο.
  • Είναι προσωποποιημένα, καθώς διαμορφώνονται με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών.
  • Αυξάνουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, αφού συνδέονται άμεσα με αυτό.
  • Αντίθετα με τα social media, όπου το κοινό σας μπορεί να χάσει μερικές κοινοποιήσεις σας, στο newsletter τις βλέπει πάντα.

 

workbiz_emails

3. Τεχνικές προσέγγισης πελατών σε στοχευμένο κοινό

  • Παρουσίασε το προϊόν σου σε διάφορες τοπικές ομάδες με στοχευμένο κοινό, ως τη λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.
  • Σε εκδηλώσεις επιχειρηματικού ενδιαφέροντος, σεμινάρια, εκθέσεις, παρουσιάσεις κ.ά. όπου σίγουρα θα βρεις πιθανούς πελάτες.

Χρήσιμα Tips

  • Να παρουσιάζεις τα στοιχεία και τους λόγους που κάνουν το προϊόν σου αξιοσημείωτο.
  • Να γίνεται αισθητή η διαφορά από άλλα προϊόντα που διαθέτεις και  πως υπερέχει από άλλα παρόμοια προϊόντα στην αγορά.
  • Να παρουσιάζεις και να τονίζεις τα οϕέλη που προσϕέρει στον καταναλωτή.

4. Προαπαιτούμενα, η Αξιόπιστη προβολή της επιχείρησης σου

  • Παρουσίασε την επιχείρησή σου μέσω μεγάλων και επιτυχημένων καταστημάτων, παρέχοντάς τους δωρεάν υπηρεσίες, αντί για διάφορες συστάσεις.
  • Είναι εξίσου σημαντικό, να απευθύνεσαι σε εκείνους που είτε billionphotos-784876είναι σε θέση να “στείλουν δουλειά” στην επιχείρηση σου είτε τους ανήκει ένα τεράστιο κοινό με στοχευμένους πελάτες.
  • Να ζητήσετε από τους υπάρχοντες πελάτες σας να κάνουν κριτικές για το πόσο ικανοποιημένοι είναι από τα προϊόντα που αγόρασαν από εσάς και να τις ανεβάσετε στα κοινωνικά δίκτυα (facebook, google plus, κ.α.) και στην ιστοσελίδα σας.

5. Δημιουργία εταιρικής ιστοσελίδας στο διαδίκτυο και βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης-Search Engine Optimization (SEO)

Ο Online ανταγωνισμός είναι πολύ μεγαλύτερος απ’ ό, τι φαντάζεσαι.

chess_workbiz_im

Μια ακόμα αξιόπιστη τεχνική που παρέχει βελτιστοποίηση στο site της επιχείρησής σου και αποτελεί έναν μοχλό προώθησης των προϊόντων, δεν είναι άλλη από το ποιοτικό SEO.

Μέσα από εξειδικευμένες τεχνικές και διαδικασίες, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σου, βρίσκονται στα πρώτα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Άρα και η ηλεκτρονική σου βιτρίνα, θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο παγκοσμίως και με στοχευμένες επισκέψεις.

Αν παίρνεις στα σοβαρά την παρουσία της επιχείρισης σου στο Διαδίκτυο, θα χρειαστείς:

Θέλεις να κάνεις μια ποιοτική και ταυτόχρονα όσο το δυνατόν οικονομική επένδυση η οποία θα σε αντιπροσωπεύει και θα ενισχύσει την εικόνα σου στο Internet; Συμπλήρωσε τη φόρμα παρακάτω:

Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.

 

πηγή: entrepreneur.com

Related Posts