Scroll Top

Πώς να Κερδίσεις Πελάτες, χωρίς να Ξοδέψεις για το Marketing (Μέρος Πρώτο)

Το ρητό “πρέπει να ξοδέψεις λεφτά για να βγάλεις λεφτά” δεν ισχύει πάντα στο εμπόριο.

Εάν έχεις ένα προϊόν με ιδιαίτερη ζήτηση, δε χρειάζεται να ξοδέψεις μια περιουσία για να προσεγγίσεις τον πελάτη. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι να το καταφέρεις, χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία.

Παρακάτω θα βρεις χρήσιμες συμβουλές που σε καθοδηγούν στο να τα καταφέρεις κι εσύ.

Αφορά τις startup εταιρείες, αλλά και τις ήδη μεγάλες, εδραιωμένες εταιρείες. Θα ανακαλύψεις τρόπους στο να κερδίζεις τους πελάτες, ανέξοδα και διαδικτυακά!

1. Όλες οι εταιρείες παρέχουν ένα προϊόν που έχει μεγάλη απήχηση στο κοινό τους

Πριν προχωρήσουμε παρακάτω, θα πρέπει να έχεις κάνει μία έρευνα για το προϊόν αυτό που έχει ιδιαίτερη ζήτηση και να γνωρίζεις καλά τα πλεονεκτήματα, τις χρήσεις και τους περιορισμούς του προϊόντος αυτού.

Στο διαδίκτυο, υπάρχουν διάφοροι κοινόχρηστοι χώροι όπου μπορεί κάποιος να αναρτήσει τις απορίες του και τα προβλήματά του και να βρει σχετικές απαντήσεις και λύσεις όπως το γνωστό σε όλους μας FacebookTwitter, διάφοραblogs, forums, δημιουργώντας έτσι μία κοινότητα γύρω από την εταιρεία σου.

Με τη δημιουργία κοινότητας, αυξάνεται αυτομάτως και η κυκλοφορία στο site σου.

social-media-drop-bubble-wave

2. Δώσε κίνητρο στους χρήστες να “μοιράζονται”

Λέγοντας κίνητρο, 

  • Μπορείς να προσφέρεις μια μικρή έκπτωση σε όσους κοινοποιούν το προϊόν σου σε Facebook, Twitter να κάνεις διάφορες εκπτώσεις σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή ή να υπάρχει έκπτωση σε παραγγελίες μέσω διαδικτύου.
  • Να δημιουργήσεις διάφορους διαγωνισμούς, φόρμες και ερωτηματολόγια για αλληλεπίδραση με το χρήστη, να δίνεις δώρα-διευκολύνσεις, όπως κουπόνια ή δείγματα του προϊόντος ή να παρέχεις δωρεάν μεταφορές των προϊόντων ανάλογα με το βάρος, το κόστος ή την περιοχή.

3. Διαφημίσεις στο διαδίκτυο

  • Εργαλεία όπως το Google Adwords, θα ενισχύσουν την επισκεψιμότητα στη σελίδα σου άμεσα για το νέο σου προϊόν, καθώς επίσης θα σε κάνουν να ξεχωρίσεις στον ανταγωνισμό των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης.
  • Πρέπει να βεβαιωθείς ότι στις διαφημίσεις, μπορεί κάποιος να κάνει κλικ και να μεταφερθεί σε μια στοχευμένη σελίδα προορισμού στην ιστοσελίδα της εταιρείας, με περιεχόμενο ειδικά για το νέο προϊόν, μαζί με σχετικές πληροφορίες.

billionphotos-1208051

4. Μεγάλη προβολή της ιστοσελίδας, με τα παρακάτω χρήσιμα web εργαλεία:

  • Η Δημιουργία Blog

Με τις νέες συνθήκες της αγορά σήμερα, ένα website δεν είναι αρκετό καθώς δεν μπορεί να αντεπεξέλθει από μόνο του στις νέες εξελίξεις. To blogging δημιουργεί συζητήσεις για εσάς από το ίδιο το κοινό σας, οδηγώντας στο να γίνει η επιχείρησή σας γνωστή από στόμα σε στόμα, κάτι που ενισχύει την αξιοπιστία της επιχείρησης σας.

Προσέγγισε τους bloggers, προσφέροντάς τους δωρεάν προϊόντα ή υπηρεσίες, για τυχόν θετικές κριτικές τους στο Blog.

Διαβάστε: Χρησιμοποιείτε σωστά το blog της Online σας Επιχείρησης;

  • Η χρήση YouTube

Το YouTube είναι μία μηχανή αναζήτησης βίντεο, δεύτερη μεγαλύτερη μετά την Google!

Το Video marketing, σου δίνει την ευκαιρία να συνδεθείς με το κοινό σου, παρέχοντας άμεση διαφήμιση μέσα από οπτικοακουστικό υλικό που προσελκύει χρήστες οι οποίοι ταυτόχρονα το κοινοποιούν, αυξάνοντας και την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου σημαντικά.

5. Σημαντικό ρόλο για την επισκεψιμότητα στο Blog, παίζει ο τρόπος παρουσίασης του προϊόντος

Να παρέχεις δωρεάν ποιοτικό υλικό, σε στοχευμένο κοινό και να παρουσιάζεις το προϊόν και τις υπηρεσίες σου με τέτοιο τρόπο που να ωφελεί το χρήστη και να μην δημιουργείς ψεύτικες ελπίδες και προσδοκίες στον πελάτη.

Δες πακέτα προσφοράς για Newsletter και καλή Φιλοξενία Ιστοσελίδας:

Μείνετε συντονισμένοι για το Δεύτερο Μέρος, με περισσότερες σημαντικές τεχνικές Marketing!

Related Posts