Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Πώς να προσδώσεις επιπλέον αξία στον πελάτη σου

Η προστιθέμενη αξία, είναι μια ιδιαίτερα σημαντική τακτική, που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις ώστε να αποκτήσουν πελάτες, αλλά και να τους διατηρήσουν. Να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους (brand awareness) και να διαφοροποιήσουν τη θέση τους μέσα στην αγορά.

Δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις;

Παρακάτω θα βρεις πέντε τρόπους, που μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στο επιχειρηματικό σου σχέδιο σήμερα κιόλας, ενώ θα προσδώσουν επιπλέον αξία και σπουδαιότητα στους πελάτες σου. 

1. Πάντοτε να λαμβάνεις υπόψιν σου την αντίληψη του πελάτη

Όλα ξεκινούν από την ικανότητά σου, να μπορείς να βλέπεις την επιχείρησή σου μέσα από τα μάτια ενός πελάτη. Αναλογίσου τι είναι το πιο σημαντικό για μια στοχευμένη αγορά και πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σου, θα την ωφελήσει:

Τι προβλήματα μπορώ να λύσω;

Πώς θα τους βοηθήσω να αναπτυχθούν και να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην αγορά;

Με ποιόν τρόπο θα γίνει η δουλειά τους καλύτερη;

Μερικές επιχειρήσεις έχουν χάσει το νόημα, καθώς τις ενδιαφέρει περισσότερο η εικόνα τους και το τι θα προβάλλουν προς τα έξω και όχι το να παρέχουν σημαντικά οφέλη. Με το να παρέχεις ποιοτικό περιεχόμενο που εστιάζει στους πελάτες σου και τις ανάγκες τους, μπορείς να αρχίσεις να προσφέρεις τη βοήθειά σου. Όχι μόνο να πουλάς.

Γνώρισε τη Σπουδαιότητα του Προϊόντος, τη Διαδικασία και τους Ανθρώπους σου.

Να έχεις στο νου σου, πως:

Το να δημιουργήσεις ένα προφίλ-μια εικόνα του πελάτη, θα σε βοηθήσει με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις ήδη επαφές σου, αλλά και τις μελλοντικές – Τι έχει μεγαλύτερη σημασία γι’ αυτόν;

Ενώ παράλληλα, θα σου δώσει έναν οδηγό για το είδος του περιεχομένου που μπορείς να δημιουργήσεις και να το κοινοποιήσεις, ώστε να του προσφέρεις επιπλέον αξία.

2. Να εργάζεσαι με συνέπεια, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών

Όσο η διαμάχη για το αν «ο πελάτης τελικά έχει πάντα δίκιο ή όχι» καλά κρατάει, αν δεν ικανοποιηθεί, σίγουρα δεν θα επιστρέψει ξανά στο site σου.

Το να επιδιώκεις μια ειλικρινής επικοδομητική κριτική μέσα από διάφορες έρευνες επί μονίμου βάσεως, σου επιτρέπει να είσαι συνεχώς σε επαφή με τους πελάτες, πράγμα που επιβάλλεται για την πορεία της επιχείρησής σου. Επίσης, είναι μια ευκαιρία να παρακολουθήσεις την ταυτότητα του brand σου στην αγορά.

3. Πρόσφερε μια αξέχαστη εμπειρία στον πελάτη

Οι επιχειρήσεις που παρέχουν εμπειρία στους πελάτες τους, επωφελούνται περισσότερο από τυχών συστάσεις ικανοποιημένων πελατών, θετικές κριτικές από χρήστες του διαδικτύου, καθώς και τη διατήρηση της υψηλής αξιολόγησης.

Καθώς ξεκινάς, πρέπει να μελετήσεις καλά όλα τα σημεία επαφής του πελάτη με την επιχείρησή σου, από την αρχική προσέγγιση και το engagement, μέχρι και την επικοινωνία μαζί του μετά την αγορά, καθώς και το πώς billionphotos-1208051θα μεγιστοποιήσεις σωστά την εκτίμησή σου γι’ αυτόν καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Χτίζοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπειρία των πελατών σου, βελτιώνεις παράλληλα και τη σχέση σου μαζί τους, ώστε να καταφέρνεις απλά και άμεσα πωλήσεις.

Το πιο σημαντικό είναι πως μια αξέχαστη εμπειρία για τον πελάτη, στοχεύει να παραδίδει απρόσμενη και ακαθόριστη αξία, η οποία δε μπορεί να συσκευαστεί ή να πωληθεί. Αυτό σημαίνει προσωπική εξυπηρέτηση, ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια και να υπάρχει το αίσθημα του επείγοντος, ώστε να  αντιμετωπίζονται τυχών θέματα που προκύπτουν.

4. Ποτέ μην υποτιμάς την αξία των δωρεάν πόρων

Είτε είναι ένα δωρεάν εγχειρίδιο, είτε ένα ημερολόγιο με την επωνυμία της εταιρείας σου είναι ένας πολύ σημαντικός τρόπος να προσδώσεις επιπλέον αξία και να επιδείξεις την ικανότητά σου να προσφέρεις αυτό το κάτι παραπάνω στους πελάτες σου.

Επίσης, είναι ένας τρόπος να αυξήσεις την αναγνωρισιμότητα του brand, (brand awareness), της επιχείρησής σου, αλλά και να εκθέσεις σε στοχευμένη αγορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου!

Να θυμάσαι πάντα πως αν προσφέρεις οτιδήποτε δωρεάν, πρέπει οπωσδήποτε να σχετίζεται με την εταιρεία σου και να είναι πάντα συμβατό με το συνολικό σκοπό του brand σου και να το υποστηρίζει.

Μάθε επίσης, πώς θα καθιερώσεις το Brand Name σου στο Internet.

billionphotos-2447199

πηγή: verticalresponse.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: