Scroll Top

Πώς να προσδώσεις επιπλέον αξία στον πελάτη σου

Η προστιθέμενη αξία, είναι μια ιδιαίτερα σημαντική τακτική, που χρησιμοποιείται από τις επιχειρήσεις ώστε να αποκτήσουν πελάτες, αλλά και να τους διατηρήσουν. Να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους (Brand Awareness) και να διαφοροποιήσουν τη θέση τους μέσα στην αγορά.

Δεν ξέρεις από πού να αρχίσεις;

Παρακάτω θα βρεις 3 τρόπους, που μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν στο επιχειρηματικό σου σχέδιο και θα προσδώσουν επιπλέον αξία στους πελάτες σου. 

1. Η αντίληψη του πελάτη

Όλα ξεκινούν από την ικανότητά σου να βλέπεις την επιχείρησή σου μέσα από τα μάτια του πελάτη.

Αναλογίσου τι είναι το πιο σημαντικό για μια στοχευμένη αγορά και πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σου θα την ωφελήσει:

Τι προβλήματα μπορώ να λύσω;

Πώς θα τους βοηθήσω να αναπτυχθούν και να ξεπεράσουν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν στην αγορά;

Με ποιόν τρόπο θα γίνει η δουλειά τους καλύτερη;

Μερικές επιχειρήσεις έχουν χάσει το νόημα, καθώς τις ενδιαφέρει περισσότερο η εικόνα τους και το τι θα προβάλλουν προς τα έξω και όχι το να παρέχουν σημαντικά οφέλη. Με το να παρέχεις ποιοτικό περιεχόμενο που εστιάζει στους πελάτες σου και τις ανάγκες τους, μπορείς να αρχίσεις να προσφέρεις τη βοήθειά σου. Όχι μόνο να πουλάς.

Γνώρισε τη Σπουδαιότητα του Προϊόντος, τη Διαδικασία και τους Ανθρώπους σου.

Να θυμάσαι πως

Το να δημιουργήσεις το προφίλ του πελάτη, θα σε βοηθήσει με πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις ήδη επαφές σου, αλλά και τις μελλοντικές – Τι έχει μεγαλύτερη σημασία γι’ αυτόν;

Ενώ παράλληλα, θα σου δώσει έναν οδηγό για το είδος του περιεχομένου που μπορείς να δημιουργήσεις και να το κοινοποιήσεις, ώστε να του προσφέρεις περισσότερη αξία.

2. Ικανοποίηση πελατών

Όσο η διαμάχη για το αν “ο πελάτης τελικά έχει πάντα δίκιο ή όχι” καλά κρατάει, αν δεν ικανοποιηθεί, σίγουρα δεν θα επιστρέψει ξανά στο site σου.

Το να επιδιώκεις μια ειλικρινής επικοδομητική κριτική μέσα από διάφορες έρευνες επί μονίμου βάσεως, σου επιτρέπει να είσαι συνεχώς σε επαφή με τους πελάτες, πράγμα που επιβάλλεται για την ανοδική πορεία της επιχείρησής σου. Επίσης, είναι μια ευκαιρία να παρακολουθήσεις την ταυτότητα του brand σου στην αγορά.

3. Εμπειρία Χρήστη (CX, Customer Experience)

Οι επιχειρήσεις που παρέχουν μια καλή εμπειρία στους πελάτες τους, επωφελούνται περισσότερο από τυχών συστάσεις ικανοποιημένων πελατών, θετικές κριτικές από χρήστες του διαδικτύου, καθώς και τη διατήρηση της υψηλής αξιολόγησης.

Google Reviews: Τι πρέπει να προσέξω!

Καθώς ξεκινάς, πρέπει να μελετήσεις καλά όλα τα σημεία επαφής του πελάτη με την επιχείρησή σου, από την αρχική προσέγγιση και το engagement, μέχρι και την επικοινωνία μαζί του μετά την αγορά, καθώς και το πώς billionphotos-1208051θα μεγιστοποιήσεις σωστά την εκτίμησή σου γι’ αυτόν καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας.

Χτίζοντας με αυτόν τον τρόπο την εμπειρία των πελατών σου, βελτιώνεις παράλληλα και τη σχέση σου μαζί τους ενισχύοντας τις πωλήσεις.

Το πιο σημαντικό είναι πως μια αξέχαστη εμπειρία για τον πελάτη, στοχεύει να παραδίδει απρόσμενη και ακαθόριστη αξία, η οποία δε μπορεί να συσκευαστεί ή να πωληθεί. Αυτό σημαίνει προσωπική εξυπηρέτηση, ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια και να υπάρχει το αίσθημα του επείγοντος, ώστε να  αντιμετωπίζονται τυχών θέματα που προκύπτουν.

billionphotos-2447199

πηγή: verticalresponse.com

Related Posts