25
Απρ

Πώς να σχεδιάσεις το τέλειο Λογότυπο για την Επιχείρησή σου

– Κλείσε τα μάτια σου και φέρε για λίγο στο μυαλό σου το λογότυπο της Apple ή της Nike.

– Πώς σου φαίνεται το λογότυπο της Target;

Στοιχηματίζω πως σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, θα φτιάχνεις την εικόνα τους στο μυαλό σου! Φαίνεται να σου έχουν “χαραχθεί” στη μνήμη…

Όπως βλέπεις λοιπόν, ένα λογότυπο είναι κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή εικόνα. Θα έλεγα πως πρόκειται για ένα “επικό” εικονίδιο. Το Λογότυπο, είναι το πρόσωπο της επιχείρησής σου. Είναι αυτό που θα δώσει την πιο σημαντική πρώτη και μόνιμη εντύπωση στον πελάτη. Πρόκειται για μια οπτική αναπαράσταση ζωτικής σημασίας, που αναπαριστά το ποιοι είστε και τι κάνετε.

Άρα λοιπόν, θα πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός και σχολαστικός με τον σχεδιασμό του δικού σου Λογότυπου. Αν έχεις ήδη ένα Λογότυπο, το ίδιο ισχύει και για τον ανασχεδιασμό του. Πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στη λεπτομέρεια… η οποία θα κάνει και τη διαφορά!

Από τη γραμματοσειρά, στο χρώμα! Από τις αποστάσεις και τα κενά, μέχρι το αισθητικό στοιχείο του, επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό το πώς οι πελάτες θα βλέπουν την επιχείρησή σου και το πώς θα τους γίνονται αντιληπτές οι υπηρεσίες σου.

Θα τους προκαλέσει ή θα τους απωθήσει;

Θα ξεχωρίσει ή θα ξεχαστεί μετά την πρώτη οπτική επαφή;

Έχεις προσδιορίσει το ακριβές λογότυπό σου ή θα προκαλέσει σύγχυση με τυχών ανταγωνιστές σου στην αγορά;

Αυτά είναι μερικά κρίσιμα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν οπωσδήποτε κατά τη φάση της έρευνας και του σχεδιασμού. Απέφυγε τα πασαλείμματα και τις βιαστικές λύσεις της στιγμής. Επικεντρώσου μόνο σε μια κύριασυνταγή” και ξεκίνα να “μαγειρεύεις” το νέο σου, επιτυχημένο λογότυπο.

Ρίξε μια ματιά στο ινφογράφημα παρακάτω, που σου παρέχει μια γεμάτη λίστα με συμβουλές και ιδέες ειδικών, που θα σε βοηθήσουν να σχεδιάσεις το καλύτερο δυνατό λογότυπο για το Brand Name σου:

Διάβασε επίσης, Ποιοι είναι οι 5 Ενισχυτές του Brand Name σου;

logo_infograph

logo_infograph

Μάθε τι δείχνει για την εταιρεία σου, το χρώμα στο Λογότυπό της!

Κάθε δυνατή εταιρική παρουσία έχει το λογότυπο της. Δηλώνει το Α και το Ω του σχεδιασμού της εταιρείας, από το επιστολόχαρτο της έως και τα χρώματα των γραφείων της!

Υποστήριξη & Φιλοξενία ιστοσελίδας

Ρώτησέ μας!

πηγή: entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: