14
Ιούλ

Πώς το Inbound Marketing εκμηδενίζει την “ψυχρή” προσέγγιση πελατών

Το No 1 πράγμα που χρειάζονται οι πωλητές για να πουλήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, είναι κάποιον που θα τις προωθήσει ικανοποιητικά. Τα “ψυχρά” τηλεφωνήματα και η απροειδοποίητη προσέγγιση πελατών, μπορεί να δημιουργεί αρκετά καλές προοπτικές για να κλείσεις ραντεβού, αλλά με όλη αυτήν την τεράστια ποσότητα πληροφοριών που λαμβάνουν οι καταναλωτές σήμερα, το Inbound Marketing, φαίνεται να είναι ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους για να πουλήσεις τελικά. Αποδίδει καλύτερα από ένα “ψυχρό” τηλεφώνημα, καθώς παρέχει θερμές προοπτικές, από ότι ένα πρόσωπο πωλήσεων, έναν κοινό πωλητή.

Η Ψηφιακή Εποχή, “σκότωσε” την “ψυχρή” προσέγγιση των καταναλωτών

Πριν από την αναγνώριση κλήσεων και τα γραπτά μηνύματα, η “ψυχρή” προσέγγιση των καταναλωτών και τα τηλεφωνήματα, αποτελούσε σπουδαία τακτική απόκτησης πελατών για τις επιχειρήσεις. Όμως πότε ήταν η τελευταία φορά που σήκωσες το τηλέφωνο σε έναν αριθμό που δε γνώριζες; Όλο και περισσότεροι καταναλωτές, αποφεύγουν να απαντούν σε αριθμούς που καλούν και δεν τους έχουν αποθηκευμένους ή δεν τους γνωρίζουν, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να μην λαμβάνουν την απόδοση που επιθυμούν τελικά. Άλλωστε, ζούμε στην εποχή της πληροφορίας, που γνωρίζουμε πάντα ποιος καλεί ή και μη γνωρίζουμε, μέσω της Google, θα λύσουμε όλες μας τις απορίες, ό, τι ώρα και να είναι! Οι καταναλωτές, κάνουν την διαδικτυακή τους έρευνα με τον δικό τους ρυθμό και θα είναι έτοιμοι να έρθουν σε επαφή με έναν πωλητή, μόνο όταν θα βρίσκονται στο στάδιο της αγοραστικής τους διαδικασίας.

Τελικά, φαίνεται πως με την απότομη άνοδο των social media, η μονόδρομη επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές, έχει μετατραπεί σε αμφίδρομη συνομιλία, μεταξύ ανθρώπων και brands. Πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, όπως το LinkedIn, παρουσιάζουν ένα mix για τους πωλητές, για τα brands και για τους καταναλωτές, ώστε να χτίσουν σιγά σιγά και σταθερά τις σχέσεις τους.

Διάβασε, Συμβουλές για μεγαλύτερη απήχηση στα social media.

Σήμερα, κατά μέσο όρο, σε κάθε 50 τηλεφωνήματα κλείνει μία συνάντηση.

Οι πωλητές που συχνά καταφεύγουν σε “ψυχρά” τηλεφωνήματα, συχνά παρουσιάζουν πνευματική κόπωση και πτώση της παραγωγικότητάς τους, με αποτέλεσμα να εξαντλούνται γρήγορα σε έναν υψηλό ρυθμό εργασιών.

Πρόκειται για μία αναποτελεσματική τεχνική των επιχειρήσεων και άσκοπης χρήσης του χρόνου και των πόρων της.

Και κάπου εδώ, έρχεται το Inbound Marketing

Το Inbound Marketing, σου προσφέρει ήδη μια λίστα με τους “ζεστούς” πελάτες σου που ενδιαφέρονται πραγματικά για εσένα και την επιχείρησή σου, μέσω των online marketing προσπαθειών σου! Αυτέ οι “ζεστές” επαφές λοιπόν, μπορεί να έχουν εγγραφεί επίσης και στο newsletter σου, να σε ακολουθούν στα social media της επιχείρησής σου ή να παρακολουθήσουν ένα σχετικό video.

Αυτοί λοιπόν οι καταναλωτές, έχουν ήδη δείξει το ενδιαφέρον τους για το προϊόν και τις υπηρεσίες που προσφέρεις και σου παρέχουν ένα κοινό στόχο, με το οποίο και θα ασχοληθείς ώστε να έχεις επιτυχία.

Online Πώληση: Τέχνη, Επιστήμη ή απλά σκληρή δουλειά;

Πώς να διαχειριστείς το Inbound Marketing

Η προσέγγιση του Inbound Marketing, έχει μια τελείως διαφορετική φιλοσοφία.

Μπορείς να διαχειριστείς κάθε επαφή σου μοναδικά και ειδικά, εφόσον κατέχεις το καθιερωμένο ιστορικό καθεμιάς.

1. Κάνε την έρευνά σου

Έχεις αποκτήσει πλέον μια καθιερωμένη σχέση με κάθε lead. Γνωρίζεις για παράδειγμα, ποια είναι εκείνα τα προϊόντα που …χαζεύει στο εταιρικό website σου, αλλά και ποιες πηγές μπορεί να “κατεβάζει” από αυτό.  Με το να έχεις λοιπόν την πρόσβαση αυτή και να γνωρίζεις κάθε αποτύπωμά του, μπορείς να έχεις γνώση άμεσα για το πρόβλημά του και ποια λύση αναζητά, ώστε να του την προσφέρεις εσύ και με ένα τηλεφώνημα να κάνεις τη σωστή προσέγγιση, με ικανοποιητικά αποτελέσματα.

2. Κάνε μια “συνομιλία” μαζί τους

Οι καταναλωτές θα έχουν επαφή μαζί σου, όταν καταλάβουν ότι έχουν ανάγκη το προϊόν ή τις υπηρεσίες σου και να ξέρεις πως έχουν ήδη λάβει τα μέτρα τους και ψάχνουν να βρουν αν η λύση που τους προσφέρεις είναι στα μέτρα τους και έπειτα να έρθουν σε επαφή μαζί σου.

Δε χρειάζεται να πουλήσεις την ανάγκη την οποία σε έχουν, αλλά τη λύση, την οποία εσύ παρέχεις.

Αυτό σημαίνει, πως εκτός από έναν συνεχή αγώνα πωλήσεων, μπορείς να έχεις μια πιο συμβουλευτική προσέγγιση προς τους καταναλωτές σου και μπορείς να φτάσεις με αυτόν τον τρόπο στην καλύτερη λύση που έδωσες ποτέ, αλλά και να χτίσεις μια γέφυρα εμπιστοσύνης, ανάμεσά σας.

3. Αυτοματοποίηση της διαδικασίας

Φτάνοντας στο σωστό πρόσωπο μέσω της αυτοματοποίησης του marketing και το Inbound Marketing, είναι δύο άρρηκτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, τεχνικές. Καθώς εσύ λοιπόν οδηγείς τις “ζεστές” επαφές στο website σου, με την αυτοματοποίηση του marketing, αυτές άμεσα στέλνονται σε μια κεντρική βάση, όπου παρακολουθείται κάθε κίνησή τους στην ιστοσελίδα σου και σε προειδοποιεί πότε είναι η σωστή στιγμή για μια θερμή προσέγγιση.

Όσο πιο γρήγορα και αποτελεσματικά αυτοματοποιήσεις τη διαδικασία αυτή, τόσο περισσότερο χρόνο θα κερδίσεις για την επιχείρησή σου και τα ζωτικά της ζητήματα.

Σε αυτήν την σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, το “ψυχρό” τηλεφώνημα έχει πεθάνει… και το σκότωσε, το Inbound Marketing. Οι πωλήσεις, είναι θέμα καθαρά πρώτης επαφής, όσον αφορά την επιχείρησή σου. Το γεγονός αυτό, καθιστά το Inbound Marketing ως μια αποτελεσματική προσέγγιση τόσο για την επιχείρησή σου, όσο και για τους πελάτες και καταναλωτές σου.

Γνώρισε 5 Τρόπους, να πουλάς Εύκολα και Επιτυχημένα

πηγή: forbes.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: