Scroll Top

SEO: Κατάταξη ιστοσελίδας και κέρδη επιχείρησης

SEO

Το SEO είναι μια ευέλικτη στρατηγική marketing που μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας, να διαχειριστείτε την αναγνωρισιμότητά του, να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας, να αποκτήσετε δυνητικούς πελάτες, να αυξήσετε τις αγορές και παράλληλα τις πωλήσεις και τα έσοδα της επιχείρησής σας.

Οι σωστές στρατηγικές SEO, επικεντρώνονται σε μακροπρόθεσμα οφέλη που ενισχύουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα SERPs (στα αποτελέσματα των αναζητήσεων). Οι καλύτερες κατατάξεις, αυξάνουν την παρουσία σας σε πολλά online σημεία, πράγμα που αυξάνει τις πιθανότητες οι χρήστες του διαδικτύου να βρίσκουν και να επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας. Με το σωστό σχεδιασμό και την καλή εμπειρία χρηστών, οι επισκέψεις αυτές μετατρέπονται σε δυνητικούς πελάτες και στη συνέχεια σε πελάτες που θα πληρώσουν και θα αγοράσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες της επιχείρησής σας.

Οι επενδύσεις στο SEO δεν μετατρέπονται αυτομάτως σε πωλήσεις. Με την πάροδο του χρόνου, μια σωστή, συνεπής στρατηγική SEO φέρνει πολλούς ανθρώπους στο κατώφλι της ιστοσελίδας σας και αυτές οι επισκέψεις σχεδόν πάντα ισοδυναμούν με κέρδη στην επιχείρησής σας.

Το παρακάτω ινφογράφημα παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση φθάνει από μια υψηλή κατάταξη ιστοσελίδας στις αναζητήσεις, στα έσοδα μέσω των συνεπών πρακτικών SEO. Ας δούμε ένα ένα τα βήματα και να κατανοήσουμε πώς το SEO σας βοηθά να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.

1. Κατάταξη & Παρουσία στο διαδίκτυο

Το SEO σας βοηθά να φτάσει η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα μιας Google αναζήτησης – ιδανικά, στην κορυφή της πρώτης σελίδας. Επίσης, σας βοηθά να επεκτείνετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο με περισσότερους τρόπους από τους παραδοσιακούς, όπως τις οργανικές κατατάξεις αναζήτησης.

Οι βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες από SEO εμπειρογνώμονες, μπορούν να εμφανιστούν με διάφορους τρόπους σε ένα αποτέλεσμα ταξινόμησης (SERP). Για τις τοπικές επιχειρήσεις, η παρουσία σε ένα τοπικό πακέτο είναι τεράστια νίκη. Η καταχώριση επιχειρήσεων σε ηλεκτρονικούς κατάλογους επιχειρήσεων όπως είναι το Spot-Place, είναι ένας τρόπος να αυξήσετε την παρουσία σας στα SERPs.

Αν γίνει σωστά το SEO, σας φέρνει μπροστά σε έτοιμους πελάτες που θα αγοράσουν με πολλούς τρόπους, γεγονός που αυξάνει κατακόρυφα τις πιθανότητες οι άνθρωποι να κλικάρουν και να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας.

2. Επισκεψιμότητα

Πόση επισκεψιμότητα μπορείτε να διαχειριστείτε στην ιστοσελίδα σας όταν βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google; Πάνω από το 75% των χρηστών δεν μπαίνουν σε ιστοσελίδες που εμφανίζονται στη δεύτερη σελίδα. Είτε βρίσκουν αυτό που ψάχνουν στην πρώτη σελίδα, είτε εξειδικεύουν την αναζήτησή τους ακόμα περισσότερο για καλύτερα αποτελέσματα πάντα στην πρώτη σελίδα.

Αυτό σημαίνει ότι όσο ανεβαίνετε τα αποτελέσματα αναζήτησης – ειδικά εάν εμφανίζεστε σε πολλαπλές θέσεις αποτελεσμάτων στην πρώτη σελίδα – η επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας αυξάνεται ραγδαία.

Στόχος της Google, είναι να εξυπηρετεί τους χρήστες της με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Έτσι, αν εμφανιστείτε στην πρώτη σελίδα της Google, η Google λέει ουσιαστικά στους ανθρώπους ότι αξίζει να επισκεφθούν τον ιστότοπός σας. Βέβαια εμένα μου έχει τύχει να μπω σε site που βγαίνει στην πρώτη σελίδα και να έχει πολύ κακό design και ενώ είναι e-shop να μην έχει καν καλάθι! Στην περίπτωση αυτή παίζει ρόλο η γκάμα-ποσότητα προϊόντων ενός site και οι ανταγωνιστικές τιμές.

Να θυμάστε πως μία παραπομπή από την ίδια την Google, είναι πάντα η καλύτερη για όλες τις ιστοσελίδες σε σχέση με οτιδήποτε άλλο (διαφήμιση adwords κοκ).

3. Δυνητικοί Πελάτες

Η επισκεψιμότητα που δέχεται η ιστοσελίδα σας μέσω των προσπαθειών σας στο SEO, είναι υψηλής ποιότητας. Η Google σας παραπέμπει στους ανθρώπους που αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες σας είναι έτοιμοι να προβούν σε κάποια ενέργεια, όπως το να εγγραφούν στο newsletter, να κάνουν κάποια αγορά κοκ.

Η διεπαφή του χρήστη με τις σελίδες της ιστοσελίδας σας γίνεται πλέον εξαιρετικά σημαντική. Έχετε βελτιστοποιήσει τις σελίδες σας; Οι επισκέπτες σας θέλουν ό, τι προσφέρετε! Είναι κρίμα να χάσετε πελάτες σε αυτό το στάδιο, λόγω των κακού χρόνου φόρτωσης της ιστοσελίδας σας.

Εάν οι χρήστες εγκαταλείψουν την ιστοσελίδα σας χωρίς να προχωρήσουν σε κάποια συγκεκριμένη ενέργεια, τότε το ποσοστό εγκατάλειψης αυξάνεται. Ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης από τις σελίδες προορισμού της ιστοσελίδας σας, υποδεικνύει στην Google ότι δεν ικανοποιείτε τις ανάγκες των χρηστών και κάτι τέτοιο επηρεάζει αρνητικά το SEO σας και θα βλάψει ανεπανόρθωτα την κατάταξή σας. Για αυτό λοιπόν, βελτιστοποιήστε τις σελίδες προορισμού σας στην ιστοσελίδα σας.

4. Πελάτες

Η αυξημένη ποιοτική κυκλοφορία στην ιστοσελίδα σας, προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες στο να μετατρέψετε τους επισκέπτες σας σε πελάτες που …πληρώνουν. Το καλό SEO φέρνει τους ανθρώπους στην ιστοσελίδα σας. Το αν θα αγοράσουν όμως τελικά, εξαρτάται από εσάς. Εάν οι επισκέπτες σας έχουν καλή εμπειρία από την ιστοσελίδα σας στην πρώτη τους επίσκεψη, μπορείτε μελλοντικά να τους μετατρέψετε σε πιστούς σας πελάτες για μια ζωή!

Όπως κάθε στρατηγική marketing, έτσι και το SEO, δε μπορεί να “ανεβάσει” τα προϊόντα χωρίς ποικιλία ή τις μη ανταγωνιστικές υπηρεσίες. Οι αρνητικές κριτικές των πελατών σας, να θυμάστε ότι βλάπτουν σοβαρά το SEO σας. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τα αρνητικά σχόλια και τις κριτικές στα κοινωνικά μέσα, ως τα κύρια σημάδια για να μεταφέρουν την ιστοσελίδα σας στα αντίστοιχα αποτελέσματα αναζήτησης. Θετικές κριτικές στα κοινωνικά μέσα, είναι πολύ θετικά σημάδια κατάταξης της ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης.

Το SEO επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στη δημιουργία ψηφιακής κυκλοφορίας, οδηγώντας πελάτες κατευθείαν στην  ιστοσελίδα σας. Το SEO βοηθάει αρκετά την κυκλοφορία σε επιχειρήσεις που έχουν και φυσικές τοποθεσίες. Η παρουσία σας στο web, επιτρέπει στους χρήστες που αναζητούν από τα  κινητά τους τηλέφωνα να σας εντοπίζουν άμεσα και να επισκέπτονται την επιχείρησή σας. Εφόσον εμφανίζεστε στα πρώτα αποτελέσματα των τοπικών αναζητήσεων, θα έχετε περισσότερες και πιο ποιοτικές επισκέψεις στο φυσικό σας κατάστημα.

Συμπερασματικά

Η διαδικασία για το SEO από τις κατατάξεις στα πρώτα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης μέχρι και τα έσοδα, είναι μια συνεχώς ανοδική πορεία. Οι βέλτιστες πρακτικές SEO, αυξάνουν την κατάταξη και την παρουσία σας στο διαδίκτυο. Αυτές οι κατατάξεις θα σας φέρουν υψηλής ποιότητας επισκεψιμότητα, τους δυνητικούς πελάτες. Οι δυνητικοί πελάτες, μπορεί στη συνέχεια να μετατραπούν σε ικανοποιημένους πελάτες που πληρώνουν.

Αυτοί οι ικανοποιημένοι πελάτες που πληρώνουν, φέρνουν τις καλές κριτικές, αυξάνουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας και σας κριτικάρουν θετικά στα κοινωνικά μέσα. Οι μηχανές αναζήτησης ανταμείβουν όλα αυτά τα θετικά σημάδια που λαμβάνουν και έτσι αυξάνεται η δύναμη των προσπαθειών σας στο SEO. Έτσι, οι πιο δυναμικές προσπάθειες SEO αυξάνουν την κατάταξή σας, επεκτείνουν την παρουσία σας στο διαδίκτυο, την επισκεψιμότητα κοκ. Είναι για εσάς, μια σημαντική νίκη!

SEO-κατάταξη ιστοσελίδας και κέρδη επιχείρησης

Related Posts