Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Social Media: Πώς θα αυξήσεις ταχύτατα την παρουσία σου!

social_ekswf

Τα Social Media, δεν είναι για όλους το ίδιο. Μπορεί κάποιους να τους τρομάζει η ιδέα και να μην έχουν καταφέρει ακόμη την ανάδειξη της επιχείρησής τους μέσα από αυτά.

Ωστόσο φαίνεται να τους ενθουσιάζει, καθώς δίνεται η δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις  να «εκμεταλλευτούν» τα social media, ώστε να γίνουν γνωστές σε ένα ευρύ κοινό καταναλωτών, αυξάνοντας τις πωλήσεις τους.

Στη συνέχεια, θα βρεις μερικές τακτικές που βοηθούν αποδεδειγμένα στην ταχύτατη αύξηση της παρουσίας σου στα social media.

1. Δημιούργησε σταθερή ροή και ποιοτικό περιεχόμενο

Είναι από τις σημαντικότερες συμβουλές. Όταν πρόκειται για τη διαμόρφωση του περιεχομένου σου στα social media, όσο πιο καλά το σχεδιάσεις, τόσο πιο αισθητή θα γίνει η παρουσία του στο κοινό σου. Προσελκύοντας αναγνώστες / πελάτες και παρακινώντας τους να το μοιραστούν και με άλλους.

professional-writer-challenges

  • Προγραμμάτισε τα post σου εκ των προτέρων και επεξεργάσου τα με μεράκι!

2. Χρησιμοποίησε το προφίλ σου σε κάθε κοινωνικό δίκτυο, με τον καλύτερο αποδοτικό τρόπο

Κάθε κοινωνική πλατφόρμα, έχει ίσως μία διαφορετική συγκεκριμένη λειτουργία, για να τραβάει τον χρήστη. Οι πιο επιτυχημένες καμπάνιες, δεν έχουν το ίδιο στυλ περιεχομένου, π.χ. και στο Facebook και στο Twitter. Υπάρχουν social media που αναφέρονται σε διαφορετικό κοινό κάθε φορά. Για παράδειγμα το LinkedIn είναι για επαγγελματίες.

  • Πρέπει να ανακαλύψεις τις ευκαιρίες που παρέχονται σε κάθε πλατφόρμα. Το Facebook, απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό και ειδικότητά του είναι να προωθεί διαφημίσεις – προσφορές.

fb_twitter_workbiz

  • Ενώ με το Twitter, παρέχεται επικοινωνία και αλληλεπίδραση με τους χρήστες.

Για να το καταφέρεις, πρέπει να ακούς το κοινό σου. Να παρακολουθείς τις κοινότητες στις οποίες συμμετέχει και τι περιεχόμενο του αρέσει να μοιράζεται.

3. Δημοσίευσε τις καλύτερες πληροφορίες για το προϊόν σου

  • Δημιούργησε μία κοινότητα γύρω από το προϊόν σου, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των πελατών σου και την αναγνωρισιμότητα της εταιρείας σου. Παρουσίασε τις καλύτερες πληροφορίες γι’ αυτό.
  • Δεν φτάνει μόνο να έχεις προϊόντα, αλλά  να εξυπηρετούν πραγματικά τις ανάγκες των ατόμων της κοινότητας.
  • Φτιάξε επαγγελματική σελίδα στο Facebook ή στο Twitter, που θα οδηγήσει σίγουρα περισσότερους στοχευμένους πελάτες στην επιχείρησή σου.

4. Δημιούργησε διαγωνισμούς στα social media

Ο πελάτης  χρειάζεται ένα κίνητρο για να συμμετέχει στις δραστηριότητές σας στα social media. Η επένδυση σε διαγωνισμούς με δώρα συμβάλλει ιδιαίτερα στην αλληλεπίδραση του χρήστη και στη διατήρηση ενός «πιστού» κοινού. Χαρίστε ένα ιδιαίτερο δώρο στο Facebook, για να προωθηθεί σίγουρα και σημαντικά η επιχείρησή σας στο Διαδίκτυο, ενώ παράλληλα θα μπορέσετε να αυξήσετε τους παραλήπτες των Newsletters σας.

5. Να έχεις εξειδικευμένους λογαριασμούς στα social (π.χ. στο Twitter)

Δημιούργησε αποκλειστικούς λογαριασμούς, για αμεσότητα με τον πελάτη, ο οποίος θα μπορεί να απευθύνει εκεί τις ερωτήσεις και τα παράπονά του. Έτσι, προσφέρεις την καλύτερη δυνατή φροντίδα και εξυπηρέτηση στους πελάτες σου.

billionphotos-1639098

Πρέπει να υπάρχει μία ξεχωριστή περιοχή για την εξυπηρέτηση των πελατών, τα παράπονα και τις ερωτήσεις τους. Γνωστοποίησε τους, ότι πίσω από την εξυπηρέτησή τους, βρίσκονται άνθρωποι.

Μην είσαι απρόσωπος και αντικοινωνικός σε ένα κοινωνικό μέσο δικτύωσης.

6. Απάντησε στα αιτήματα των πελατών σου άμεσα

Το πιο σημαντικό που προσφέρουν τα social media, είναι ότι μειώνουν εξαιρετικά την απόσταση μεταξύ εταιρείας και πελάτη. Επιτρέπουν να δημιουργήσεις μία σχέση μαζί του, να έχεις άμεση αντίδραση σε τυχών αιτήματά του και να τον βοηθάς με τεχνικά θέματα, απορίες κλπ.

  • Πρέπει να έχεις εφαρμόσει τις προϋποθέσεις της ταχύτητας και της αμεσότητας στην εξυπηρέτηση του πελάτη. Μοιράσου ενδιαφέροντα και διασκεδαστικά videos που προσελκύουν τους χρήστες, απαντώντας πάντα καλοπροαίρετα στα αιτήματά τους.

Η ταχύτητα και η συνέπεια παίζει σπουδαίο ρόλο για την εμπειρία που αποκομίζει ο πελάτης από την εταιρία σου.

7. Απάντησε στα σχόλια

Εσύ γνωρίζεις το λεγόμενο Engagement ; Οι επιχειρήσεις συχνά, δε γνωρίζουν την αξία του, δηλαδή τη συμμετοχή σου και αλληλεπίδραση με το κοινό.

Οφείλεις να επενδύεις λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σου κάθε μέρα και να απαντάς σε σχόλια των χρηστών σου ή κάνοντάς τους ερωτήσεις, αλληλεπιδρώντας μαζί τους. Μην αφήνεις το κοινό σου ξεκρέμαστο.

Τα social media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να διατηρήσεις την επιχείρηση / το brand σου, στο μυαλό των πελατών σου. Καλλιεργείς την αφοσίωσή τους αυξάνοντας παράλληλα τις πωλήσεις.

billionphotos-2459151

Η βέλτιστη στρατηγική, φέρνει το βέλτιστο αποτέλεσμα.

Κάθε επιχείρηση έχει τις δικές της ανάγκες, αλλά καθεμιά από τις παραπάνω τακτικές, μπορεί να ταιριάξει εύκολα και στη δική σου!

Μην ξεχνάς όμως, ότι το βασικό είναι να εντοπίζεις τι θέλει το κοινό σου να δει. Να παρέχεις υψηλού επιπέδου περιεχόμενο και ταυτόχρονα, μια ανθρώπινη και σοβαρή συμπεριφορά. Ενώ για να τα καταφέρεις όλα αυτά σωστά, θα χρειαστείς:

  • Επαγγελματική Φιλοξενία,
  • Υποστήριξη, αλλά και
  • Εκπαίδευση !

Μήπως χρειάζεσαι κι εσύ ένα ολοκληρωμένο πακέτο για την παρουσίαση της επαγγελματικής σου σελίδας στο Διαδίκτυο;

πηγή:entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: