Scroll Top

Συμβουλές για μεγαλύτερη επιτυχία στα Social Media

social-media-facts-1

Ποιος είναι ο σκοπός των social media;

  1. Όταν χρησιμοποιηθούν μαζικά τα social media, θα σας βάλουν στην πρώτη σκέψη των πελατών σας.
  2. Σας βοηθάνε να γίνετε ειδικός, διάσημος ή και γκουρού στον τομέα σας.
  3. Μπορείτε να έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας και να τους λύσετε βασικά προβλήματα.
  4. Θα φέρουν traffic στο site σας και θα αυξήσουν τις πωλήσεις σας.

Πως μετριέται η επιτυχία στα Social Media

Πάρα πολλές εταιρείες χάνονται στην ανάλυση της επιτυχίας και της απόδοσης των  social media. Η πραγματικότητα είναι ότι τα social media δεν λειτουργούν γενικά ως μηχανή παραγωγής απευθείας πωλήσεων. Η ιδέα της χρήσης του δείκτη ROI ή return on investment δεν είναι και τόσο απτή στα social media.  Το σωστό είναι να επικεντρωθείτε στο να χτίσετε το όνομα σας στο ίντερνετ και να γίνεται γνωστοί.

Σύμφωνα με μια έρευνα του περιοδικού Social Economics τον Ιανουάριο του 2014:

  • 58% των ανθρώπων είναι στα some social media και το 98% είναι μεταξύ των ηλικιών 18-24.
  • 56% είναι στο Facebook  ή το 11% του παγκόσμιου πληθυσμού
  • 14% είναι στο LinkedIn
  • 11% είναι στο Twitter
  • 9% είναι στο Google+

Ο μέσος Ευρωπαίος περνάει 7.6 ώρες το μήνα στα social media. Είπαμε ο μέσος, εσείς θα πρέπει να περνάτε περισσότερο χρόνο στα social media γιατί θέλετε να βγάλετε λεφτά από αυτά!

Το YouTube κατέχει εξέχουσα θέση στα social media. Έχει 490 εκατομμύρια  unique visits το μήνα με 2.9 δισεκατομμύρια ώρες προβολών. Αυτό μεταφράζετε σε χιλιάδες κόσμο και μάτια να βλέπουν εσάς και το προϊόν σας.

To YouTube είναι ένα αποδεδειγμένο εργαλείο επιτυχίας και video marketing. Είναι σαν να βγαίνετε στην τηλεόραση στο δικό σας κανάλι! Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να δημοσιεύει βίντεο με προϊόντα και υπηρεσίες στο YouTube!

4 Μοιραία Λάθη στα Social Media

Τα Social media δεν είναι χάσιμο χρόνου όπως πιστεύουν πολλοί. Εάν συνεχίζετε να το νομίζετε αυτό, τότε δεν κάνετε κάτι σωστά:

  1. Δεν τα χρησιμοποιείτε
  2. Δεν τα χρησιμοποιείτε σωστά
  3. Δεν τα χρησιμοποιείτε αρκετά
  4. Δεν χρησιμοποιείτε όλες τις πλατφόρμες

Πάρα πολλοί άνθρωποι αναρωτιούνται στο τι να δημοσιεύσουν. Πολύ συχνά παραλύουν από την ανάλυση ή ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ από τα σήματα της αγοράς. Συνήθως τα παρατάνε πριν δημιουργήσουν αρκετά άρθρα ή post στα social media ώστε να αποκτήσουν εμπειρία και επιτυχία.

Παρακάτω σας δίνω μερικές πρακτικές συμβουλές για το τι πρέπει να κάνετε για να πετύχετε στα social media:

FACEBOOK Fan Page

  1. Δημιουργήστε μια σελίδα Fan Page στο Facebook για την επιχείρηση σας ή το site σας για να μαζέψετε likes.
  2. Προσθέστε εικόνες και δημιουργήστε ένα ελκυστικό design για τη σελίδα σας.
  3. Να είστε ξεκάθαροι στον σκοπό της σελίδας σας στο Facebook και στο τι περιμένει ο χρήστης να δει σε αυτήν.
  4. Δεσμευτείτε να κάνετε posts κάθε μέρα.
  5. Μην προβάλλετε την σελίδα σας στο Facebook από το site σας. Ο στόχος είναι να προσελκύσετε κόσμο από το facebook προς το site και όχι το αντίθετο.

TWITTER

  1. Δημιουργείστε την σελίδα ή το λογαριασμό σας στο Twitter.
  2. Γράψτε μια ξεκάθαρη περιγραφή και συμπεριλάβετε το  email και το website σας.
  3. Να έχετε ξεκάθαρο σκοπό και στόχο.
  4. Δημοσιεύστε ανά ώρα!
  5. Κάντε Retweet! Έτσι θα αποκτήσετε πιο πολλούς followers!

Κατεβάστε τα social media στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας σας

Τα κουμπιά των social profile σας είναι εξερχόμενα links από την ιστοσελίδα σας προς τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Μην ξεχνάτε ότι με το να τα προβάλλετε στην πρώτη θέση της ιστοσελίδας σας είναι σαν να ενθαρρύνετε τον επισκέπτη να σας βρει εκεί αντί να χρειάζεται να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας.

Αυτό είναι μοιραίο λάθος γιατί ο στόχος σας είναι να παραμείνει ο επισκέπτης όσο το δυνατόν περισσότερο στην ιστοσελίδα σας και να μην φύγει. Ο χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα σας είναι πολύ σημαντικός για την Google γιατί έτσι θεωρεί ότι η ιστοσελίδα σας είναι ποιοτική και σημαντική.

Έτσι αντί να έχετε τα social media profile buttons πρώτη μούρη στο καβούρι, καλό είναι να τα κατεβάσετε στο υποσέλιδο από την ιστοσελίδα σας.

Related Posts