14
Ιούν

Τα 7 στάδια του Branding

Σήμερα, οι επιχειρήσεις επικεντρώνονται σε ένα καλό Branding και στην διατήρηση των αφοσιωμένων πελατών τους. Το Brand είναι εκείνο που θα φέρει την ισχύ και απαιτεί χρόνο και προσπάθεια για να φτάσετε έως την κορυφή. Το “χτίσιμο” του Brand σας λοιπόν, αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για την ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Πρόκειται για ένα μακροπρόθεσμο εργαλείο στα χέρια σας.

Τι είναι Branding;

Είναι το Marketing ισοδύναμο του Branding; Μπορεί και ναι. Οτιδήποτε κάνει μια εταιρεία για την Επωνυμία της και το Marketing, βοηθά στην προβολή αυτών των δραστηριοτήτων.

Εάν επιθυμείτε ο πελάτης σας να υποστηρίξει το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας, θα πρέπει να το χαρακτηρίσετε – Branding. Πρέπει να χαράξετε στο μυαλό του τις τιμές σας και την αξία σας.

 

Brand, είναι μια εικόνα ενός προϊόντος στο μυαλό μας.

 

Branding, είναι η διαδικασία της δημιουργίας της εικόνας αυτής.

 

Ακολουθήστε τα 7 στάδια του Branding, για να είστε σίγουροι πως χτίζετε ένα σπουδαίο Brand στην αγορά.

1. “Χτίστε” το Brand σας στο μυαλό των καταναλωτών σας

Ένα Brand δεν είναι μόνο ένα όνομα με μοναδική ταυτότητα. Η ισχύς του, εξαρτάται αποκλειστικά από την ικανότητά του να επηρεάζει τον καταναλωτή στο να αγοράσει. Η λεγόμενη πίστη σε ένα συγκεκριμένο brand. Μπορεί να μην ξεχωρίζει τη διαφορά από το ένα ψωμί στο άλλο ή ενός εμφιαλωμένου νερού, αλλά θα εξακολουθεί να προτιμά την αγαπημένη του μάρκα και να την εμπιστεύεται με… “κλειστά μάτια”!

 

Αυτό συμβαίνει γιατί το προϊόν αυτό, έχει πετύχει στην διαδικασία branding.

 

2. Να είστε συγκεκριμένοι

Περιορίστε την ιδέα να είστε “τα πάντα για όλους”. Φροντίστε να υπάρχει διαφοροποίηση: “Είμαι ο καλύτερος στο να πουλάω τούρτες”! Αν όμως καταλήξετε να προσφέρετε σοκολάτες, μπισκότα, αναψυκτικά και γκοφρέτες, θα χάσετε τη… γοητεία σας. Θα μπερδέψετε τους καταναλωτές σας. Μην επεκτείνετε το πόστο σας, γιατί θα υποτιμήσετε την ποιότητά σας. Θα υπονομεύετε σταδιακά το εμπορικό σας σήμα.

3. Εστιάστε στην ειδικότητα σας

Κάθε πόλη έχει και το καφενείο της. Όταν όμως μιλάμε για brand, σκεφτόμαστε για παράδειγμα Mikel. Επίσης, αν ήθελα ένα donut θα σκεφτόμουν Newbake. Άρα λοιπόν, όταν ο καταναλωτής θέλει κάτι αντίστοιχο, πρέπει να σκεφτεί αμέσως εσάς και το brand σας. Αν το καταφέρετε, θα μείνετε για πάντα χαραγμένοι στο μυαλό του.

 

Μια επωνυμία, είναι συνήθως συνώνυμη με την κυριαρχία της στον κλάδο της.

 

4. Δημοσιοποιήστε το brand σας

Επικοινωνήστε με τους ανθρώπους, κάντε ταξίδια, αλληλεπιδράστε, συζητήστε γύρω από μια ιδέα και προσελκύστε με αυτόν τον τρόπο τον καταναλωτή στο brand σας. Για να αποκτήσετε σπουδαία μάρκα, απομακρυνθείτε από αρνητικές ιδέες και ειδήσεις. Φροντίστε ο καταναλωτής να έχει την καλύτερη εμπειρία. Έτσι, θα αποκτήσετε ένα πιστό κοινό.

5. Διαφημιστείτε ως leader

Η δαπάνη για μια διαφήμιση, μοιάζει με ένα πολύ καλό σύστημα ασφαλείας για το σπίτι σας.

Όταν έχετε προετοιμάσει όλα τα παραπάνω που αναφέρθηκαν, τότε έχετε προετοιμάσει τον δρόμο για μια καλή διαφήμιση. Διαφημίστε τον εαυτό σας σαν τον ηγέτη του κλάδου σας:

  • Ποιος πουλάει το καλύτερο ρετιρέ;
  • Ποιος παραδίδει πίτσες πιο γρήγορα;
  • Ποιος σκοτώνει τα κουνούπια με τον πιο ακίνδυνο για την υγεία τρόπο;

Βρείτε τη δύναμή σας και πειραματιστείτε.

6. Κατέχετε τη “λέξη”;

Branding σημαίνει ότι κατέχετε εκείνη τη… λέξη, που πρέπει να δημιουργεί κάτι στο μυαλό σας και στο μυαλό των πελατών σας.

Όταν μιλάμε για το “χτίσιμο” ενός brand, τότε θα επικεντρωθούμε στην χάραξη αυτού του brand στο μυαλό του καταναλωτή. Πρέπει να δημιουργήσετε μια εικόνα που να είναι συνώνυμη σε αυτό που πρέπει να επικεντρωθεί. Για παράδειγμα:

  • Το όνομα ενός 5άστερου ξενοδοχείου, θα πρέπει να απεικονίσει την πολυτέλεια.
  • Ένα κατάστημα με είδη μπεμπέ, πρέπει να απεικονίζει τη φροντίδα.
  • Ένα υγιεινό drink, πρέπει να απεικονίζει τη σωστή διατροφή.

 

Άρα λοιπόν, αυτή η λέξη είναι το κλειδί για το “χτίσιμο” ενός brand.

 

7. “Χτίστε” την Αξιοπιστία

Οι πελάτες συνήθως είναι καχύποπτοι και έχουν την τάση να βλέπουν μια εταιρεία ως κερδοσκόπο. Άρα εμείς, ως εμπορικό σήμα – brand πρέπει να τους προσδίδουμε συνεχώς τον παράγοντα της αξιοπιστίας.

 

Να είστε αυθεντικοί και βασίζεστε στα διαπιστευτήριά σας.

 

Διαβάστε περισσότερα για το Brand.

top-brands

πηγή: www.entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: