Scroll Top

Τι Δείχνει για την Εταιρεία σου το Χρώμα στο Λογότυπό της;

Αν χτίζεις μια εταιρεία, που ειδικότητά της είναι να κάνει τους ανθρώπους να νιώθουν ελκυστικοί και εκλεπτυσμένοι και το λογότυπο έχει χρώμα πράσινο ανοιχτό, πιθανόν να προκαλεί σύγχυση στον καταναλωτή. Αυτό συμβαίνει, γιατί το κάθε χρώμα συνδέεται και με διαφορετικά συναισθήματα! Το πράσινο μεταφέρει οργανική ανάπτυξη, φύση και ένα αίσθημα φροντίδας. Το μαύρο, μεταδίδει πολυπλοκότητα, γοητεία ή αποπλάνηση. Σκέψου το πράσινο λογότυπο των Starbucks ή της Greenpeace και το μαύρο λογότυπο της Chanel ή της Sony.

Το χρώμα ωστόσο, δεν είναι το μόνο στοιχείο σχεδιασμού του εμπορικού σου σήματος που επικοινωνεί με τον πελάτη. Η γραμματοσειρά, το κενό μεταξύ των γραμμάτων/λέξεων-η διάταξη, αλλά και το σχήμα, έχουν να προσφέρουν πολλά σαν πρώτη εντύπωση για την ιστορία και την καθιέρωση του brand σου.

Διάβασε επίσης: Καθιερώστε το Brand Name σας στο Internet

Η έννοια της ψυχολογίας για το χρώμα κατά τη σχεδίαση, απλουστεύει τα ζητήματα γύρω από τη δημιουργία ενός λογοτύπου. Εμβαθύνεις στο πραγματικό νόημα του σχεδιασμού και στην επιλογή του καταλληλότερου για την επιχείρησή σου!

Διαβάστε: Η «καρδιά» του Brand σας, το Λογότυπό σας!

Ρίξε μια ματιά στο παρακάτω ινφογράφημα, για να δεις αν τελικά το λογότυπό σου, μεταφέρει το σωστό μήνυμα:

finaly_2

πηγή: entrepreneur.com

Related Posts