17
Μαΐ

Τι είναι αυτό που κάνει ένα Εταιρικό Website πραγματικά κερδοφόρο;

Υπάρχει κάτι ιδιαίτερο πίσω από ένα Επιτυχημένο και Κερδοφόρο Εταιρικό Website.

Καταρχήν, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μία επιχείρηση στην αγορά:

Αρχικά, πρέπει να καθιερώσεις ένα ισχυρό Brand Name στο Διαδίκτυο, αλλά και μια δυναμική και πλήρη παρουσία. Αυτό επιτυγχάνεται με την κατασκευή μιας επαγγελματικά σχεδιασμένης ιστοσελίδας, με ένα εντυπωσιακό Logo και Slogan της επιχείρησής σου. Μην ξεχάσεις την εξωστρέφειά σου και η αναφορά της εταιρείας σου στα Social Media! αλλά και πολλά άλλα…

Πρέπει να ξέρεις, πως η Αξιοπιστία είναι το κλειδί  για να σε εμπιστευτούν οι πελάτες σου, έτσι ώστε να καθιερωθείς ως επαγγελματίας στον κλάδο σου και να αποτελείς προτεραιότητα για τους εμπόρους των άλλων επιχειρήσεων, να αποκτήσεις αξία και μακροβιότητα.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει ένα Εταιρικό Website πραγματικά Κερδοφόρο; Εδώ είναι μερικοί παράγοντες, που κάνουν τη διαφορά στα στατιστικά σου!

1. Περιεχόμενο που μεταπείθει

Τι είναι όμως αυτό που κάνει ένα Εταιρικό Website πραγματικά Κερδοφόρο; Εδώ είναι μερικοί παράγοντες, που θα κάνουν τη διαφορά στα στατιστικά σου!

Ένα περιορισμένο, χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο, δεν θα σου χαριστεί… Θα χρειαστεί ένα περιεχόμενο μοναδικό, με πολύτιμους και αξιόλογους πόρους για τον αναγνώστη, που θα καλύψουν τις ανάγκες του. Πρέπει να σκεφτείς πολύ σοβαρά, για το πώς θα παρέχεις το περιεχόμενο αυτό με τις πληροφορίες που αναζητούν, να καλύψεις όλες τις απορίες τους και να δώσεις λύσεις στα καθημερινά τους προβλήματα.

Αν γράφεις κριτικές για το προϊόν σου, να μιλήσεις και για τα πλεονεκτήματα αλλά και για τα μειονεκτήματά του. Αυτό θα βοηθήσει επιπλέον στην οικοδόμηση της εμπιστοσύνης μεταξύ των πελατών σου και της επιχείρησής σου, ενώ φρόντισε οι πληροφορίεςbillionphotos-1897898 που θα προσφέρεις να είναι καλά τεκμηριωμένες και ακριβείς.

Επιπλέον, το περιεχόμενό σου πρέπει να βοηθήσει τους πιθανούς αγοραστές σου, να αποφασίσουν μια κερδοφόρα αγορά. Αν το Blog σου, τα video σου και όλα τα προωθητικά μέσα που χρησιμοποιείς στο website σου είναι απλά η εισαγωγή στο προϊόν σου και τις υπηρεσίες σου, τότε το περιεχόμενό σου θα πρέπει οπωσδήποτε να παρακινεί τους πελάτες για περαιτέρω αγορές, να τους μεταπείθει με σχετικά newsletters, κοκ.

Πολλοί αρχάριοι στον τομέα του Marketing, τείνουν προς το Εταιρικό Marketing για τις προμήθειες και για τα χρήματα που κερδίζουν με αυτόν τον τρόπο, αλλά εκείνοι που αφιερώνουν πολύτιμο χρόνο στο να φτιάξουν ένα περιεχόμενο που να αξίζει τον κόπο, θα ξεπεράσουν εύκολα, εκείνους που αναζητούν μόνο το εύκολο χρήμα και όχι να παρέχουν ποιότητα στον πελάτη τους.

Διάβασε επίσης, Πώς να συνδυάσεις Content Marketing, Newsletter και Social Media για τη μικρή σου επιχείρηση.

2. Καλό SEO

Ένα καλό SEO, συμβαδίζει πάντα με ένα ποιοτικό περιεχόμενο. Υπάρχουν όμως μερικές παρατηρήσεις εδώ:

  • Οι πηγές επισκεψιμότητας στα εταιρικά websites, εξαρτώνται από την οργανική αναζήτηση, πράγμα που σημαίνει πως αν η κίνηση στο site σου δεν προέρχεται από διαφορετικές πηγές, ρισκάρεις να χάσεις ένα μεγάλο μέρος του κοινού σου, να τιμωρηθείς από τις μηχανές αναζήτησης και οι αλγόριθμοι να αναβαθμιστούν.
  • Το ιδανικό είναι να φτιάξετε αρχικά ένα ισχυρό backlink προφίλ, μέσω νόμιμων συνδέσμων.  Με τον τρόπο αυτό, θα εξασφαλίσεις τη σταθερή θέση σου στις μηχανές αναζήτησης και θα είσαι λιγότερο επιρρεπής στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο της ταξινομήσεως στις αναζητήσεις και στους αλγορίθμους.

Ένα καλό SEO λοιπόν, σε ενθαρρύνει με την μακροπρόθεσμη επιτυχία που σου παρέχει για το επαγγελματικό σου website.

Μάθε τα Top 7 χαρακτηριστικά SEO που αγνοείς.billionphotos-2610723

3. Διαφοροποίηση

Τι είναι αυτό που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις ανάμεσα σε τόσα άλλα ανταγωνιστικά  websites; Με το να κατασκευάσεις μια ισχυρή, ιδανική και κερδοφόρα ιστοσελίδα για την επιχείρησή σου, θα μπορούσε να θεωρηθεί η αρχή μιας κοπιαστικής και επίπονης μάχης.

Οι τρόποι είναι πολλοί για να κάνεις τη διαφορά. Αν όμως εσύ επιμένεις να αντιγράφεις τους ανταγωνιστές σου, με ίδια δομή, ίδια πλοήγηση, πανομοιότυπη διάταξη περιεχομένου και δεν χρησιμοποιείς έναν προσωπικό επαγγελματικό σχεδιασμό για το Website σου, τότε σίγουρα δεν θα ξεχωρίσεις.

Ρώτησε τον εαυτό σου: Μπορώ να παρέχω μια καλύτερη εμπειρία στους πελάτες μου;

  • Μπορώ να δώσω λύσεις στο πρόβλημά τους καλύτερα από έναν ανταγωνιστή μου;
  • Τα οφέλη που προσφέρω εγώ, είναι περισσότερα;
  • Μπορώ να κάνω ευκολότερη τη διαδικασία παραγγελίας για έναν αγοραστή μέσω του e-shop μου;
  • Μπορώ να προσφέρω το πιο πολύτιμο και ποιοτικό περιεχόμενο που υπάρχει;

Για να βγεις νικητής και να επιβιώσεις λοιπόν, θα πρέπει να έχεις να προσφέρεις κάτι το διαφορετικό ως προς την εμπειρία των πελατών σου και σίγουρα να απαντάς θετικά στις ερωτήσεις παραπάνω. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να σε δουν θεμιτά. Η επιχείρησή σου, θα αποκτήσει ιδιαίτερη αξία.

4. Κερδοφόρες, Επίκαιρες τάσεις

Ορισμένες τοποθετήσεις και τάσεις στον τομέα των επιχειρήσεων, έρχονται και παρέρχονται. Θα σου αποφέρουν κέρδη για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και μόλις το προϊόν ξεπεραστεί ή ξεχαστεί και οι άνθρωποι χάσουν το ενδιαφέρον τους, τότε τα κέρδη θα αρχίσουν να μειώνονται αισθητά.

Το ενδιαφέρον για τα επίκαιρα θέματα, περνά μέσα από έναν φυσικό κύκλο αυξομείωσης. Παρόλα αυτά, μπορούν να σε βοηθήσουν να κερδίσεις. Εφόσον υπάρχει χώρος για επέκταση της νέας τάσης, μπορείς να αρχίσεις να προσθέτεις περισσότερα, νέα προϊόντα και να ενισχύσεις με αυτόν τον τρόπο, τα έσοδα της επιχείρησής σου.

Από το πώς θα συνεχίσει ή αν θα έχει πέραση μια νέα τάση, εξαρτάται από την καθημερινότητα και τα βιώματα των ανθρώπων. Την καλή/κακή οικονομική τους κατάσταση, την επαγγελματική τους ζωή ή με το τι παθιάζονται συγκεκριμένα στη ζωή τους, αυτόν τον καιρό. Το πολιτικό σκηνικό της χώρας, κ.ά..

Μπορούμε να πούμε, πως υπάρχει μια αρένα ανταγωνισμού σε όλο αυτό. Αυτό όμως, δε σημαίνει πως είναι δύσκολο να βρεις ένα προϊόν που θα κάνει κορυφαίες πωλήσεις, κατασκευάζοντας και το κατάλληλο website φυσικά. Να φροντίσεις να κάνεις συχνά μια έρευνα αγοράς, ώστε να μη φτάσει η διαφήμισή του προϊόντος σου  σε σημείο κορεσμού.

5. Εναλλακτική πηγή Εισοδήματος

Αν μπορέσεις να ενσωματώσεις στο site σου διάφορες πηγές εισοδήματος, θα έχεις πραγματικά μεγάλα κέρδη.

Αυτό ίσως να σου φαίνεται απλό, αλλά υπάρχουν μερικές εγγενείς προκλήσεις, όσον αφορά την επεκτασιμότητά σου. Για παράδειγμα, το σημείο που εστιάζεις περισσότερο, μπορεί να εξασθενίσει και αν προσθέσεις ένα προϊόν μόνο και μόνο για να διαπιστώσεις πως μπορεί να υποστηρίξει το αρχικό προϊόν στο ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών σου, το μόνο σίγουρο είναι πως θα χάσεις ένα σημαντικό μέρος του εισοδήματός σου.

Θα πρέπει πάντα να εξετάζεις με ποιον τρόπο μπορείς να αυξήσεις τις ευκαιρίες σου. Μπορείς να επωφεληθείς με πώληση διαφημίσεων στην ιστοσελίδα σου, ειδικά αν έχεις ιδιαίτερα αυξημένη κυκλοφορία στο site σου.

Επίσης, είναι σημαντικό να εξετάσεις και το ενδεχόμενο και να ωφεληθείς από ευκαιρίες, ξεκινώντας τα πάντα από την αρχή. Μπορεί να μην είσαι σε θέση αναβάθμισης της επιχείρησής σου πέρα από ένα συγκεκριμένο οικονομικό πακέτο.

Άρα λοιπόν,

Πολλοί παράγοντες είναι αυτοί, που μπορούν να κάνουν ένα εταιρικό website ιδιαίτερα προσοδοφόρο. Μερικά όμως από τα πιο σημαντικά, είναι η ποιότητα του περιεχομένου του, καλό SEO, η διαφοροποίησή και διάκρισή του από τα υπόλοιπα, μια κερδοφόρα τάση, αλλά και άλλες διάφορες κερδοφόρες πηγές εντός της ιστοσελίδας.

Κάνε τη διαφορά, ενισχύοντας την εικόνα και το κοινό σου σαν επιχείρηση:

 

billionphotos-1095485

πηγή: entrepreneur.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: