Scroll Top

Το Brand Hashtag αυξάνεται κατά 64% ετησίως!

hashtag2

Ένα αξιοσημείωτο και καλά χρονομετρημένο hashtag μπορεί να είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια καλοσχεδιασμένη καμπάνια χωρίς μεγάλη προβολή.

Είναι ίσως αναπάντεχο το γεγονός ότι ένας αυξανόμενος αριθμός brands στρέφεται προς το νόμο περί εμπορικών σημάτων για να εμποδίσει άλλους να χτίσουν την επιτυχία τους.

Υπήρξε παγκόσμια αύξηση κατά 64% στην εμπορική ονομασία των hashtags από το 2016, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών εμπορικών σημάτων CompuMark.

Η πρώτη εφαρμογή στο εμπορικό σήμα ενός hashtag έγινε το 2010. Έκτοτε, έχουν γίνει πάνω από 5.000 αιτήσεις εκ των οποίων οι 2.200 ήταν το 2016.

Ορισμένες από τις πιο αναγνωρισμένες μάρκες παγκοσμίως έχουν πάρει μέρος στην πράξη. Το CompuMark αναδεικνύει τα παραδείγματα Marriot (#lovetravels) και T-Mobile (#getthanked).

Οι ΗΠΑ παραμένει ηγέτιδα στα εμπορικά σήματα του hashtag, με το 33% όλων των αιτήσεων το 2010. Ωστόσο, το ποσοστό αυτό μειώθηκε στο 28% το 2016 από 35% το 2015.

Διαφορετικές σειρές

Η πιο δημοφιλής σειρά εμπορικών σημάτων είναι η κλάση 41 (υπηρεσίες εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας, εκδηλώσεις, αθλητικές εκδηλώσεις και εκπαίδευση), οι οποίες έλαβαν 594 αιτήσεις.

Η κατηγορία 35 (διαφήμιση και διοίκηση, παροχή συμβουλών σε επιχειρήσεις, μάρκετινγκ, διαδικτυακό λιανικό εμπόριο, πρόσληψη) και τάξη 25 (είδη ένδυσης, υποδήματα και καλύμματα κεφαλής) ήταν οι άλλες δημοφιλέστερες κατηγορίες εφαρμογών.

Ο κολομβιανός ραδιοτηλεοπτικός οργανισμός RCN Television S.A έχει τις περισσότερες εφαρμογές, με 50 σχετικά με τον ποδοσφαιρικό προγραμματισμό Grita Gol.

“Παρόλο που οι συνολικοί οργανισμοί καταγράφουν περισσότερα brands από το hashtag από ποτέ, σημειώθηκε επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης στην αμερικανική αγορά, πιθανώς λόγω του χρόνου και της προσπάθειας που χρειάζονται για την επιτυχία”, λέει ο Rob Davey, ανώτερος διευθυντής Global Υπηρεσίες, CompuMark.

“Αλλά αυτό που δείχνει η συνολική αύξηση στις παγκόσμιες εφαρμογές είναι ότι τα σήματα βλέπουν την αξία να περάσουν από τη σωστή διαδικασία brands σε όλους τους τομείς, συμπεριλαμβανομένων των social media, για να βεβαιωθούμε ότι προστατεύονται από ενδεχόμενες παραβιάσεις και περιορίζουν τους σχετικούς κινδύνους”.

Related Posts