Scroll Top

Το δυνατό “εργαλείο” Pinterest

Το Pinterest είναι σαφές ότι μπορεί να μας δώσει εκπληκτικά αποτελέσματα, αλλά σίγουρα θα πρέπει να καταλάβουμε την λογική του.

Το Pinterest, τελικά, είναι τόσο διαφορετικό από τις άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, και με το κοινό που το χρησιμοποιεί με διαφορετικούς τρόπους, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμοστούν προκειμένου να αποκτήσουν αποτελέσματα. Ο καλύτερος τρόπος να το κάνετε αυτό είναι να δημιουργείτε “καρφίτσες” Pin με δυνατότητα κλικ με τις οποίες οι χρήστες είναι ενθουσιασμένοι με αυτό που βλέπουν και στην ουσία πατάνε αποθήκευση για να το κρατήσουν στο ιστορικό τους.

Τι κάνει το Pinterest τόσο διαφορετικό από άλλες πλατφόρμες;

Είναι ιδέα αποταμίευσης, όχι ανταλλαγή ιδεών.

Οι χρήστες έρχονται στο Pinterest είτε για να βρουν προϊόντα, ιδέες ή περιεχόμενο είτε για να το αποθηκεύσουν για μελλοντική χρήση. Συνήθως δεν προσπαθούν να μεταδώσουν ιδέες ή συστάσεις όπως σε άλλες πλατφόρμες. αυτό είναι μόνο για την αποθήκευση περιεχομένου για τη δική του χρήση.

Αυτό σημαίνει ότι οι Pinners χρησιμοποιούν το Pinterest για διάφορους λόγους. ίσως μόνο για συγκεκριμένες κατηγορίες που ενδιαφέρονται ή αναζητούν, όπως μια συνταγή ή ένα συγκεκριμένο προϊόν. Είτε έτσι είτε αλλιώς, αυτό είναι ένα site με βάση τον καταναλωτή, και οι άνθρωποι είναι εδώ και είναι έτοιμοι να ανακαλύψουν νέα πράγματα.

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι το Pinterest έχει ως αποτέλεσμα εξαιρετικές δυνατότητες πώλησης. Και όταν λέμε εξαιρετικές, το εννοούμε. Εξετάστε τα ακόλουθα στοιχεία που παρέχει το Pinterest:

Το 60% των αγορών γίνεται με βάση μιας έρευνας στο Pinterest, σε σύγκριση με το 48% στις μηχανές αναζήτησης και το 35% σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων

Όσο αναφορά την αναζήτηση, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά στις περιγραφές των pins σας. Αυτό θα σας διασφαλίσει ότι εμφανίζεστε σε σχετικές αναζητήσεις, αυξάνοντας την πιθανότητα οι χρήστες να σας δουν.

Το Marketing του Pinterest, όπως και όλοι οι άλλοι τύποι marketing, θα περιλαμβάνει αρκετή δοκιμή και ίσως κάποια λάθη στην αρχή για να δείτε τι θα λειτουργεί για το Brand σας. Η περίοδος αυτή θα είναι πολύ μικρότερη εάν χρησιμοποιήσετε το Pinterest Analytics για να πάρετε μια καλή ιδέα για το τι πραγματικά θα σας βοηθήσει.

Να έχετε στο μυαλό σας πάντα ότι: παράγετε ένα ισχυρό, συναρπαστικό περιεχόμενο που είναι προσαρμοσμένο στην πλατφόρμα και το κοινό σας.

Αναζητήστε νέο κοινό, παρακολουθήστε την απόδοσή, για να δείτε άμεσα αποτελέσματα.

Related Posts