Scroll Top

Το website σου εμπνέει εμπιστοσύνη στους πελάτες;

featured_trustme_website

Παλεύεις σκληρά και καθημερινά για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στο website σου. Πληρώνεις για διαφημίσεις, το βελτιστοποιείς για τις μηχανές αναζήτησης και το SEO και αποδίδει στα social media.

Και έρχεται η στιγμή που ανταμείβεσαι και η κίνηση ολοένα και αυξάνεται στο site σου. Οι άνθρωποι καταφθάνουν! Για να δούμε, τι έχεις να τους προσφέρεις;

Χρειάζεται μια στιγμή για να γίνει ο δισταγμός …αμφιβολία και να χάσεις έναν πελάτη.

Εκείνοι λοιπόν θα σε βρουν! Θα σε εμπιστευτούν όμως;

Τι είναι αυτό που κάνει ένα εταιρικό website πραγματικά κερδοφόρο;

Στον πραγματικό κόσμο, οι άνθρωποι φτιάχνουν τις επιχειρήσεις τους πρόσωπο με πρόσωπο. Συναντούν τον σερβιτόρο, τον πωλητή, τον τεχνικό. Κάνουν μια κρίσιμη κλήση αυθόρμητα, ώστε να ανακαλύψουν αν τους αρέσεις, αν μπορούν να σε εμπιστευτούν και αν τελικά θα δουλέψουν μαζί σου.

Και εσύ ο ίδιος, σίγουρα θα έχεις φύγει από καταστήματα γιατί ένιωσες πίεση, είτε έχεις αποχωρήσει από ολόκληρη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων και δεν έκλεισες μια αγορά. Άρα γιατί να μην αποχωρήσουν οι επισκέπτες από το site σου — τη διαδικτυακή σου επιχείρηση, άνετα και εύκολα αν κάτι δεν τους ικανοποιεί;

Η δικιά σου ιστοσελίδα ψιθυρίζει “Εμπιστεύσου με”  στον υποψήφιο πελάτη σου, ώστε να μην αμφιβάλλει για εσένα; Παρακάτω θα αναλύσουμε τους 3 τύπους επιχειρησιακών ιστοσελίδων:

  • Τοπικής Επιχείρησης: Πρόκειται για μια ιστοσελίδα-επέκταση της πραγματικής σου επιχείρησης, όπου θα έρθεις πρόσωπο με πρόσωπο με τους πελάτες σου (κατάστημα, θέατρο, εμπόριο).
  • Επιχείρησης Παροχής Υπηρεσιών: Μέσω αυτής της ιστοσελίδας υπάρχει αλληλεπίδραση με τον πελάτη, αλλά όχι πάντα στην ίδια πόλη (λογιστής, προπονητής, κατασκευαστής ιστοσελίδων, μεταφραστής).
  • Ηλεκτρονικού Εμπορίου: Εδώ, η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη. Ακόμα και αν οι πελάτες σου είναι ξωτικά και νεράιδες, ποτέ δεν θα το μάθεις!

Επέλεξε ποιο πακέτο δυναμικής ιστοσελίδας σου ταιριάζει καλύτερα.

Όποιο είδος επιχείρησης από τα παραπάνω κι αν λειτουργείς, ρώτησε στον εαυτό σου τις ακόλουθες ερωτήσεις:

1. Είμαι ορατός στους πελάτες μου;

Αν δε μπορούν να σε συναντήσουν κατά πρόσωπο, το επόμενο που μπορούν να κάνουν είναι να σε γνωρίσουν μέσω του site σου. Μια εικόνα του ιδιοκτήτη της επιχείρησης και το όνομά του, βοηθάει σε μεγάλο βαθμό. Ένα απόσπασμα κάτω από τη φωτογραφία, αποδίδει ποιότητα και ένα: “αγαπητοί πελάτες” θα βοηθήσει σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό. Ένα μήνυμαvideo από τον ιδιοκτήτη, είναι πιο εύκολα κατανοητό και απτό. Σχεδόν σε γνώρισαν κιόλας!

Όταν ανακατασκευάσεις το website σου, είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσθέσεις.

Ποιο είδος ιστοσελίδας χρειάζεται ένα πραγματικό, ζωντανό πρόσωπο αρχικά; Μα φυσικά, εκείνη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Όσο πιο άυλη είναι η υπόσταση μιας επιχείρησης, τόσο πιο σημαντικό είναι να “δείξεις” τους ανθρώπους της πίσω από αυτήν.

2. Η επιχείρησή μου είναι ορατή στους πελάτες μου;

Εάν οι πελάτες σου δε μπορούν να φτάσουν μέχρι το ταμείο σου ή τον πάγκο σου, τουλάχιστον ας δουν την πραγματική σου διεύθυνση! Ενισχύει κατά πολύ την εμπιστοσύνη προς την επιχείρησή σου. Τους διαβεβαιώνει πως δεν πρόκειται για κάποιον απατεώνα και ακόμα καλύτερα, το αν δημοσιεύσεις μια εικόνα του τόπου της επιχείρησής σου.

3. Μπορούν οι πελάτες μου να έρθουν σε επαφή μαζί μου;

Επειδή μπορεί να έφτιαξες ένα βίντεο, δε σημαίνει πως υπάρχεις κιόλας, ούτε μπορείς να αποδείξεις την αξιοπιστία σου όταν οι πελάτες χρειάζονται τη βοήθειά σου. Οι άνθρωποι, προτιμούν την άμεση επικοινωνία-chat, όταν χρειάζονται βοήθεια.

Και ποιο είδος ιστοσελίδας χρειάζεται την άμεση επικοινωνία; Σωστά. Εκείνη του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

4. Είμαι πιστοποιημένα αξιόπιστος;

Ένα λογότυπο που εμπνέει εμπιστοσύνη, διαβεβαιώνει τον πελάτη για την αξιοπιστία σου και τον ωθεί να κλείσει δουλειά μαζί σου.

Και ποιο είδος ιστοσελίδας χρειάζεται περισσότερη εμπιστοσύνη στο λογότυπο; Μα φυσικά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου! Γιατί οι άνθρωποι μοιράζονται τα χρήματά τους online. Στην πραγματικότητα, το Norton και το McAfee που θα εμφανίζονται στη σελίδα σου, ενδιαφέρουν μόνο για τους online αγοραστές.

Τι δείχνει για την εταιρεία σου το χρώμα στο λογότυπό της;

5. Με στηρίζει το κοινό μου;

Τα λογότυπα που εμπνέουν εμπιστοσύνη, λένε στους ανθρώπους πως το site σου είναι ασφαλές, άρα ξεκινάς τον διαμοιρασμό στους πελάτες σου.

Όμως το κάνεις σωστά; Άφησε τον πελάτη σου να ανοιχτεί και να σου μιλήσει. Ένα κείμενο ως κριτική για εσένα, είναι καλό. Όμως είναι πραγματικό; Με μια φωτογραφία, είναι ακόμη πιο αληθινή. Ενώ μια κριτική με βίντεο, μιλάει πλέον από μόνη της!

6. Μπορούν να με γνωρίσουν οι πελάτες μου;

Ένα από τα θετικά όταν ψωνίζεις από τοπική επιχείρηση, είναι ότι γνωρίζεις την ίδια την επιχείρηση, αλλά και τους ανθρώπους της. Μπορείς να μάθεις για τις τιμές της και να πάρεις μια ιδέα για το τι αντιπροσωπεύει. Η ιστοσελίδα σου μπορεί να το καταφέρει αυτό; Φυσικά και μπορεί! Είναι εκείνη η κατηγορία “Ποιοι Είμαστε/Η Ιστορία μας” κοκ.

Ξεκινάς λοιπόν την ιστορία της επιχείρησής σου “Μια φορά κι έναν καιρό…” ανάλογη πάντα αφήγηση με την επιχείρηση που την εισάγει.

Η αφήγηση έχει τεράστια δύναμη.

Ο πελάτης, αγοράζει από ανθρώπους που γνωρίζουν και τον κατανοούν.

Διάβασε επίσης, Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει κάθε εταιρικό website.

7. Αναγνωρίζουν οι πελάτες την προσφορά μου;

Προσπάθησε να παρουσιάζεις και να δείχνεις το προϊόν σου κατά τη χρήση του και τις υπηρεσίες σου εν ώρα εργασίας σου. Το ιδανικό είναι οι πελάτες να κλικάρουν διαρκώς σε ένα βίντεο που δείχνει πόσο καλά λειτουργεί το προϊόν σου. Παρουσίαση και κριτική-μαρτυρία, όλα σε ένα πλάνο!

Δε χρειάζεται όμως  να τα κάνεις όλα αυτά για να σε εμπιστευτεί ο πελάτης. Αλλά όσο περισσότερα από αυτά καταφέρεις, τόσο λιγότερες αμφιβολίες θα έχουν για εσένα οι πελάτες σου, ενώ οι πωλήσεις σου θα αυξηθούν κατακόρυφα.

Αφηγήσου την ιστορία σου. Παρουσιάσου όσο το δυνατόν περισσότερο. Κατοχύρωσε την αξιοπιστία τρίτων.

Διάλεξε μια αξιόπιστη εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων για το εταιρικό website σου και μη σπαταλάς τον πολύτιμο χρόνο σου άσκοπα.

Για μια δυναμική εταιρική Ιστοσελίδα, επέλεξε το πακέτο που σε αντιπροσωπεύει εδώ.

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts