Scroll Top

Τραβήξτε την προσοχή του κοινού σας διαδικτυακά και ανέξοδα

Get Your Business Noticed Online

Έχετε μια μικρομεσαία επιχείρηση και δεν διαθέτετε χρόνο και χρήμα για συχνές διαφημίσεις;

Το σημαντικότερο στην περίπτωση αυτή, είναι να έχετε μια άριστη και αξιόλογη παρουσία στο Διαδίκτυο, μέσω της εταιρικής σας ιστοσελίδας, των social media κοκ.

Διαβάστε επίσης: Το Instagram ως εργαλείο Marketing.

Ξεκινήστε με μια αποδοτική στρατηγική και αναβαθμίστε την επιχείρησή σας χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία.

Ποιοι είναι οι 10 Λόγοι για τους οποίους δεν αποδίδουν τα Social Media της επιχείρησής σας.

1. Μη χρησιμοποιείτε τα social media μόνο για να πουλήσετε

Σχεδόν όλες οι διαδικτυακές επιχειρήσεις σήμερα, διατηρούν προφίλ και επαγγελματικές σελίδες σε όλα τα κοινωνικά μέσα όπως Facebook, LinkenIn, Google plus, Twitter κοκ. Το ερώτημα όμως είναι, κάνετε σωστά την παρουσίασή σας;

Social Media: Μερικά tips επιτυχίας!

Όπως όλοι έχουμε έναν φίλο που μιλά συνέχεια για τον εαυτό του και τον αποφεύγουμε και τον βαριόμαστε, το ίδιο συμβαίνει και με τις επιχειρήσεις στα social media που όλη την ημέρα, κάθε μέρα αυτοπαρουσιάζονται και αυτοδιαφημίζονται. Προσπαθήστε να συμπεριλαμβάνετε στα post σας tips, συμβουλές και πολλά άλλα που σχετίζονται με τον κλάδο σας και την κοινότητά σας. Δώστε στον online αναγνώστη πληροφορία, που θα πλήρωνε για να την έχει!

Επίσης, μην το παρακάνετε με αστείες κοινοποιήσεις, γιατί το αποτέλεσμα τελικά θα είναι άκρως αντίθετο από αυτό που επιθυμείτε.

2. Πειραματιστείτε με το Instagram

Είναι γεγονός ότι οι περισσότερες online επιχειρήσεις έχουν προφίλ στο Facebook  και στο Twitter, αποφεύγοντας το Instagram. Μην το αποφεύγετε και αν σας φαίνεται απρόσιτο, προσπαθήστε να το ανακαλύψετε.

Διαβάστε περισσότερα: Instagram Marketing.

Πρόκειται για ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος, αφού περισσότεροι από 300 εκατομμύρια χρήστες, αφιερώνουν σχεδόν 21 λεπτά ημερισίως, στο κοινωνικό αυτό μέσο!

Εάν η επιχείρησή σας είναι B2B σκεφτείτε σοβαρά το Instagram ως βασικό εργαλείο Marketing. Μπορεί να έχετε ανθοπωλείο, ζαχαροπλαστείο, φούρνο, γενικά μια επιχείρηση με φωτογενή προϊόντα, που είναι και το εργαλείο του Instagram. Είναι ένας τρόπος να κάνετε μια συναισθηματική σύνδεση με τους ήδη πελάτες σας, αλλά και τους δυνητικούς.

Παρουσιάστε τον …πολιτισμό της επιχείρησής σας.

3. Επιλέξτε την καταλληλότερη κατάληξη για το domain name σας

Προσπαθήστε να επιλέξετε ένα domain για το website της επιχείρησής σας, που να ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο γίνεται με τον κλάδο σας και τη φιλοσοφία της.

Συσχετισμένα domains με συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, ΔΕΝ αποδίδουν τίποτα περισσότερο στην κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.

Επιλέξτε καταλήξεις όπως .com εάν η επιχείρησή σας μπορεί να επεκταθεί παγκοσμίως ή .gr εάν αφορά αποκλειστικά τον ελλαδικό χώρο, παρέχει ελληνικό προϊόν και υπηρεσίες.

Διαβάστε περισσότερα: Domain Name και πώς να επιλέξετε το κατάλληλο όνομα χώρου για την online επιχείρησή σας.

4. Φτιάξτε τη δική σας εταιρική ιστοσελίδα

Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες εκεί έξω, που σας προσφέρουν μια σελίδα και με τα λιγότερα χρήματα από αυτά που υπολογίζατε εξαρχής. Όμως μετά τι;

Φροντίστε να κάνετε ολοκληρωμένη έρευνα γύρω από την κατασκευή ιστοσελίδας, αλλά να εξασφαλίσετε και την μετέπειτα υποστήριξή της και την εύκολη διαχείρισή της. Βεβαιωθείτε πως είναι μεταφέρσιμη και ανήκει ΣΕ ΕΣΑΣ αποκλειστικά.

Ξεκινήστε σήμερα την Κατασκευή δυναμικής ιστοσελίδαςΕταιρείας και επιλέξτε το κατάλληλο πακέτο Φιλοξενίας και Υποστήριξης που σας ταιριάζει και εκτινάξτε τις πωλήσεις σας στα ύψη με το πιο αξιόλογο SEO στην διαδικτυακή αγορά.

Related Posts