Scroll Top

3 Μυστικά για περιεχόμενο που “μιλά” στο κοινό σου!

billionphotos-120

Όταν μιλάμε για Marketing, είναι πολύ σημαντικό να βγούμε από την νοοτροπία των πωλήσεων.

Προκειμένου να επιτευχθεί ένα ευρύ κοινό και να δημιουργήσετε ένα γνήσιο ενδιαφέρον για οτιδήποτε προωθείς. Φυσικά, το περιεχόμενο θα πρέπει να συναρπάσει τους αναγνώστες και να τους κάνει να θέλουν να επενδύσουν το χρόνο ή τα χρήματά τους σε προϊόντα και υπηρεσίες που έχετε για προώθηση. Αλλά ο τρόπος για να το πετύχεις θα πρέπει να είναι πάντα ενδιαφέρον, διασκεδαστικός, και με τολμηρό περιεχόμενο.

3-startup-ideasΛοιπόν, πώς ακριβώς μπορείς να δημιουργήσεις το περιεχόμενο που να «μιλά» στο κοινό σου;

Να τους κάνει να θέλουν να αγοράσουν χωρίς τα λόγια σου να ακούγονται αδίστακτα και πιεστικά;

Παρακάτω θα βρείς τρεις αποτελεσματικές ιδέεςεργαλεία που μπορείς να ξεκινήσεις την εφαρμογή αμέσως ώστε να παρέχεις στους πελάτες σου την προσοχή που χρειάζονται:

1. Ξεκίνα έναν διάλογο

Η αλήθεια είναι ότι οι αναγνώστες σου δεν ενδιαφέρονται για την ανάγνωση, για το πόσο ωραία είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προωθείς. Θέλουν να αποκτήσουν γνώσεις για την εύρεση λύσεων στα καθημερινά τους προβλήματα και μαθαίνοντας για νέες πληροφορίες και τεχνικές που θα τους βοηθήσουν να κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη. Θα πρέπει να βρείς έναν τρόπο ώστε να ενσωματώσεις τα προϊόντα και τις υπηρεσίες των πελατών σας σε ένα χρήσιμο περιεχόμενο. Έτσι, οι αναγνώστες σου θα μπορεσουν να το εφαρμόσουν στο δικό τους τρόπο ζωής.

Για παράδειγμα, αν  είσαι δημιουργός Content Marketing στην εταιρεία σου, μπορείς να δημιουργήσεις ένα περιεχόμενο που περιστρέφεται γύρω από το αντικείμενο που παρουσιάζει στην αγορά η επιχείρηση .

Η φιλοσοφία είναι, να δημιουργηθεί μια σχέση αξιοπιστίας με τους αναγνώστες. Έτσι, είναι πιο πιθανό τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που σχετίζονται με το περιεχόμενό σου, να έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό.

2. Δημιούργησε μια σχέση αναγνώστη-περιεχομένου

Παρότρυνε τους αναγνώστες που διαβάζουν το άρθρο σου, να υποβάλουν ερωτήσεις στον εαυτού τους, που θα τους βοηθήσουν να βρουν λύσεις στα επαγγελματικά, καθημερινά τους προβλήματά. Μια άλλη μέθοδος είναι να φτιάξουν μια λίστα με τους στόχους τους, τα ενδιαφέροντα και τις φιλοδοξίες,που μπορούν να χρησιμοποιήσουν, ώστε να βελτιώσουν διάφορες πτυχές της ζωής τους.

Αν για παράδειγμα, το περιεχόμενό σου βοηθά τον ιδιοκτήτη ενός σπιτιού να το πουλήσει γρηγορότερα και εύκολα ή αν ενθαρρύνει τους ανθρώπους για να αρχίσουν μια πιο υγιεινή διατροφή. Το θέμα είναι, να παρέχεις ένα αξιόπιστο και δραστικό περιεχόμενο, έτσι ώστε να κρατάς τους αναγνώστες-πελάτες σου σε εγρήγορση, ώστε να επιστρέφουν ξανά στο άρθρο σου, ακόμα και μετά από πολύ καιρό.

Γράφοντας με έναν απλό και οικείο τρόπο, δημιουργείς αυτήν τη σχέση αναγνώστη-περιεχομένου, μέσα από τις λέξεις που θα χρησιμοποιήσεις, ώστε να παρουσιάσουν το προϊόν και τις υπηρεσίες σου, πιο ελκυστικά προς τον αναγνώστη.

Διάβασε επίσης, Τι είναι το Engagement Marketing και πώς “παντρευόμαστε” τους πελάτες μας;

3. Παρουσίασε το Brand Name σου

Μια σημαντική πτυχή δημιουργίας επιτυχούς περιεχομένου marketing, δίνει σε κάθε κομμάτι της επιχείρησή σου, έναν μοναδικό τόνο του brand name, σε κάθε πελάτη σου ξεχωριστά. Είναι μια καλή ιδέα να το πετύχεις, μέσω του εταιρικού website των πελατών σου στο Διαδίκτυο, στην καρτέλα “Σχετικά με εμάς” . Με τον τρόπο αυτό, θα ανακαλύψεις το ύφος και την προσωπικότητα τους, που συνδέεται με την επιχείρησή τους άμεσα. Κάθε κομμάτι του περιεχομένου που δημιουργείς, θα πρέπει να μιλάει για τον πελάτη σου, όσον αφορά την προσωπικότητα, το ύφος, και τις αρχές του.

Εάν ένας πελάτης δεν έχει δημιουργήσει ακόμα το brand name του, καλό θα ήταν να βάλεις τον εαυτό σου στη θέση του και σκεφτείς για το πώς θα ήθελες να το δείς ως πελάτης, το περιεχόμενό σου. Ρίξε μια ματιά στις ανταγωνιστικές ιστοσελίδες, ώστε να πάρεις μια ιδέα που θα σε βοηθήσει να καταλήξεις σε κάτι μοναδικό για τον πελάτη σου!

Μετις παραπάνω συμβουλές, θα είσαι σε θέση να καταπιαστείς με κάτι νέο και μοναδικό που θα ελκύει τους αναγνώστες στο  brand σου, θα τους  αντιπροσωπεύει και θα ταυτίζονται. Με λίγα λόγια, να τους κάνει να θέλουν να επιστρέψουν ξανά, για περισσότερα!

Διάβασε επίσης, Απαραίτητα Tips περιεχομένου, προς Εξυπηρέτηση των πελατών σου

πηγή: entrepreneur.com

Related Posts