Scroll Top

Βελτιστοποίηση του επαγγελματικού Instagram προφίλ σας για άμεση προώθηση

Βελτιστοποίηση του επαγγελματικού Instagram

Ίσως δεν το γνωρίζετε, αλλά το Instagram επεκτείνεται διαρκώς και αποτελεί ένα από τα βασικότερα social media αυτή τη στιγμή παγκοσμίως.

Από το 2013 που ξεκίνησε, κερδίζει ένα με δύο εκατομμύρια χρήστες κάθε χρόνο.

Κάθε μήνα έχει πάνω από 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες με το 59% από αυτούς να είναι ηλικίας κάτω των 30 ετών.

Με λίγα λόγια, δε γίνεται να αγνοήσετε την πρώτη πλατφόρμα κοινής χρήσης εικόνων για την social media στρατηγική του brand σας. Και μια σωστή social media στρατηγική περιλαμβάνει βελτιστοποίηση του επαγγελματικού Instagram προφίλ αλλά και του περιεχομένου σας, ώστε η Google να μπορεί να εντοπίσει το brand σας. Αν η Google δεν μπορεί να σας εντοπίσει, θα είστε αόρατοι εκεί έξω στο διαδίκτυο.

Παρακάτω θα σας περιγράψουμε κάποιους τρόπους βελτιστοποίησης του επαγγελματικού Instagram προφίλ σας, για άμεση προώθηση στις αναζητήσεις:

Συμπληρώστε/Δημιουργήστε το επαγγελματικό Instagram προφίλ σας

Το προφίλ σας είναι η καρδιά του Instagram marketing για ένα brand. Πρέπει να το χρησιμοποιήσετε με τέτοιο τρόπο ώστε να διακρίνεται την επιχείρησή σας από την αρχή. Ελέγξτε αν μπορείτε να ενημερώσετε/συμπληρώσετε αποτελεσματικά το προφίλ που έχετε ήδη ή αν πρέπει να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο για να πετύχετε τους στόχους σας.

Βελτιστοποιώντας το Όνομα και το Username (όνομα χρήστη) της επιχείρησής σας

Τα προφίλ στο Instagram έχουν Όνομα και Username. Το Username είναι σε μια μορφή “@mycompany” και εξυπηρετεί να αναγνωριστείτε όταν σχολιάζετε, κάνετε like ή δημοσιεύετε κάτι.

Το Όνομα είναι αυτό που εμφανίζεται στο βιογραφικό σημείωμα του brand σας. Συντάσσεται με κεφαλαία γράμματα, σύμβολα και απλή μορφοποίηση, ενώ μπορείτε να κάνετε αλλαγές όποτε θελήσετε.

Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτές τις δυνατότητες, δοκιμάστε τα εξής:

  • Προσπαθήστε να αποκτήσετε ως username το όνομα της επιχείρησή σας, εάν είναι διαθέσιμο. Αν δεν είναι διαθέσιμο, μερικές άλλες στρατηγικές σύνταξης μπορεί να είναι “@my.company” με τελεία ανάμεσα στις λέξεις ή “@my_company” με κάτω παύλες ή βάζοντας δίπλα τον γεωγραφικό προσδιορισμό, για παράδειγμα “@mycompany_greece” εάν η επιχείρησή σας δραστηριοποιείται στην Ελλάδα.
  • Συμπεριλάβετε σχετικές λέξειςκλειδιά στο όνομα του βιογραφικού σας, όπως τα προϊόντα ή/και τις υπηρεσίες που πουλάτε.
  • Προσθέστε λέξειςκλειδιά που προσελκύουν την επαγγελματική σας θέση όπως “γλυκό”, “απολαύστε” και “σοκολάτες” για μια επιχείρηση ζαχαροπλαστικής.
  • Συμπεριλάβετε την τοποθεσία σας, ειδικά αν στοχεύετε στην προσοχή της τοπικής αγοράς σας.
  • Τέλος, το username θα πρέπει να είναι σχετικά απλό, αλλά το όνομα του προφίλ σας θα πρέπει να βοηθά τους χρήστες να καταλάβουν τι είστε, όπως My Company – μια σύντομη περιγραφή της επιχείρησης.

Διαβάστε επίσης: 4 Τρόποι χρήσης του Instagram για επιχειρηματική ανάπτυξη.

Προσθέστε έναν υπερσύνδεσμο (link)

Συμπεριλάβετε έναν υπερσύνδεσμο στο προφίλ σας στο Instagram προς την αρχική σελίδα της επιχείρησής σας ή το blog σας – οπουδήποτε εσείς πιστεύετε ότι θα επωφεληθείτε περισσότερο από την ανακατεύθυνση των πελατών σας σε αυτές τις σελίδες. Μην χρησιμοποιήσετε έναν σύνδεσμο που αποτελείται από μια τυχαία σειρά γραμμάτων, αριθμών και συμβόλων. Ενισχύστε την ταυτότητα του brand σας επιλέγοντας κάτι εύκολα αναγνωρίσιμο από τους χρήστες, όπως “mycompany.com/profil/” ώστε να είναι ελκυστικό.

Συμπεριλάβετε τουλάχιστον ένα CTA button

Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε ένα CTA (call to action) στο βιογραφικό σας για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να κάνουν κλικ! Θα διαπιστώσετε ότι ανταποκρίνονται αξιοσημείωτα. Περίπου τα 2/3 θα κλικάρουν σε ένα CTA.

Βεβαιωθείτε ενημερώνεται το CTA σας και τη σελίδα που θέλετε να βλέπουν οι χρήστες σας κάθε φορά που τρέχετε μια καμπάνια ή θέλετε να προωθήσετε οτιδήποτε.

Συστηθείτε στο κοινό σας

Έχετε στη διάθεσή σας 150 χαρακτήρες για να ενημερώσετε τους χρήστες για το τι είστε και τι κάνετε, στο σύντομο βιογραφικό σας σημείωμα του Instagram, ώστε να τους …πείσετε! Διασπάστε τις πληροφορίες σας σε ευανάγνωστες γραμμές και ειδικές περιγραφές, όπως για παράδειγμα: “Γάμοι”, “Βαφτίσεις”, “Προσκλητήρια”, “Διακόσμηση” και ό, τι άλλο σας αντιπροσωπεύει σαν επιχείρηση.

Σύντομες γραμμές και γρήγορες σκέψεις/περιγραφές. Είναι απαραίτητο σήμερα στα social media. Έχετε μόνο 8 δευτερόλεπτα για να τραβήξετε την προσοχή ενός μέσου χρήστη. Τι είναι αυτό που θέλετε να προωθήσετε περισσότερο κατά τη διάρκεια των πολύτιμων αυτών δευτερολέπτων;

Χρησιμοποιήστε ένα Hashtag (#)

Η χρήση ενός προσεκτικά επιλεγμένου hashtag που να σας αντιπροσωπεύει, θα ενθαρρύνει τους fan σας να μοιράζονται και να κοινοποιούν το περιεχόμενό σας κάτι που θα αυξήσει αρκετά την προβολή σας. Μη χρησιμοποιήσετε κάτι γενικό γιατί περιεχόμενό σας θα χαθεί. Διαλέξτε κάτι μοναδικό, όπως για παράδειγμα “#to_proion_sasGreece“, το οποίο οι fan σας μπορούν εύκολα να χρησιμοποιήσουν και να ακολουθήσουν.

Διαβάστε επίσης: Η τέχνη του #hashtag.

Εστιάστε σε ένα Ποιοτικό Περιεχόμενο

Τώρα που έχετε πλέον βελτιστοποιήσει το επαγγελματικό προφίλ σας στο Instagram, θα πρέπει να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες με τα post σας. Λόγω του τρόπου που λειτουργούν οι αλγόριθμοι του Instagram, η αλληλεπίδραση που θα πάρετε από τους fan σας έχει να κάνει αποκλειστικά με το πόσο ορατός γίνεστε και παραμένετε!

Για να διατηρήσετε το brand σας στην κορυφή, πρέπει να κάνετε τα εξής:

  • Πάντα να επιλέγετε την ποιότητα σε σχέση με την ποσότητα. Το Instagram είναι ένα πλούσιο οπτικά κοινωνικό μέσο, οπότε το καλύτερο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι κορυφαίες-ποιοτικές φωτογραφίες και ιδιαίτερα γραφικά στις δημοσιεύσεις σας.
  • Σκεφτείτε ποια είναι η προσωπικότητα του brand σας και εισαγάγετε λίγο από αυτήν σε κάθε δημοσίευση. Στοχεύστε στο να γίνει το brand σας μια “ζωντανή εικόνα” στο μυαλό των fan σας! Όσο περισσότερο προσωποποιείτε ένα brand, τόσο πιο πολύ ευαισθητοποιείτε τους χρήστες που σας ακολουθούν.
  • Ενεργοποιήστε τον εντοπισμό της γεωγραφικής θέσης σας και αυξήστε το τοπικό ενδιαφέρον. Ενημερώσετε τους fan σας για το πού μπορούν να βρουν τα προϊόντα που παρουσιάζετε στο προφίλ σας.
  • Επιλεγμένα προϊόντα. Διοργανώστε διαγωνισμούς, προωθήσεις και Instagram stories που σας βοηθήσουν να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των καταναλωτών σας αμείωτο ώστε να επιστρέφουν στο προφίλ σας για ακόμη περισσότερα!

Πρέπει να ασχοληθείτε με το Instagram και να κοινωνικοποιηθείτε. Φροντίστε να δημοσιεύετε τακτικά, να κλικάρετε σε δημοσιεύσεις και συνδέσμους άλλων ανθρώπων, να σχολιάζετε αλλά και να μοιράζεστε ό, τι θεωρείτε κατάλληλο και σχετικό και αφορά τις δημοσιεύσεις σας. Σκεφτείτε την κάθε σας ενέργεια στο Instagram ως μια επένδυση στα κοινωνικά μέσα που θα σας επιστραφεί μακροπρόθεσμα. Χρειάζεται υπομονή και αρκετή προσπάθεια, αλλά η ανταμοιβή σας αξίζει τον κόπο.

πηγή: www.boostability.com

Related Posts