Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Τρόποι για να αυξήσετε αποδεδειγμένα την κίνηση στο website σας (Μέρος Β’)

Στο πρώτο μέρος Τρόποι για να αυξήσετε αποδεδειγμένα την κίνηση στο website σας (Μέρος Α’), αναλύσαμε μερικά βασικά στοιχεία που πρέπει να συμπεριλαμβάνουν τα άρθρα σας που δημοσιεύετε στο website ή το blog σας. Αρχικά, γνωρίστε το κοινόστόχο σας για να μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε το πολυπόθητο engagement και είδαμε με ποιο εργαλείο θα το καταφέρουμε. Έπειτα δημιουργούμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία για τον χρήστη που επισκέπτεται τη σελίδα μας και ένα περιεχόμενο ιδανικό προς κοινοποίηση. Σημαντικότερο κομμάτι, είναι να φτιάξουμε σπουδαίους τίτλους και θα το καταφέρετε με βάση κάποια στοιχεία-μελέτες που δείχνουν αποδεδειγμένα το πώς μπορούν να επηρεάσουν έναν απλό διαδικτυακό αναγνώστη.

Συνεχίζοντας λοιπόν, σας παρουσιάζουμε μερικούς ακόμα τρόπους για να αυξήσετε αποδεδειγμένα την κίνηση στο website σας:

1. Η Εισαγωγή στα άρθρα σας

Ελάχιστοι είναι εκείνοι που θα παραμείνουν σε ένα άρθρο εξαιτίας ενός τίτλου, περίπου ένα 20%. Για το λόγο αυτό, πρέπει να φτιάχνετε μια δελεαστική εισαγωγή στο post σας και κάθε λέξη να προκαλεί τον αναγνώστη να διαβάσει περισσότερα.

Όσα ξεκινάτε να γράφετε στην εισαγωγή του άρθρου σας, πρέπει να πείσουν τον ενδιαφερόμενο αναγνώστη, πως αξίζουν τον πολύτιμο χρόνο που θα αφιερώσει διαβάζοντάς το. Υπάρχουν διάφορες μέθοδοι που μπορείτε να εφαρμόσετε:

  • Ξεκινήστε αναφέροντας ένα συναρπαστικό γεγονός που συμβαίνει ΤΩΡΑ στην αγορά και αφορά τον κλάδο σας.
  • Αναφερθείτε στο τέλος του άρθρου σας, κάνοντας έτσι τους αναγνώστες να αναρωτηθούν το ΓΙΑΤΙ και να μπουν στη διαδικασία να ξεκινήσουν άμεσα την ανάγνωση.
  • Χρησιμοποιείστε ένα σύντομο απόφθεγμα, ανέκδοτο, οτιδήποτε πιστεύετε πως θα κάνει τη ΔΙΑΦΟΡΑ από τα συνηθισμένα και θα προκαλέσει περιέργεια.
  • Ξεκινήστε με μια δελεαστική ΕΡΩΤΗΣΗ που θα έχει μια ακόμα πιο δελεαστική απάντηση, η οποία θα περιέχεται στο post σας.
  • ΕΥΓΕΝΙΚΗ προσέγγιση.

 2. Εμβαθύνετε περισσότερο

Το περιεχόμενό σας αρχικά, οφείλει να ενημερώνει τους αναγνώστες του:

  • Απαντώντας τις ερωτήσεις τους και
  • επιλύοντας τα προβλήματά τους,

αλλά πιθανότατα να δίνουν περισσότερο σημασία στα γραφικά της σελίδας σας. Εξετάστε τα παρακάτω στοιχεία:

  • Ένα 90% των πληροφοριών που επεξεργάζεται ο ανθρώπινος εγκέφαλος, είναι οπτικό περιεχόμενο.
  • 40% των αναγνωστών, ανταποκρίνεται καλύτερα σε ένα οπτικό περιεχόμενο, παρά σε ένα λεκτικό.

Ένα οπτικό περιεχόμενο, μπορεί να έχει πολλές μορφές:

  • ανάλογα με τη μορφή του website σας και την αισθητική του.
  • Μια αρχική εικόνα που να περιέχει τον τίτλο.
  • Σχετικές εικόνες, που αντιπροσωπεύουν το περιεχόμενό σας.
  • Στατιστικά στοιχεία και μελέτες, με γραφήματα και γραφικές παραστάσεις, βοηθούν τον αναγνώστη να κατανοήσει καλύτερα και ευκολότερα περίπλοκες πληροφορίες.
  • Σχετικά videos που προσφέρουν διασκέδαση και γνώση (κρατούν τον επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας, 100% περισσότερο χρόνο)

3. Η συχνότητα των δημοσιεύσεων

Μην αργήσετε πολύ να ενημερώσετε το website σας, γιατί το πιστό κοινό σας μπορεί να βαρεθεί να περιμένει νέα σας. Αν πάλι δημοσιεύετε πάρα πολύ συχνά, τα post σας δεν θα βρίσκουν ανταπόκριση, γιατί το κοινό σας δεν έχει χρόνο να λαμβάνει τόση πληροφορία μέσα σε ένα μικρό χρονικό διάστημα. Ανακαλύψτε τη δική σας «χρυσή τομή» και καθιερώστε την.

Χρήσιμες συμβουλές:

  • «Κλείστε ραντεβού» με τους αναγνώστες σας.
  • Διατηρήστε έναν ικανοποιητικό ρυθμό δημοσιεύσεων.
  • Χρησιμοποιήστε τα στοιχεία ανάλυσης του website σας, όσο περισσότερο μπορείτε. Για παράδειγμα:

Συνήθως οι online αγοραστές πηγαίνουν κάπου που τους ικανοποιεί και αναζητούν πληροφορίες. Είναι λοιπόν πιο εύκολο να τους συναντήσετε εκεί στα …στέκια τους, αντί να προσπαθείτε να τους μεταφέρετε στο website σας την ώρα που θέλετε εσείς.

Δείτε 2 μοντέλα που κυριαρχούν στο σύμπαν των online αγοραστών (the Ptolemiac – Πτολεμαϊκού & the Galilean – Γαλιλαίου):

  • The Ptolemiac. Το website σας, είναι το κέντρο του σύμπαντος των online αγοραστών. Με λίγα λόγια,

ptolemaic-model

Επεξεργάζεστε και δημιουργείτε την ιστοσελίδα σας σαν να είναι το κέντρο του σύμπαντος της online αγοράς και τοποθετείτε όλο σας το περιεχόμενο εκεί, ξεκινώντας τη διαδικασία προσέλκυσης πελατών και αναγνωστών.

  • The Galilean. Το κέντρο του σύμπαντος της διαδικτυακής αγοράς, είναι η αναζήτηση. Πρόκειται για τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζετε την ιστοσελίδα σας εκεί έξω και οι πελάτες σας αργά ή γρήγορα, θα έρθουν να σας βρουν.

galilean-model

Φυσικά, το μοντέλο Galilean αντικατοπτρίζει καλύτερα τις αληθινές συμπεριφορές των αναγνωστών.

Όπως φαίνεται, οι online αγοραστές δεν έρχονται πρώτα στο website σας για τις πληροφορίες που χρειάζονται, αλλά ξεκινούν μια αναζήτηση μέσω κοινωνικών μέσων ή διάφορα website ηλεκτρονικού εμπορίου. Τι περιεχόμενο θα ανακαλύψουν εκεί; Θα εμφανιστεί η δική σας ιστοσελίδα;

Θέλετε η ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται στην πρώτη σελίδα σε συγκεκριμένες αναζητήσεις και λέξεις-κλειδιά; Δείτε αποτελέσματα SEO.

4. «Χτίστε» την παρουσία σας στο Διαδίκτυο

Η Προώθηση του ονόματος της επιχείρησής σας και του brand σας είναι εξίσου σημαντική με την προώθηση του περιεχομένου. Όσο μεγαλύτερη αξία φέρει το όνομά σας, τόση είναι και η αξία του περιεχομένου σας. Οι αναγνώστες προτιμούν να διαβάζουν πληροφορίες από άτομα που γνωρίζουν καλά και εμπιστεύονται.

Για να «χτίσετε» την online παρουσία σας, διαβάστε μερικά χρήσιμα tips παρακάτω:

  • Συχνή συμμετοχή στα social media της επιλογής σας.
  • Προσπαθήστε να προσελκύσετε στοχευμένο κοινό στα κοινωνικά μέσα.
  • Ακολουθήστε και αλληλεπιδράστε με τους ηγέτες του κλάδου σας.

5. Προωθήστε το περιεχόμενό σας

Ο ανταγωνισμός για την προβολή του περιεχομένου, είναι τεράστιος στο Διαδίκτυο. Προωθήστε το δικό σας περιεχόμενο. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να το καταφέρετε, αλλά η προσέγγιση διαφέρει ανάλογα με το είδος της ιστοσελίδας και το brand.

Ένα εξαιρετικό περιεχόμενο με αδύναμο Content Marketing, είναι άχρηστο.

Διαβάστε επίσης: Τι είναι το Content Marketing ή Marketing Περιεχομένου;

6. Κάντε το περιεχόμενό σας ξεχωριστό

Εκείνο που θα σας διακρίνει από τους υπόλοιπους, είναι η δική σας υπογραφή στα άρθρα σας και το στοιχείο της προσωπικότητάς σας. Απαιτεί προσεκτική και ερευνητική προσέγγιση από την πλευρά σας. Αυτό που θα παραλάβετε από το κοινό σας, θα σας ανταμείψει μακροπρόθεσμα.

Αφιερώστε λίγο παραπάνω από τον χρόνο σας καθημερινά στην παραγωγή αξιόλογου περιεχομένου, το οποίο θα εκτιμήσουν οι αναγνώστες σας. Προσπαθήστε όχι μόνο να διατηρήσετε το ήδη υπάρχον κοινό σας, αλλά να προσελκύσετε νέο.

2 σε 1: Content Marketing και SEO

content-marketing-seo

πηγή: www.searchenginejournal.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: