Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Τρόποι για να αυξήσετε αποδεδειγμένα την κίνηση στο website σας (Μέρος Α’)

Το να κατασκευάσετε ένα συναρπαστικό website, είναι πραγματική πρόκληση. Έχετε να αντιμετωπίσετε δισεκατομμύρια χρήστες καθημερινά που κοινοποιούν έναν τεράστιο όγκο πληροφορίας, καθώς και μικρές απώλειες προσοχής των διαδικτυακών χρηστών. Πολλές φορές, το να δημιουργήσετε κάτι και να το κοινοποιήσετε, προκαλώντας τους αναγνώστες να το διαβάσουν και να θέλουν ακόμη περισσότερο, μοιάζει με ουτοπία. Όμως υπάρχουν τρόποι για να ξεχωρίσετε και να βγείτε λίγο πιο ψηλά κάθε φορά.

Παρακάτω, θα βρείτε αυτούς τους τρόπους προσέλκυσης επισκεπτών στον ιστότοπό σας με αποδεδειγμένη επιτυχία, ενώ παράλληλα θα οικοδομήσετε μια γερή βάση εμπιστοσύνης με το κοινό σας.

1. Γνωρίστε σε ποιον απευθύνεστε και πώς μπορείτε να τον βοηθήσετε

Γνωρίζοντας το κοινόστόχο σας, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε το πολυπόθητο engagement για το website ή το blog σας, το οποίο θα πρέπει να εξυπηρετεί έναν σκοπό για τους αναγνώστες σας και να παρέχει χρήσιμη πληροφορία που θα τους βοηθήσει, θα κάνει την καθημερινότητά τους ευκολότερη και θα τους λύσει προβλήματα.

Ένας τρόπος για να ανακαλύψετε τις προτιμήσεις του κοινού σας, είναι μέσω μιας πλατφόρμας ανάλυσης στατιστικών, όπως το Google Analytics. Έτσι, μέσα από μια τέτοια πλατφόρμα, μπορείτε να ανακαλύψετε:

  • τις αξίες τους,
  • το πού εργάζονται,
  • ποιοι είναι,
  • ποια είναι τα συμφέροντά τους,
  • πολλές δημογραφικές πληροφορίες, κλπ.

Ενώ γνωρίζοντας αυτά τα στοιχεία, μπορείτε να γράφετε και να συμπεριφέρεστε στο website σας, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Προσπαθήστε να αναλύσετε τις ανάγκες τους και το είδος της πρόσβασης (π.χ. από κινητό android κοκ).

2. Δημιουργήστε την καλύτερη Εμπειρία χρήστη

Το κοινό σας θα καταπιαστεί με το περιεχόμενό άμεσα, εάν πρόκειται πραγματικά για ένα χρήσιμο και αξιόλογο περιεχόμενο. Βασική προϋπόθεση για να γίνει αυτό, είναι να προσφέρετε και μια άριστη εμπειρία χρήστη.

Το 88% των online αναγνωστών, δεν επιστρέφουν ξανά σε ένα website μετά από μια κακή εμπειρία και τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

  • Όταν χρειάζεται να κάνουν ασταμάτητα scroll-down.
  • Όταν το περιεχόμενο δεν είναι σχετικό με αυτό που αναζητούν.

Μια σπουδαία εμπειρία χρήστη, θεωρείται εκείνη που ο online χρήστης θα παραμείνει στο website σας και θα επιστρέψει ξανά και ξανά για να βρει χρήσιμη πληροφορία.

Συμβουλές για την ενίσχυση της εμπειρίας χρήστη στη σελίδα σας:

  • Αντικαταστήστε τις διαφημίσεις εκείνες που δεν αποδίδουν στην αύξηση της επισκεψιμότητας στο website σας ή δεν αποφέρουν κέρδος, με άλλες περισσότερο στοχευμένες διαφημίσεις.
  • Κάντε την σελίδα σας αισθητικά ευχάριστη (π.χ. χρησιμοποιήστε καλύτερα γραφικά).
  • Προσπαθήστε να μεταδώσετε στον χρήστη τον σκοπό του site σας.

3. Φτιάξτε περιεχόμενο ιδανικό για κοινοποιήσεις

Ένα σπουδαίο περιεχόμενο αποτελεί την καρδιά και την ψυχή του site σας. Τι καθορίζει όμως την ποιότητα αυτού του περιεχομένου;

Θα πρέπει να προσφέρετε εκείνη τη μοναδική εκδοχή λύσης του προβλήματος του αναγνώστη, ενώ ο στόχος σας θα πρέπει να γίνει η αρχή για το θέμα σας.

Δείτε ορισμένα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο τρόπος γραφής του περιεχομένου σας:

  • Γράψτε κάτι μοναδικό.
  • Δώστε στο περιεχόμενό σας, δράση. Αυτός δηλαδή που θα το διαβάσει, να κινητοποιηθεί άμεσα (να κλικάρει, να το αποθηκεύσει στα αγαπημένα του, κοκ)
  • Προσφέρετε τις καλύτερες απαντήσεις στις ερωτήσεις.
  • Να είστε ακριβείς σε πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία.
  • Αφηγηθείτε όμορφες και αληθινές ιστορίες, παρακινώντας τους αναγνώστες σας να αφήσουν τα σχόλιά τους.
  • Να είστε συνοπτικοί.
  • Φροντίστε να ενημερώνετε το περιεχόμενό σας τακτικά.

Διαβάστε περισσότερα για το Content Marketing.

4. Φτιάξτε σπουδαίους τίτλους

Μην υποτιμάτε τη δύναμη των τίτλων, καθώς αυτοί απογειώνουν ή «ρίχνουν» ένα site. Εξετάστε ποιοι είναι εκείνοι οι τίτλοι που θα προσελκύσουν το κοινό. Με τον τεράστιο όγκο πληροφορίας που κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή στο Διαδίκτυο, ο ανταγωνισμός για να τραβήξετε την προσοχή των online χρηστών, είναι τεράστιος.

Μελέτες δείχνουν, 2 βασικά γεγονότα που αφορούν τους τίτλους:

  • Ένα 80% των αναγνωστών δεν θα περάσουν, από τον τίτλο σας και μόνο, στο περιεχόμενο.
  • Η κίνηση στο website σας, μπορεί να κυμανθεί μέχρι και 500% σύμφωνα με τους τίτλους που θα χρησιμοποιήσετε.

Για όλα τα παραπάνω λοιπόν, αξιοποιήστε όσο καλύτερα μπορείτε τους τίτλους σας, χρησιμοποιώντας κάποιες ιδιαίτερες τεχνικές.

Πρέπει επίσης να διασφαλίσετε ότι προσφέρετε στο περιεχόμενό σας ακριβώς όλα όσα υπόσχεστε στον τίτλο σας εξ’ αρχής. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να πληροί βασικά δεδομένα, όπως:

  • να είναι μοναδικός,
  • έξτρα κατατοπιστικός και
  • να είναι πάνω από όλα, χρήσιμος.

Δείτε παρακάτω μερικά ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία:

 

1. Συνολικές προτιμήσεις μορφής του τίτλου:

Ένας τίτλος «με αριθμό» φαίνεται να επηρεάζει περισσότερο τους αναγνώστες. Με ένα πλήρες 15% ξεπερνάει τους τίτλους που προσδίδουν στον αναγνώστη απλά την αντιμετώπιση στο πρόβλημα του

Δείτε αναλυτικά:

overall-headline-prefferences
Προτιμήσεις μορφής τίτλου

2. Προτιμήσεις μορφής τίτλου ανά φύλο:

Φαίνεται οι γυναίκες, να προτιμούν περισσότερο τους τίτλους «με αριθμό» από ότι οι άνδρες:

headline-prefferences-by-gender
Προτιμήσεις μορφής τίτλου ανά φύλλο

3. Προτιμήσεις χρήσης του υπερθετικού βαθμού στον τίτλο:

Πόσο αρέσει στους αναγνώστες τελικά να βλέπουν έναν τίτλο που να …υπερβάλλει;

Από το 0 έως το 4 ως βαθμούς μέτρησης του υπερθετικού στοιχείου-λέξης στον τίτλο, επέλεξαν τον αγαπημένο τους:

headline-superlative-preferences
Προτιμήσεις χρήσης υπερθετικού βαθμού στον τίτλο
  • Οι 27 τρόποι να εκπαιδεύσεις έναν σκύλο: 0
  • Οι 27 καλύτεροι τρόποι να εκπαιδεύσεις έναν σκύλο: +1
  • Οι 27 καλύτεροι τρόποι που υπάρχουν για να εκπαιδεύσεις έναν σκύλο: +2
  • Οι 27 καλύτεροι τρόποι που υπάρχουν για να εκπαιδεύσεις τον τέλειο σκύλο: +3
  • Οι 27 καλύτεροι & εξυπνότεροι τρόποι που υπάρχουν για να εκπαιδεύσεις τον τέλειο σκύλο:+4

4. Προτιμήσεις κεφαλαιοποίησης του τίτλου:

Οι 4 μορφές κεφαλαιοποίησης ενός τίτλου με ένα παράδειγμα:

  • 5 στοιχεία-κλειδιά που κάθε επιτυχημένο εταιρικό website πρέπει να διαθέτει (πεζά)
  • 5 ΣΤΟΙΧΕΙΑ-ΚΛΕΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ WEBSITE ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΘΕΤΕΙ (κεφαλαία)
  • 5 Στοιχεία-Κλειδιά που κάθε Επιτυχημένο Website πρέπει να Διαθέτει (πρόταση-φράση)
  • Καμία προτίμηση
headline-capitalization-preferences
Προτιμήσεις κεφαλαιοποίησης τίτλου

5. Προτιμήσεις & Σαφήνεια του τίτλου:

Προσπαθήστε να γράφετε τίτλους που δεν αφήνουν καμία αμφιβολία και δεν δημιουργούν ασάφεια στον αναγνώστη.

Φαίνεται πως  ένας τίτλος όπως «Ποιοι είναι οι τρόποι για να πίνεις το τσάι σου πιο ευχάριστα;» αφήνει μια ασάφεια στον αναγνώστη, με αποτέλεσμα να μην επιλέξει να διαβάσει το σχετικό περιεχόμενο.

Δείτε πιο αναλυτικά, πόση σαφήνεια υπάρχει & τις αντίστοιχες προτιμήσεις του αναγνώστη, ανάλογα με τους παρακάτω τύπους των τίτλων που χρησιμοποιείτε:

headline-preferences-and-clarity
Προτιμήσεις & Σαφήνεια του τίτλου

3 βασικές συμβουλές για τους τίτλους σας:

 1. Μην ξεχάσετε να φτιάξετε ένα προσεγμένο και ιδιαίτερο τίτλο για το άρθρο σας (θυμηθείτε πως ένα 80% των αναγνωστών, δεν επιλέγει να διαβάσει το περιεχόμενο εξαιτίας του τίτλου). Μεγάλο ποσοστό, έτσι;

 2. Να είστε όσο πιο σαφής μπορείτε σχετικά με το περιεχόμενό σας.

 3. Φτιάξτε τίτλους κατάλληλους προς ευρετηρίαση στις μηχανές αναζήτησης.

Σας έχουμε και εργαλείο εύρεσης κατάλληλων λέξεων κλειδιών. Αν …κολλήσατε, ρίξτε μια ματιά: Keyword Explorer.

Ακόμα περισσότεροι τρόποι προσέλκυσης αναγνωστών για το site σας, στο Β‘ μέρος! Ελπίζουμε να σας βοηθήσαμε αρκετά, μείνετε συντονισμένοι!

πηγές: www.searchenginejournal.commoz.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: