30
Ιούλ

Web Marketing για Τουριστικές Επιχειρήσεις

Πάρα πολλοί επαγγελματίες στον κλάδο του τουρισμού, με ρωτάνε το εξής:

Έχω μια ξενοδοχειακή μονάδα, δωμάτια ή άλλο κατάλυμα, camping, εστιατόριο ή ταβέρνα σε τουριστική περιοχή, κ.ά. Πώς μπορώ να αξιοποιήσω το internet για να αναπτύξω την επιχείρησή μου;

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά!

Σας προτείνω λοιπόν κάποια απαραίτητα εργαλεία, τα οποία συνδυαστικά, μπορούν να αποφέρουν πολύ καλά αποτελέσματα!

Βασική προϋπόθεση όμως, είναι να βάλετε κάποιον στόχο, να ξέρετε τι θέλετε, ώστε αργότερα με τον συνεργάτη σας και για την ανάπτυξή σας στο internet, να δημιουργήσετε μια στρατηγική.

Καλό είναι η στρατηγική σας, να περιλαμβάνει τουλάχιστον  ένα δυναμικό website, τα social media και webmarketing.

Για παράδειγμα, η αύξηση των κρατήσεων σας σε Χ ποσοστό ή δημιουργία θετικών σχολίων (buzz) για την επιχείρησή σας ή/και διαφήμιση – αναγνώριση του ονόματός σας (brand awareness) κ.ά. Αυτό που είναι πολύ σημαντικό, και θα το πω όσο πιο απλά γίνεται, είναι να δημιουργήσετε μια ομάδα από διαφορετικές πηγές, που θα διοχετεύουν κόσμο προς τα εργαλεία – μέσα, που θα έχετε δημιουργήσει όπως το σύστημα online booking, το website, το facebook Fan page, κ.λ.π.

Είναι βασικό να έχετε ένα επαγγελματικό, ελκυστικό και εύχρηστο website. Κατά προτίμηση με responsive design, για άρτια εμφάνιση και λειτουργικότητα στα κινητά και tablet των οποίων η χρήση για το internet αυξάνεται απίστευτα. Φροντίστε να παρέχετε πλήρη πληροφόρηση για τον επισκέπτη και δυνητικό πελάτη σας που αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες σας, την περιοχή κ.ά. Επίσης, προσέξτε πολύ τις φωτογραφίες σας να είναι όμορφες, ποιοτικές, καλής ανάλυσης και αρκετές. Τέλος, πολύ σημαντικό είναι να συμπεριλάβετε ένα απλό και χρηστικό σύστημα booking, για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να κάνουν την κράτησή τους online.

Η πρώτη στάση της πλειοψηφίας του κόσμου σήμερα που θέλει να ταξιδέψει, είναι οι μηχανές αναζήτησης (search engines) και το πιο πιθανό στη Google (μιας και έχει τα πρωτεία)!

Δείτε εδώ ένα σχετικό video.

Δημιουργώντας μια optimized και στοχευμένη καμπάνια Google adwords, θα βρεθείτε μπροστά στα μάτια ανθρώπων που είναι ζεστοί και ψάχνουν για τις υπηρεσίες σας. Σε μια Google adwords καμπάνια, έχετε τη δυνατότητα να κάνετε έξυπνη στόχευση του κοινού σας, γιατί σας παρέχει πολλές επιλογές με διαφορετική βαρύτητα:

  • λέξεις-κλειδιά αναζήτησης,
  • γεωγραφική στόχευση – τοπική,
  • τύπο ξενοδοχείου,
  • κοινό και άλλα πολλά, που μπορείτε να τα συνδυάσετε.
  • Facebook: Το μεγαλύτερο Social Network

Αν δεν έχετε ακόμη σελίδα επαγγελματική Facebook fan page για την επιχείρησή σας, είστε ήδη ένα βήμα πίσω από τον ανταγωνισμό σας, ο οποίος έχει ήδη. Ωστόσο, δεν αρκεί αυτό από μόνο του. Θα πρέπει η σελίδα σας να είναι σωστά διαμορφωμένη και κυρίως να ενημερώνεται σε τακτά διαστήματα. Δημιουργήστε μια στρατηγική ή πρόγραμμα με ενέργειες για τη διατήρηση της κίνησης στο fan page, π.χ. μικρές δημοσιεύεις, παροχή κινήτρων και προσφορών για τους fans σας (είναι οι υποστηρικτές σας) τακτική επικοινωνία μαζί τους, κ.α.. Πέρα από το Facebook fan page, μπορείτε να αξιοποιήσετε και τα τις διαφημίσεις στο Facebook (ads) οι οποίες αποδίδουν πολύ δυνατά και στοχευμένα αποτελέσματα.

  • TripAdvisor: Το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό Social Network

Αν δραστηριοποιήστε στον τουρισμό και δεν είστε στο Trip Advisor τότε για μια τεράστια μερίδα τουριστών, είστε …άγνωστοι! Το Trip advisor, έχει αλλάξει τα δεδομένα και είναι μια θετική εξέλιξη του χώρου. Με πολύ απλά λόγια, στόχος σας είναι να δημιουργήσετε μια επαγγελματική και θετική παρουσία και να κρατάτε μια επίσης θετική και όσο το δυνατόν ψηλότερη βαθμολογία από τους χρήστες. Για να το πετύχετε αυτό, θα πρέπει να παρέχετε ποιοτικές υπηρεσίες ώστε να έχετε ευχαριστημένους πελάτες, οι οποίοι θα σας δώσουν επιπλέον καλή βαθμολογία, το οποίο με την σειρά του θα σας φέρει περισσότερους πελάτες και πάει λέγοντας.

Ακόμη δύο χρήσιμα και αρκετά αξιοποιήσιμα social networks. Μια εικόνα, ίσον με χίλιες λέξεις λένε! Βάλτε μεράκι και φαντασία και βγάλτε ελκυστικές φωτογραφίες από τους χώρους σας ή/και την περιοχή, κοντινά αξιοθέατα, κ.α. συνοδέψτε με καλαίσθητους τίτλους και προσεγμένα σύντομα, σχετικά κείμενα και ανεβάστε τα στα social networks της επιχείρησής σου!

Όλα τα παραπάνω, είναι δυναμικά εργαλεία για να φέρετε πελάτες στην τουριστική επιχείρησή σας. Η δυναμική τους και η αποτελεσματικότητά τους αυξάνεται εκθετικά όταν χτίσετε ένα θετικό buzz, γύρω από το όνομά και την επιχείρησή σας. Το word of mouth από ευχαριστημένους πελάτες στο Trip Advizor, θα ανεβάσει την βαθμολογία σας, θα σας φέρει πολλά like και θετικά σχόλια στο Facebook, Instagram και Pinterest, θα γεμίσει με θετικά σχόλια το βιβλίο επισκεπτών του website σας ή του blog, θα βάλει μπροστά το online booking σας και πολλά άλλα, που αξίζει να δοκιμάσεις και να ανακαλύψεις!

Κατασκευή, Φιλοξενία, Υποστήριξη και Προώθηση Ιστοσελίδας στο Διαδίκτυο.

Ρίξε μια ματιά, εδώ.

billionphotos-1641545

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Ετικέτες: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Σας άρεσε το blog μας;