Scroll Top

Η κατασκευή ιστοσελίδων είναι Υπηρεσία ή Προϊόν;

Αρκετές φορές φτάνουμε όλοι στο ερώτημα του πόσο κάνει;

Χρειάζομαι μια απλή ιστοσελίδα, ελληνικά – αγγλικά, με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας… βάλε και μια φόρμα… πόσο κάνει;

BLB.gr client

Αυτή είναι η ερώτηση των περισσότερων επιχειρηματιών.

Η απλή απάντηση έγκειται στο ότι: η κατασκευή ιστοσελίδων είναι το προϊόν της υπηρεσίας ενός η περισσότερου προγραμματιστών.

Δεν αποτελεί έτοιμο τελικό προϊόν (γουρούνι στο σακί) το οποίο παράγεται φασόν. Επίσης δεν χρεώνεται “με το μέτρο” δηλαδή ξεκίνα να φτιάχνεις και θα πληρώσω όσο γράφει το κοντέρ.

Είναι ένα προϊόν ενδιάμεσο, όπου θα σας βοηθήσει κατάλληλα η κοστολόγηση της υπηρεσίας μέσω ενός πίνακα:

Κοστολόγηση κατασκευής ιστοσελίδων

Με την βοήθεια του παραπάνω πίνακα συνειδητοποιούμε αρχικά το μέγεθος της ιστοσελίδας που χρειαζόμαστε. Δηλαδή το:

  • πόσο χρόνο θα χρειαστεί ο προγραμματιστής και
  • εν τέλει πόσο θα κοστίσει.

Αν λάβουμε σοβαρά υπόψιν τα παραπάνω τότε ακολουθούν τα εξής συμπεράσματα, τα οποία θα σας βοηθήσουν στην σωστή επιλογή για την εύρεση εταιρείας κατασκευής και υποστήριξης επαγγελματικών ιστοσελίδων.

Μην επιλέξετε δωρεάν ή fixed πακέτα ιστοσελίδων

Σύνηθες σφάλμα επιλογής λόγω του ότι είναι πολύ προκλητικά τα πακέτα δωρεάν ιστοσελίδων, όσο και τα έτοιμα πακέτα.

Διαβάστε προσεκτικά το άρθρο “Τελικά, οι δωρεάν ιστοσελίδες ποσό δωρεάν είναι;

Επίσης όταν βλέπετε ένα πακέτο λ.χ. “Πακέτο ιστοσελίδας όλα μαζί 350€” είναι σχεδόν αδύνατο να περιλαμβάνει ακριβώς αυτά που χρειάζεστε. Θα είναι λίγο παραπάνω ή λίγο παρακάτω.

Για να βρει ένας τεχνικός ιστοσελίδων ή προγραμματιστής (και όχι πωλητής) τις ανάγκες σας επ’ ακριβώς, πρέπει να τις καταγράψει, ή να σας βοηθήσει με την χρήση κάποιας φόρμας όπως η ζήτηση προσφοράς ιστοσελίδας ή η ζήτηση προσφοράς e-Shop.

Ερευνήστε ακριβώς τι θέλετε για να ελαχιστοποιηθεί το κόστος κατασκευής

Αν δεν γνωρίζετε ακριβώς τι χρειάζεστε, τότε μην βιαστείτε να προσεγγίσετε εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων.

Αν ο προγραμματιστής πρέπει να βρει για λογαριασμό σας τι ακριβώς χρειάζεστε, τότε του βάζετε περισσότερη εργασία και έτσι ανεβάζει το κόστος.

Για να σας βοηθήσουμε, μπορείτε να καταγράψετε τις απαντήσεις στις ακόλουθες ερωτήσεις:

  1. Πόσες γλώσσες θα έχει η ιστοσελίδα σας;
  2. Πόσες κατηγορίες και εσωτερικές σελίδες/άρθρα αρχικά;
  3. Θα έχει κάποιες επιπλέον λειτουργίες όπως Newsletter, SSL, Chat, Online πληρωμές με πιστωτικές κάρτες;

Αν δεν έχετε απλά παρουσίαση υπηρεσιών αλλά και προϊόντων, σκεφτείτε σοβαρά να ξεκινήσετε έναν Online κατάλογο προϊόντων (και όχι PDF).

Διαβάστε το πως να “Μετατρέψτε τον έντυπο κατάλογο σας [PDF] σε ONLINE κατάλογο e-Shop“.

Ή ξεκινήστε απευθείας e-Shop από 29€/μήνα.

Καταγράψτε επακριβώς τις Εμπορικές σας Ανάγκες και όχι τις Τεχνικές

Όταν ολοκληρώσετε την μελέτη σας, τότε σημειώστε τι θέλετε Εμπορικά να κάνει η ιστοσελίδα, όχι Τεχνικά.

Για παράδειγμα: Αν θέλετε να πουλήσετε στην Ελλάδα, σε ελληνόφωνο κοινό, τότε εννοείται πως θα χρησιμοποιήσετε μόνο μία γλώσσα, τα ελληνικά. Αν έχετε και μερικούς αγγλόφωνους πελάτες, τότε μπορεί να μπει δευτερεύουσα η αγγλική.

Άρα η Εμπορική σας ανάγκη είναι: Ελληνική γλώσσα προκαθορισμένη, με δευτερεύουσα την αγγλική.

Σας φαντάζει αυτονόητο; Δεν είναι καθόλου. Έχω ακούσει πελάτες (και δυνητικούς πελάτες) που μου ζητούν η ιστοσελίδα να είναι multiregional – και δεν εννοεί multilingual παρακαλώ! Χωρίς να ξέρουν καν τι σημαίνει.

Ο πελάτης – ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας λοιπόν πρέπει να αναφέρει στην εταιρεία κατασκευής το ” Ελληνική γλώσσα προκαθορισμένη, με δευτερεύουσα την αγγλική” ως Ανάγκη όπως είπαμε πιο πάνω και σωστός τεχνικός – προγραμματιστής μπορεί να προτείνει το ακόλουθο:

Η ιστοσελίδα να έχει ως κύρια γλώσσα τα Ελληνικά, και όταν επιλέγει ο χρήστης τα Αγγλικά, τότε μόνο να αλλάζει. Επίσης, αν ο browser του επισκέπτη – χρήστη είναι αγγλικός, τότε μπορεί να φορτώνει τα αγγλικά κατευθείαν.

Related Posts