Scroll Top

Ξεκινάτε την Online Επιχείρησή σας; Μην κάνετε ποτέ αυτά τα 8 λάθη!

Ξεκινώντας την Online επιχείρηση σας, αρχίζει και το “χτίσιμο” της αξιοπιστίας. Όμως οι παράγοντες που θα σηματοδοτήσουν την τρομερή επιτυχία της δεν σταματούν εδώ. Όταν πια έχετε ξεπεράσει τα εμπόδια για τη σύσταση της εταιρείας σας, η πλειοψηφία των επιχειρηματιών ξεκινά παράλληλα και μια Online επιχείρηση, υπερεκτιμώντας τα κέρδη ή προσπαθώντας να είναι… “πολυεργαλεία” για τους πελάτες τους από την πρώτη κιόλας επαφή. Υπάρχουν κι άλλα τραγικά λάθη που λαμβάνουν χώρα κατά την επιχειρηματική σας εμπειρία.

Έτσι λοιπόν, για την ενίσχυση και την τρομερή επιτυχία της πρωτοξεκίνητης online επιχείρησής σας, προσπαθήστε να αποφύγετε τα παρακάτω κοινά και… θλιβερά λάθη:

1. Δεν έχετε σχέδιο… επίθεσης;

Δεν είναι απαραίτητο να έχετε ένα επίσημο επιχειρηματικό σχέδιο. Απλά, ας έχετε ένα σχέδιο!

Οι άνθρωποι πιστεύουν πως ένα επιχειρηματικό σχέδιο είναι μια βαρετή εργασία για το σπίτι… Και δε θέλουν να την κάνουν. Όμως ο σχεδιασμός, ένα βασικό επιχειρηματικό πλάνο, με βοηθάει – οτιδήποτε θα είναι για την επιτυχία της επιχείρησής μου, θα το κάνω.

λέει ο Tim Berry, πρόεδρος της εταιρείας λογισμικού  Palo Alto η οποία παράγει επιχειρηματικό λογισμικό σχεδιασμού και συγγραφέας του The Plan-As-You-Go Business Plan.

Δε χρειάζεσαι ένα επίσημο επιχειρηματικό σχέδιο είκοσι σελίδων για να σχεδιάσετε με επιτυχία μια επιχείρηση. Θα πρέπει να γνωρίζετε ποιοι είναι οι πελάτες σας, το τι πουλάτε και τι είναι πρόθυμοι οι άνθρωποι να πληρώσουν για την υπηρεσία ή το προϊόν σας.

—  Sujan Patel
business-plans

2. Εστιάζετε σε μικροπράγματα

Όσο παράξενο κι αν ακούγεται, οι περισσότεροι νέοι επιχειρηματίες αφήνουν την εταιρεία τους να πιάσει πάτο, αφού δίνουν περισσότερη σημασία στις λεπτομέρειες. Προσπαθήστε να αποφύγετε κάτι τέτοιο.

Οι επαγγελματικές κάρτες για παράδειγμα ή το λογότυπό σας, είναι βασικά στοιχεία και νιώθετε αποπροσανατολισμένοι όταν δεν τα έχετε διευθετήσει ακόμη, όμως μην κάνετε το λάθος να αναλώνεστε εκεί και να σπαταλάτε τον πολύτιμο χρόνο σας.

Δώστε έμφαση στις ενέργειες που θα προωθήσουν την επιχείρησή σας και θα την ανεβάσουν στο επόμενο επίπεδο.

stairs_nextlevel

3. Ανησυχείτε συνεχώς για τα χρήματα

Να είστε αισιόδοξος. Και όχι για τα χρήματα.

Υπάρχει η πιθανότητα να ξεμείνετε από χρήματα, πριν καν ξεκινήσετε την Online επιχείρησή σας. Πρέπει να γνωρίζετε εξ’ αρχής τα μετρητά που θα αφιερώσετε στο έργο αυτό και να βεβαιωθείτε πως έχετε ένα πλάνο που θα φέρει περισσότερα, πριν ξεμείνετε.

Tobak

Συχνά, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προσπαθούν να αυξήσουν τα κεφάλαια, όταν ήδη είναι πολύ αργά. Δημιουργήστε ένα οικονομικό σχέδιο, δίνοντας έμφαση στους στόχους σας και πόσα χρήματα θα χρειαστούν για να τους επιτύχετε.

4. Υποτιμάτε αυτό που πουλάτε

Είτε πουλάτε μια υπηρεσία ή ένα προϊόν, ρυθμίστε την τιμή τόσο όσο να έχετε ένα αξιόλογο κέρδος.  Ενώ καθώς η επιχείρησή σας αναπτύσσεται, η κλίμακα των τιμών σας θα προσαρμόζεται ανάλογα.

5. Αγνοείτε την εξυπηρέτηση των πελατών σας

Με τόσες επιχειρηματικές συναλλαγές να συμβαίνουν στο Διαδίκτυο καθημερινά, πολλές φορές ξεχνάμε πως το κοινό μας είναι απλοί, καθημερινοί άνθρωποι που το μόνο που ζητάνε είναι μια ικανοποιητική και ευχάριστη εμπειρία χρήστη στην ιστοσελίδα μας, ώστε να επιστρέψουν ξανά.

Σιγουρευτείτε πως το website σας περιέχει τρόπουςαλληλεπίδρασης με το κοινό σας, όπως μέσω livechat, μιας έρευνας, ενός τηλεφώνου ή email.

Όμως ποιες ιστοσελίδες πετυχαίνουν; Τα προαπαιτούμενα της επιτυχίας:

  • Δυνατοί Server
  • Responsive Design
  • Τεχνική Υποστήριξη

Μέθετε περισσότερα.

6. Παίρνετε πολλά και δίνετε λίγα

Πριν εδραιωθείτε ως αξιόπιστος επιχειρηματίας, προσφέρετε στο κοινό σας κάτι δωρεάν. Κάτι τέτοιο, μπορεί να μετατραπεί σε μακροπρόθεσμη προσέγγιση ενός πελάτη σας, ειδικά για εκείνους τους επιχειρηματίες που επικεντρώνονται στην παροχή υπηρεσιών.

Το “κόστος” του δωρεάν προϊόντος, θα είναι το e-mail. Ένα e-mail που θα το προσθέσετε στη λίστα των δυνητικών πελατών σας και γιατί όχι στο μέλλον να μετατραπεί σε φανατικό πελάτη σας;

Μην υποτιμάτε τη “δύναμη” της προσφοράς των δωρεάν προϊόντων – υπηρεσιών.

7. Σχεδόν… αδιάφορη παρουσία στα Social Media

Όταν ξεκινάτε με το marketing της επιχείρησής σας και χτίζοντας το Brand σας, δοκιμάστε παράλληλα μία ή δύο κοινωνικές πλατφόρμες όπου γνωρίζετε ήδη το κοινό σας και με έναν χαμηλό προϋπολογισμό και κάντε “θόρυβο”. Κρατήστε χαμηλό budget αρχικά σε ό, τι αφορά την διαφήμιση και τα Social Media.

Γενικά:billionphotos-1676677

Facebook & Pinterest, καταλληλότερα για πωλήσεις προϊόντος.

LinkedIn, κατάλληλο για επιχειρήσεις και το χτίσιμο του Brand τους.

8. Νομίζετε πως ταιριάζουν όλα και σε όλους με τον ίδιο τρόπο

Επειδή ένα προϊόν ή μια στρατηγική έχει αποδώσει σε μια επιχείρηση, δε σημαίνει πως θα δουλέψει κατάλληλα και για τη δική σας. Δοκιμάστε το μόνο, όταν το οικονομικό κόστος είναι ελάχιστο και δεν σας επιβαρύνει έξτρα.

Συνεργαστείτε με τους κατάλληλους, γιατί εκτός από την κατασκευή μιας εταιρικής ιστοσελίδας και την ολοκληρωμένη παρουσίασή της στα περιφερειακά, χρειάζεστε την βασική Υποστήριξη για πάντα!

business_collaboration

πηγή: www.entrepreneur.com

Related Posts