Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Ξεκινήστε Παραγωγικά και προλάβετε τις Εξελίξεις

Εσείς πότε αρχίζετε να σκέφτεστε τους στόχους σας για το νέο έτος;

Ένα μήνα πριν; Μια εβδομάδα; Ή μήπως τους σκέφτεστε πρώτη φορά όταν κάποιος σας ρωτήσει ποιοι είναι; Μπορεί και να μην τους έχετε σκεφτεί έως σήμερα.

Έρευνα έχει δείξει ότι οι άνθρωποι που βάζουν στόχους για το νέο έτος, έχουν 10 φορές περισσότερες πιθανότητες να τους επιτύχουν, από εκείνους που δεν ασχολούνται.

Ίσως θέλετε να ξεκινήσετε, αλλά χρειάζεστε και βοήθεια.

Όταν όλοι οι άλλοι θα ξεκινούν, εσείς  θα έχετε ήδη αποτελέσματα.

Στο διαδικτυακό Marketing δεν υπάρχει η κατάλληλη στιγμή για να ξεκινήσετε.

Παρακάτω σας προτείνουμε να είστε παραγωγικοί και ενεργοί

Ορίστε τους Στόχους της Επιχείρησής σας με ένα Σχέδιο

Ο καθορισμός στόχων, είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο που πρέπει να γίνετε κάθε αρχή ενός νέου έτους.

Αρχικά, θα πρέπει να κάνετε μια ανασκόπηση στο Digital Marketing της επιχείρησής σας για το προηγούμενο έτος. Ελέγξτε τους παλιούς στόχους σας, τα ποσοστά και τις τακτικές που ακολουθήσατε. Πρέπει να μάθετε τι δουλεύει πραγματικά από όλα αυτά και τι χρειάζεται βελτίωση ή πρέπει να διαγραφεί.

Με βάση αυτή τη σημαντική ανασκόπηση, σκεφτείτε τους στόχους του νέου έτους.

1. Χρησιμοποιήστε στοχευμένες εκφράσεις, αποφεύγοντας τις γενικεύσεις

Θέλω να χάσω 10 κιλά πηγαίνοντας στο γυμναστήριο 3 φορές την εβδομάδα > Θέλω να κάνω περισσότερη γυμναστική.

Ενώ με όρους Marketing:

Θέλω να ακολουθήσουν την επιχείρησή μου στο Instagram 2.000 άτομα > Θέλω να κάνω καλύτερο Social Media Marketing.

Θέλω η ιστοσελίδα μου να βγαίνει στην πρώτη σελίδα στοχευμένων αναζητήσεων στην Google > Θέλω να ανέβει η σελίδα μου στο SEO.

Με άλλα λόγια, καλό είναι να λέμε ότι επιθυμούμε να γίνουμε καλύτεροι σε κάτι και να μην κάνουμε υποθέσεις. Στην πράξη, μένουμε συνήθως στα λόγια (γενικεύσεις). Καλό είναι λοιπόν, να εξειδικεύετε την επιθυμία σας και να την κάνετε όσο πιο στοχευμένη μπορείτε. Φέτος ίσως σας ακολουθήσουν 2.000 άτομα, του χρόνου 4.000. Φέτος η ιστοσελίδα σας θα βγαίνει 5η στα αποτελέσματα των αναζητήσεων, του χρόνου ίσως φτάσει και 2η!

BLB.gr Φιλοξενία ιστοσελίδας με RocketSEO για απογείωση στην Google!

2. Γράψτε κάπου τους στόχους σας

Αυτό θα σας βοηθήσει να τους έχετε κάθε μέρα στο μυαλό σας και να τους χρησιμοποιείτε επανειλημμένα. Μελέτες έχουν δείξει, ότι οι άνθρωποι έχουν 42% περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν τους στόχους τους γράφοντας τους. Για μια επιχείρηση, οι στόχοι βοηθούν την ομάδα να μείνει ενωμένη και με κοινό βλέμμα για το μέλλον.

CONTENT MARKETING

2 Σε 1: Content Marketing Και SEO

Το 2017 είχατε «βομβαρδίσει» το Διαδίκτυο με το περιεχόμενό σας, που οδηγούσε στην επιχείρησή σας. Φέτος, θα πρέπει να γίνει το ίδιο ξανά. Όπως θα γίνει και το 2019 και για τα επόμενα χρόνια.

Το «φρέσκο» και σχετικό περιεχόμενο αποδίδει ένα χρόνο μετά, σας οδηγεί στην κορυφή των αποτελεσμάτων SEO και να παραμένετε ενεργός στο παιχνίδι αυτό.

Άρα λοιπόν, γνωρίζετε ότι και φέτος θα χρειαστεί αρκετό περιεχόμενο. Μπορείτε να το επιτύχετε με 3 τρόπους:

1. Φτιάξτε ένα Πρόγραμμα δημιουργίας Περιεχομένου

Σκεφτείτε πόσο συχνά θα δημιουργείτε περιεχόμενο κατά τη διάρκεια του έτους. Μια φορά την εβδομάδα; Δύο φορές την εβδομάδα; Θα δημοσιεύσετε καθημερινά στους λογαριασμούς των κοινωνικών σας μέσων; Σκεφτείτε από τώρα τις εποχές του έτους που θα δημοσιεύετε πιο συχνά.

Δεν χρειάζεται να έχετε προγραμματίσει το κάθε σας post, αλλά σε γενικές γραμμές να συμβαδίζουν οι ημερομηνίες δημοσίευσης.

Διαβάστε επίσης: Ένα Χρονοδιάγραμμα Που Θα Αυξήσει Την Κίνηση Στο Website Σας

2. Ξεκινήστε να γράφετε, να επεξεργάζεστε videos ή οτιδήποτε άλλο σας ευχαριστεί

Αν έχετε ένα χρονοδιάγραμμα για το περιεχόμενό σας, ξεκινήστε να γράφετε για το πρώτο μήνα περίπου το περιεχομένου που επιθυμείτε. Μην ξεχνάτε κάθε τόσο να ρίχνετε μια ματιά στο 2017 και να δημιουργείτε παρόμοιο περιεχόμενο με εκείνο που είχε τα περισσότερα views.

3. Ασχοληθείτε με τα γραφικά

Τέλος, δουλέψτε με τα κατάλληλα γραφικά για το περιεχόμενό σας. Ένα post ενισχύεται σημαντικά μέσω μιας εικόνας. Οι όμορφες και πρωτότυπες εικόνες τραβούν αμέσως την προσοχή των χρηστών.

Επιστρατεύστε όλη σας την μαεστρία και μη μείνετε μόνο στη σκέψη.

ΔιαβάστεΓνωρίζετε Τον Τρόπο Για Ακόμη Πιο Ελκυστικό Περιεχόμενο;

ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΤΙ ΝΕΟ

Αν δεν ακολουθείτε τις τελευταίες τάσεις του Digital Marketing, αφιερώστε λίγο χρόνο και κάντε μια έρευνα. Θα σας βοηθήσει να μάθετε τον ανταγωνισμό σας και ποιους πόρους πρέπει να διαθέτετε για να κερδίσετε το «παιχνίδι».

  • Αναζητήστε σχετικά θέματα στο Διαδίκτυο και γραφτείτε σε Newsletter των Blogs που σας ενδιαφέρουν, ώστε να λαμβάνετε καθημερινά νέα.
  • Συμμετάσχετε σε μια σχετική ομάδα στο LinkedIn.
  • Ειδικευτείτε σε μια Τεχνική Marketing που σας αρέσει.
  • Συζητήστε με εμπειρογνώμονες του Digital Marketing.

Προσπαθήστε να διασκεδάζετε και να μαθαίνεται περισσότερα! Το 2018 θα φέρει νέα δεδομένα στο Digital Marketing. Όσο πιο γρήγορα γνωρίζετε για αυτά, τόσο πιο εύκολα θα τα αντιμετωπίσετε.

πηγή: www.boostability.com

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: