Ελληνική Αγορά Εργασίας & News

Ξεκινώντας το νέο σας e-shop!

Μπορεί να έχετε μια μεγάλη επιχείρηση, ένα φυσικό κατάστημα με είδη ένδυσης στη γειτονιά σας ή απλά ξεκινάτε σήμερα και θέλετε να ακολουθήσετε τη δική σας τύχη στο Διαδίκτυο! Σκέφτεστε λοιπόν, να ανοίξετε τη δική σας Online Επιχείρηση, προσεγγίζοντας πολύ περισσότερους πελάτες με αυτόν τον τρόπο. Και το καλύτερο; Δουλεύετε από τον καναπέ σας. Ωστόσο, όπως συμβαίνει με όλες τις επιχειρήσεις, θα χρειαστείτε αρχικά ένα σπουδαίο προϊόν και ένα Marketing Plan!

Διαβάστε στη συνέχεια, τι θα χρειαστείτε και πώς θα ξεκινήσετε την Online σας Επιχείρηση.

Μέρος Α’) Στήνοντας την Επιχείρηση

define-produst-service2Ξεκινώντας μια Online επιχείρηση, σας δίνεται αυτομάτως το πλεονέκτημα της πρόσβασης χιλιάδων πελατών, όμως δεν παύει να υπάρχει και ο ανταγωνισμός, ο οποίος στην προκειμένη φάση αυξάνεται κατά πολύ.

Ανεξάρτητα από το τι επιθυμείτε να πουλήσετε, σίγουρα εκατοντάδες άλλοι έμποροι έχουν μια παρόμοια ιδέα πριν από εσάς. Τι διαφοροποιεί όμως το δικό σας προϊόν από τα υπόλοιπα; Για να βοηθήσετε το προϊόν σας να ξεχωρίσει, πρέπει να βρείτε μια σοβαρή τοποθέτηση.

  • Ας πούμε ότι φτιάχνετε τα δικά σας κοσμήματα – αλλά και μερικές χιλιάδες άλλοι άνθρωποι κάνουν το ίδιο. Τι είναι εκείνο που κάνει τα δικά σας κοσμήματα διαφορετικά; Αν ένα είδος κοσμήματος (ή άλλο προϊόν) είναι η δικά σας δουλειά, βεβαιωθείτε ότι είναι πραγματικά πρωτότυπο, ιδιαίτερο και εμπνευσμένο.
  • Ακόμη και αν το προϊόν σας δεν είναι εντελώς μοναδικό, η τεχνογνωσία σας και μόνο μπορεί να γίνει ισχυρό σημείο πώλησης. Εάν για παράδειγμα πουλάτε μια σειρά προϊόντων περιποίησης προσώπου, βοηθάει ένα πτυχίο σχετικό με την υγεία του δέρματος.
  • Να τσεκάρετε τον ανταγωνισμό σας. Ανακαλύψτε τι δεν υπάρχει μέχρι τώρα στην αγορά και βρείτε έναν τρόπο να γεμίσετε αυτή την έλλειψη με το δικό σας προϊόν/υπηρεσία.

register-your-business

Η επιχείρησή σας, θα πρέπει να καταχωρηθεί με βάση τους νόμους της χώρας σας. Επιλέξτε ένα επίσημο όνομα και συμπληρώστε τα κατάλληλα έγγραφα για να είναι πλέον και επίσημη η επιχείρησή σας.

  • Καλό είναι, να κινήστε με βάση ένα Επιχειρηματικό σχέδιο. Εξετάστε το κόστος για την παραγωγής σας, τα έξοδα αποστολής, τους έξτρα φόρους και τα έξοδα Φιλοξενίας – Hosting της ιστοσελίδας σας.
  • Μάθετε τους επιχειρηματικούς κανόνες της χώρας σας και βεβαιωθείτε ότι δεν συμμορφώνεστε με αυτούς.

domain-name-registration2

Ψάξτε ένα Domain Name απλό, σύντομο και πιασάρικο, που θα είναι εύκολο να το θυμούνται οι χρήστες του Διαδικτύου. Ελέγξτε τα ονόματα που σας ενδιαφέρουν, για να δείτε εάν είναι διαθέσιμα ή όχι. Μόλις εντοπίσετε ένα κατάλληλο domain, προχωρήστε και κατοχυρώστε το!

Εάν είστε έτοιμη, κάντε Κατοχύρωση Τώρα!

Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε το κατάλληλο Domain Name για την επιχείρησή σας και να σας καθοδηγήσουμε βήμα-βήμα. Ζητήστε μας μια αναλυτική Προσφορά σε 4 βήματα.

 

web-hosting

Αν ενδιαφέρεστε σοβαρά για το μέλλον και την επιτυχία της Online σας Επιχείρησης, τότε πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη σημασία σε αυτό το βήμα. Φροντίστε να επιλέξετε μια εταιρεία που θα σας παρέχει όχι μόνο την αξιόπιστη φιλοξενία της ιστοσελίδας σας, αλλά και την Υποστήριξη σε επείγοντα ζητήματα περί Φιλοξενίας και e-mail. Έτσι, δεν θα αντιμετωπίζετε προβλήματα κατά την περίοδο έναρξης της επιχείρησής σας.

Επιλέξτε το κατάλληλο Πακέτο Φιλοξενίας για την ιστοσελίδα σας, επιλέγοντας σύμφωνα με τα δικά σας κριτήρια και τις ανάγκες σας.

Τα πάντα ξεκινούν με μια σωστή Φιλοξενία.

Μέρος Β’) Δημιουργώντας το e-shop σας

creating-a-website

Το e-shop σας, πρέπει να αντικατροπτίζει αυτό που πουλάτε.

Πρέπει να εκπέμπεται επαγγελματισμό, όποιο και αν είναι το στυλ σας.

Εφόσον η εμπιστοσύνη δεν κερδίζεται πρόσωπο με πρόσωπο, θα πρέπει να την εκπέμπεται μέσα από το website σας και να γίνονται πωλήσεις. Πρέπει να είναι απλό και εύκολο στη χρήση για τον πελάτη, να βρίσκει με 2 κλικ αυτό που θέλει και να προχωράει σε αγορά.

  • Βεβαιωθείτε ότι το design του webiste σας αντιστοιχεί στο προϊόν σας. Για παράδειγμα, εάν κατασκευάζετε παραδοσιακά κοσμήματα με διαμάντια, έχοντας μια αρχική σελίδα με video που παίζει αυτόματα και «κολλάει», με έντονες γραμματοσειρές και εικόνες που ξεπροβάλλουν ξαφνικά μπροστά στον χρήστη σε σκούρο background, σίγουρα θα διώξει μακριά τους πελάτες σας.
  • Δε χρειάζεται να δημιουργήσετε το e-shop μόνοι σας. Υπάρχουν επαγγελματίες κατασκευαστές ιστοσελίδων και e-shop, που είναι η δουλειά τους. Θα σας προσφέρουν τα κατάλληλα πρότυπα για εσάς. Εάν γνωρίζετε ήδη αυτό που θέλετε, θα κάνετε πιο εύκολα την επιλογή ενός webdesigner και θα αποφασίσετε κατευθείαν για το design του website σας.
  • Κατά τον σχεδιασμό του website, εστιάστε σε αυτό που είναι πιο σημαντικό. Απώτερος στόχος, να είναι απλό και εύκολο στη χρήση.
  • Οι πελάτες σας θα πρέπει να κάνουν όχι περισσότερα από 2 κλικ για να φθάσουν στη σελίδα που θα κάνουν την αγορά τους.
  • Στην κορυφή της κάθε σελίδας του website, πρέπει να υπάρχει ένας σύνδεσμος προς στο καλάθι αγορών.
  • Τα CTA Butoons, πρέπει να είναι ευδιάκριτα και ευανάγνωστα, ενώ τα πλαίσια εισαγωγής μιας φόρμας επικοινωνίας, πρέπει να είναι μεγάλα και εύκολα να δέχονται τις πληροφορίες των πελατών σας.
  • Μην παραλείψετε τους τρόπους πληρωμών και τη σελίδα πληρωμών.
  • Το λογότυπό σας στο επάνω μέρος της σελίδας, συνδέεται με την αρχική σελίδα;
  • Αν έχετε σκούρο φόντο, χρησιμοποιήστε light γραμματοσειρά και αντίστροφα.

Μέρος Γ’) Πουλώντας τα Προϊόντα/Υπηρεσίες σας

add-content

Επικεντρωθείτε σε βασικούς τομείς από την εμπειρία και τη γνώση σας και προβάλετέ τους επαγγελματικά μέσω πρωτότυπου περιεχομένου. Δείξτε το καλύτερό σας πρόσωπο για νέους υφιστάμενους πελάτες. Προσπαθήστε να περιγράφεται στοιχεία, υπηρεσίες και προϊόντα, όπου είναι απαραίτητο.

  • Μην χρησιμοποιείτε δύσκολη ορολογία που μόνο εσείς γνωρίζετε. Αν πάλι παρουσιάζετε τεχνική γνώση από την εμπειρία σας, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε ολοκληρωμένες περιγραφές, που θα προσελκύουν τους πελάτες σας και όχι τους συναδέλφους σας. Παρουσιάστε τη δουλειά σας όσο πιο απλά μπορείτε.

Διαβάστε περισσότερα για το Content Marketing ή Marketing Περιεχομένου.

be-social

Όποια και αν είναι η επιχείρησή σας, ανεξάρτητα από το χώρο σας, διατηρώντας το όνομά σας …on air είναι το κλειδί για την επιτυχία στο διαδίκτυο. Έχετε επαγγελματικό λογαριασμό στο Facebook, στο Twitter και στο LinkedIn;

Διαλέξτε ποια πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης σας ταιριάζει περισσότερο και αξιοποιήστε την πλήρως! Κάθε φορά που θα έχετε νέα της επιχείρησής σας, μια νέα σελίδα, μια νέα καταχώρηση προϊόντος, μπορείτε να το ανακοινώνετε με μια σούπερ φωτογραφία στα social. Φροντίστε να τις συνδέετε πάντοτε με το σωστό link, που οδηγεί στο e-shop σας και συγκεκριμένα στη σελίδα που επιθυμείτε.

Διαβάστε περισσότερα για τα Social Media.

newsletter

Γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να στέλνετε Newsletter; Το ιδανικό είναι, να γράφονται μόνοι τους στη λίστα σας και εσείς στη συνέχεια να τους ενημερώνετε με σχετικό υλικό, νέα προϊόντα, προσφορές κοκ.

Καλό είναι να «σπάτε» συχνά τις λίστες σας και να διαχωρίζεται τους πελάτες σας, ανάλογα με το ενδιαφέρον τους, τα κλικ, τα ανοίγματα των e-mail σας. Έτσι, θα είστε περισσότερο στοχευμένοι και θα προσεγγίζετε πάντα το σωστό κοινό.

Διαβάστε περισσότερα για το Newsletter.

Λάβετε υπόψη σας όλα τα παραπάνω και ξεκινήστε το συντομότερο δυνατό την επιχείρησή σας στο Διαδίκτυο. Μπορεί να χρειάζεται χρόνο και κόπο, αλλά τα αποτελέσματα θα σας ανταμείψουν και με το παραπάνω.

Εμείς, θα χαρούμε να σας καθοδηγήσουμε με την αναλυτική και καθοδηγητική μας προσφορά.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Κοινοποίηση:

Σχετικά άρθρα

Related Posts

Σας άρεσε το blog μας;

Αρέσει σε %d bloggers: