Scroll Top

Υψηλότερη θέση στην Google, με την πολύτιμη βοήθεια του Content Marketing

Τα τελευταία χρόνια, πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν πως το Content Marketing – Marketing Περιεχομένου, είναι το νέο SEO.

Τα τεχνικά ζητήματα για βελτιστοποίηση, ανοίγουν το δρόμο για ένα μέλλον που το Content Marketing θα αποτελεί πλέον μονόδρομο να αποκτήσει κάποιος υψηλότερη θέση στις μηχανές αναζήτησης. Η αλήθεια όμως είναι άλλη:

SEO και Content Marketing, μπορούν να συνεργαστούν

Συγχωνεύονται έτσι ώστε να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Παρακάτω λοιπόν, θα αναλυθούν τρεις λόγοι που το Content Marketing πρέπει να συνεργαστεί με το SEO, ώστε να επιτευχθούν υψηλότερες θέσεις στην Google.

Content Marketing: Το Κλειδί για την αναγνωρισιμότητα του Brand σας

Τρεις Λόγοι που το Content Marketing ωφελεί και ενισχύει το SEO

Όσο περνάει ο χρόνος, το SEO εξελίσσεται σε κάτι περισσότερο από απλές λέξεις-κλειδιά. “Το Περιεχόμενο είναι ο Βασιλιάς

Η βάση στο Marketing, είναι το Περιεχόμενο.

…και χρησιμοποιείται, ώστε να επωφεληθεί άμεσα το SEO.

Ας δούμε τους τρεις λόγους που το Content Marketing είναι απαραίτητο για τις υψηλότερες θέσεις στην Google.

1. Προκαλείτε engagement και “χτίζετε” το κοινό σας

Μπορεί να σκέφτεστε πως το να δημιουργείτε το δικό σας περιεχόμενο και να το δημοσιεύετε στο διαδίκτυο, είναι χάσιμο χρόνου. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μια επένδυση που θα σας ανταμείβει σε βάθος χρόνου. Όταν το Marketing Περιεχομένου γίνεται σωστά, γίνεται μαγνήτης πελατών που ολοένα και περισσότεροι ανακαλύπτουν την επιχείρησή σας και “δένονται” με αυτήν.

billionphotos-1628787

Τα 3 στοιχεία στο Content Marketing που ωφελούν την επιχείρησή σας

  • Engagement –  Το κείμενό σας θα γίνει “στόχος” για τις ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών σας. Όταν κάποιος ψάχνει απεγνωσμένα λύσεις σε ένα πρόβλημα, εσείς πρέπει να είστε προετοιμασμένος! Με ένα video, με ένα σχετικό post ή ένα ινφογράφημα, που θα τον βοηθάει άμεσα.

Χρησιμοποιήστε επιβλητικές επικεφαλίδες και δυνατές λέξεις-κλειδιά, ώστε να τραβήξετε όσο το δυνατόν περισσότερο την προσοχή του κοινού σας.

  • Ενημέρωση – Αφού έχετε πλέον τον αναγνώστη στο άρθρο σας, πρέπει να κρατήσετε την υπόσχεσή σας.

Προσπαθήστε να του παρέχετε όλες τις πληροφορίες που του υποσχεθήκατε με έναν σαφή και συνοπτικό τρόπο!

  • Διάδοση και Ενίσχυση – Με βάση τα στοιχεία που προαναφέρθηκαν, πρέπει να “χτίσεις” ένα ισχυρό κοινό, που γνωρίζει καλά το brand σου και το εμπιστεύεται.

Το να καταφέρετε κάτι τέτοιο, δεν είναι μόνο καλό για το SEO και την επισκεψιμότητα στο site, αλλά αυξάνει και τον αριθμό των πελατών, ο οποίος θα παρουσιάσει απρόσμενη θετική αλλαγή όταν προσφέρετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σας.

Θα πετύχετε αυτόν το στόχο για την επιχείρησή σας, φτιάχνοντας ένα blog που θα επικεντρώνεται στη δημιουργία κατάλληλου περιεχομένου, εξυπηρετώντας τους παραπάνω σκοπούς.

2. Οι πελάτες θα σας εντοπίσουν ευκολότερα

Το Marketing Περιεχομένου επηρεάζει το SEO, αφού χρειάζεται συνεκτικό και πολύτιμο περιεχόμενο για τους αναγνώστες. Μπορείτε να γράφετε περισσότερα άρθρα με περισσότερες στοχευμένες λέξεις-κλειδιά για τις υπηρεσίες που προσφέρετε, προσελκύοντας περισσότερη κυκλοφορία και κλικ!

Η μόνη διευκρίνηση εδώ που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψιν, είναι πως το περιεχόμενό πρέπει οπωσδήποτε να περιέχει 3 βασικά χαρακτηριστικά, ώστε να επωφεληθεί από αυτά το SEO και το marketing της επιχείρησής σας:

  1. Αξία
  2. Ποικιλία
  3. Ποσότητα
  • Όσον αφορά την Αξία, πρέπει να εξεταστεί το θέμα του περιεχομένου. Οι περισσότεροι πιστεύουν πως οι άνθρωποι θα διαβάσουν γι’ αυτούς και για το προϊόν, όμως δεν είναι αυτή η πρώτη ανάγκη. Αντίθετα, θα πρέπει το περιεχόμενο, να εστιάζει στην αφήγηση μιας ιστορίας μέσα από την οποία ο πελάτης θα γίνεται ο ήρωας.

Με τον τρόπο αυτό, εισχωρεί το brand name σας στη ζωή και την καθημερινότητά τους, αποδεικνύοντας τους πως μπορεί να τους επηρεάσει θετικά. Με το να αφηγηθείτε τη μοναδική σας ιστορία, μπορείτε να ξεπεράσετε τους ανταγωνιστές σας και να αναδείξετε το προϊόν και την υπηρεσία σας, χωρίς ποτέ να μπείτε στην διαδικασία μιας διαφήμισης.

Το περιεχόμενό σας, πρέπει πάντοτε να περιέχει Αξία με τη μορφή Γνώσης, Ψυχαγωγίας ή μέσω ενός Βασικού Πακέτου.

  • Ποικιλία. Θα πρέπει να υπάρχει όχι μόνο στις αναρτήσεις, αλλά και στον τρόπο που παρουσιάζονται! Σίγουρα ένα απλό μήνυμα κειμένου, είναι αρκετό. Όμως, προσπαθήστε να τα συνδυάζετε με σχετικές εικόνες, video ή ο, τι άλλο θεωρείτε απαραίτητο, διατηρώντας το ενδιαφέρον του επισκέπτη υψηλό! Να αλλάζετε κατά καιρούς το ύφος στα post.
  • Ποσότητα. Συνήθως, ξεκινά με έναν στόχο που μπορείτε εύκολα να κατακτήσετε. Να μην ξεχνάτε όμως, πως ο στόχος πρέπει να είναι εφικτός με τα άλλα 2 στοιχεία: την Αξία και την Ποικιλία.

Να είστε σίγουροι ότι στο τέλος, οι προσπάθειές σας θα αυξήσουν κατά πολύ την προβολή σας στο Διαδίκτυο, στις μηχανές αναζήτησης, αλλά και στα social media.Τελικά, θα αυξηθεί κατά πολύ το SEO.

Πώς να προσδώσεις επιπλέον αξία στον πελάτη σου;

 3. Αυξάνονται οι πελάτες, μειώνεται το κόστος

Φτάσαμε στο μεγαλύτερο κίνητρο από όλα: το χρήμα. Ίσως ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα του Content Marketing, να είναι η τεράστια απόδοση των επενδύσεών σας. Σίγουρα όλη αυτή η αύξηση της προβολής σας, δεν θα περάσει απαρατήρητη από τους δυνητικούς σας πελάτες.

Σύμφωνα με μελέτη που διεξήχθη στο Hubspot, ένα Blog σε μια εταιρεία, είναι έως και 13 φορές πιο δυνατό να αυξηθεί η απόδοση στην επένδυσή τους στο marketing και τις προσπάθειές τους! Δημιουργείται ένας αυτάρκης μηχανισμός, που φέρνει νέους πελάτες αξιοποιώντας τις τεράστιες προσπάθειές σας για Περιεχόμενο και SEO.

Όλα ξεκινούν από το πώς χρησιμοποιείτε το περιεχόμενό σας, ώστε να τραβήξετε νέους πελάτες.

b2b_schema_Article

Διαβάστε μερικά παραδείγματα για το πώς θα το καταφέρετε κι εσείς:

  • Αναλύστε την αγορά σας – Κάντε έρευνα/έρευνες και χρησιμοποιήστε αξιόπιστα Analytics, ώστε να κατανοήσετε τους πελάτες σας, αλλά και τι είναι εκείνο που τους οδηγεί σε εσάς. Ανακαλύψτε τα προβλήματά τους και δώστε λύσεις που θα προβάλλονται στο περιεχόμενό σας. Πρέπει επίσης, να έχετε στον νου και να ασχολείστε ιδιαίτερα με τις λέξειςκλειδιά που υποδηλώνουν την επιθυμία του πελάτη και τις πληκτρολογεί για να σας ανακαλύψει!

 Αξιοποιήσετε το Google Analytics στην βελτίωση της εμπειρίας χρήστη

  • Εστιάστε στις σελίδες προορισμού – Όταν το περιεχόμενο που ετοιμάσατε, φέρνει κάποιον αναγνώστη στη σελίδα προορισμού που επιθυμείτε, πρέπει να έχετε προετοιμάσει και κάτι ώστε να τον πείσετε να μείνει. Ξεκινήστε με έναν καλό τίτλο, στη συνέχεια αναφέρετε κάποια γρήγορη, άμεση πληροφορία, μια σχετική, ενδιαφέρουσα εικόνα, ακόμα και μαρτυρίες. Μην ξεχάσετε ένα όμορφο CTA Button, με το οποίο θα τον οδηγήσετε στην πώληση.
  • Ενδιαφέροντα Case Studies – Αυτό το είδος περιεχομένου, είναι καταπληκτικό! Σας επιτρέπει να αναδείξετε τον εαυτό σας και την επιχείρησή σας ως την εξέχουσα παρουσία του θέματος, ενώ παράλληλα παρέχει πολύτιμες πληροφορίες και πραγματικά παραδείγματα πελατών σας, στους νέους αναγνώστες.

analytics_offer

Δείτε μερικά ενδιαφέροντα Case Studies, εδώ.

Άρα λοιπόν…

Το Content Marketing δεν αντικαθιστά το SEO απλά. Συνεργάζονται και οι δύο αυτές τεχνικές μαζί, με έναν συναρπαστικό τρόπο για την επίτευξη νέων πελατών στην επιχείρησή σας.

Οι 3 Λόγοι που παρουσιάστηκαν παραπάνω, σε συνδυασμό με τα tips που αναφέρονται, θα σας δώσουν όλα όσα χρειάζεστε για να αυξήσετε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης και να βελτιώσετε παράλληλα την απόδοσή σας στις επενδύσεις και τις καμπάνιες σας στο Marketing.

Για να τα πετύχετε όλα αυτά και να μην πάνε οι κόποι και τα χρήματά σας χαμένα, θα χρειαστείτε σίγουρα μια ασφαλή Φιλοξενία, την προαπαιτούμενη Εκπαίδευση, αλλά και την Υποστήριξη ώστε να ενισχύσετε βήμα-βήμα, την παρουσία της ιστοσελίδας σας στο Internet:

Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.

Πώς να συνδυάσεις Content Marketing, Newsletter και Social Media για την επιχείρησή σου

πηγή: entrepreneur.com

 

Related Posts